m'n ma heeft zich bedacht en maakt een afspraak bij de ha, voor de 2e keer.
weer bij dezelfde, en ze zei dat ze afspraken blijft maken als ze me niet doorverwijzen naar het ziekenhuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura24 schreef:Lees net je topic (nou ja, een deel heb niet alle reacties gelezen) en wil even iets zeggen... Ik zie een aantal mensen wat schrijven over borstkanker... Borstkanker is zelden pijnlijk, en veroorzaakt ook geen roodheid. Ook is het niet de ene dag erger als de andere. Het is zeker goed als je je laat onderzoeken hoor!! Maar ik zou me niet te druk maken als ik jou was...
Sterkte bij de dokter!
edit: ik heb nu even beter gelezenJeetje, dat klinkt wel heftig zeg!! Sterkte!!!
Laura24 schreef:Lees net je topic (nou ja, een deel heb niet alle reacties gelezen) en wil even iets zeggen... Ik zie een aantal mensen wat schrijven over borstkanker... Borstkanker is zelden pijnlijk, en veroorzaakt ook geen roodheid. Ook is het niet de ene dag erger als de andere. Het is zeker goed als je je laat onderzoeken hoor!! Maar ik zou me niet te druk maken als ik jou was...
Sterkte bij de dokter!
edit: ik heb nu even beter gelezenJeetje, dat klinkt wel heftig zeg!! Sterkte!!!
Medousa schreef:Daphne__ schreef:bij mij in de familie zit erg veel kanker, aan m'n moeders kant én vaders kant..
maar eigenlijk wil ik niet naar de HA omdat ik bang ben dat het kanker is.. ookal is het al heel vaak tegen mij gezecht dat de kans klein is dat ik op m'n 12e borstkanker heb, ..
En dan wacht je met een afspraak maken?
De kans is klein, maar die kans is er wel.
Ga nou geen risico's nemen, en ga gewoon even langs, al is het morgen minder
Stel dat het wel wat is en je hebt te lang gewacht, sla je jezelf later voor je kop..
Daphne__ schreef:ik ben niet naar de ha geweest
maar het doet geen pijn meer
er zit nog wel een buld..
daniella74 schreef:Waarom ben je zo eigenwijs en ga je niet naar de HA, dit mag je niet ondeschatten.
Daphne__ schreef:ik ga nog wel naar de ha
want dat moest, maar ik zou eerder gaan dan afgesproken.
maar ik ga nog wel
Daphne__ schreef:ik ga wel, maar deze week nog niet.
ik heb afgesproken dat ik volgende week kom, dus dan kom ik ook