[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EL4a1990

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:12

hay tongpiercing doet inderdaad niet zo zeer nee...

bij mij stond er dat ik de eerste dagen vooral alcohol moest vermijden en over roken is niks gezecht..

mijn piercing zit er nu iets meer als een week in en het gaat nogsteeds goed heb alleen nog last van een spier in mijn tong denken jullie dat dat ook weer overgaat als mijn tong weer helemaal dun is? hij word trouwens al dunner Pling

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:18

Suusjwah schreef:
nou volgens mij zit dat dan niet bij onze v&D ofzo.. (alkmaar)

Nee idd, niet alle V&D's hebben Dangerzone, alleen in grote steden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:18

Citaat:
ikkiekikker Onderwerp bericht: Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4Geplaatst: 02-08-07 22:57

Berichten: 845 Bij dangerzone zou ik geen piercing zetten. Ik heb zelf een tijd bij v&d gewerkt, en stond toen vlak naast de dangerzone. Hele lieve en leuke mensen hoor, maar ik laat er geen piercing door zetten . Een meisje van mijn afdeling is daar toen ook gaan werken, had zelf een piercing. maar er verder de ballen verstand van. En dan wordt dr kort even laten zien hoe je pierct, en dan mag je beginnen.... Het zijn ook allemaal relatief onervaren piercers die er staan, geen mensen die er echt veel weet van hebben. Bovendien heb ik ze ook nog wel eens sterilon mee zien geven om een piercing schoon te houden (is volgens mij niet het standaard spul wat ze geven, maar toch.) Ik koop er wel eens sieraden, maar echt iets laten piercen doe ik liever bij een andere shop

Weetje, het is echt ONZIN dat je bij de V&D geen piercing zou laten zetten, ik bedoel, ze zijn gewoon professioneel.
En het is zo goedkoop omdat ze al hun spullen (naalden etc.) van de groothandel krijgen terwijl andere piercingshops alles zelf moeten kopen. Daarom kunnen ze het veroorloven om het zo goedkoop te maken.
Zelf heb ik een week geleden een tunnel laten zetten, en dit gaat gewoon goed en heb nergens last van gehad een een vriendin van mij een industrial en ze heeft ook helemaal nergens last van.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:21

Het is helaas geen onzin, ikkiekikker is niet de enige die dat verhaal vertelt, heb dat verhaal veel vaker gehoord. Ook van mensen die daar hebben gewerkt.

susie_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:37

Ik heb mijn navel en tong piercing ook bij DangerZone laten zetten. Ook niks geen problemen gehad en het zag er allemaal super uit. Maar idd.. je hoort wel vaker slechte verhalen.

mara_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:39

Booooo schreef:
0_bleu schreef:
Ik heb een vraag voor jullie Haha!

Als je een navelpiercing laat zetten en hem er dan uithaalt, en hem dicht laat groeien, hou je dan een groot/zichtbaar litteken?
Wand ik wil zo graag een navel piercing maar ik ben bang voor een lelijk litteken Knipoog

Ik heb er een lelijk litteken aan over gehouden.. Boos!

En ik ook...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:37

Citaat:
Het is helaas geen onzin, ikkiekikker is niet de enige die dat verhaal vertelt, heb dat verhaal veel vaker gehoord. Ook van mensen die daar hebben gewerkt.

Maar zoiezo kunnen ze niet iemand die niet kan piercen en het het niet mag daar niet laten werken. En aangezien ze een redelijk goed bedrijf zijn (V&D) laten ze dus echt niet een "zomaar iemand" daar werken. Daar geloof ik helemaal niets van.

ikkiekikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:10

Even voor de duidelijkheid, dangerzone is niet van v&d, het is van een ander bedrijf (weet even niet meer precies hoe dat heette) en ze huren gewoon ruimte in de grote v&d's. V&d heeft dus niks te maken met wie daar werken, en zoals ik het vertel is het echt gegaan... Ik weet niet of het bij elke dangerzone zo gaat, maar wat ik er heb gezien is niet goed. Zelfs een meisje dat daar werkte als verkoopster zei altijd dat je er op bepaalde dagen beter niet kon komen, omdat er dan zo'n slechte piercster stond.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:18

Ik heb toen ook gereageerd (toen ik nog niet wist dat dangerzone zo slecht was) op een vacature, het betrof een vacature waarmee ik dus ook daadwerkelijk zonder papieren en met enkele keren oefenen zo in de shop kon werken, en mensen een piercing kon geven, dus zonder opleiding niks.
Heb de baan toen niet genomen omdat ik een andere veeeel betere + beter betaalde baan aangeboden kreeg, waar ik nu dus ook nogsteeds werk.
Dus ik kan eigelijk wel garanderen dat het zo gaat bij Dangerzone, ik ben er zelfs op gesprek geweest toen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:20

ikkiekikker schreef:
]
Even voor de duidelijkheid, dangerzone is niet van v&d, het is van een ander bedrijf (weet even niet meer precies hoe dat heette) en ze huren gewoon ruimte in de grote v&d's. V&d heeft dus niks te maken met wie daar werken, en zoals ik het vertel is het echt gegaan... Ik weet niet of het bij elke dangerzone zo gaat, maar wat ik er heb gezien is niet goed. Zelfs een meisje dat daar werkte als verkoopster zei altijd dat je er op bepaalde dagen beter niet kon komen, omdat er dan zo'n slechte piercster stond.

NAtuurlijk, de ene piercer is beter/profesioneler dan de ander, maar ze blijven piercers. Daarbij kan het idd zo zijn dat het een ander bedrijf is, maar de Dangerzone waar wij onze piercings (stretcher & Industrial) hebbe laten zetten, kreeg zijn spullen (naalden) van de groothandel van V&D. Ik weet niet hoe dat bij andere Dangerzones is, maar bij deze was dat wel. Hier heb ik namelijk speciaal om gevraagd want ik vond het ook vreemd, geef ik toe, dat het daar veel goedkoper was dan ergens anders. Ik dacht eerst ook dat ze niet konden piercen, of dat ze nep waren ja. Maar goed. Mijn Dangerzone in Eindhoven was wel oke, en daar ben ik meer dan tevreden over.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:26

Dangerzone hier in utrecht stad heb ik ook veel verkeerde verhalen over gehoord. Donderdagavond misschien even kijken voor een leuke labretpiercing. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:36

Tjah, 't ligt er denk ik ook maar net aan (:
Maar succes met je Labret (:

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:39

Ik ga een tongpiercing zetten, alleen moet ik wel eventjes naar de dokter om mijn tongriem te laten doorknippen.

xx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:40

lijkt me pijnlijk ^^

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:42

wat is je tongriem eigenlijk manon?

waarom moet je die laten doorknippen?

lijkt me helemaal niets

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:43

is dat niet gewoon dat ding onder aan je tong?

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:45

Ketaki schreef:
wat is je tongriem eigenlijk manon?

waarom moet je die laten doorknippen?

lijkt me helemaal niets

Eumh dat is inderdaad dat 'dingetje' waar je tong onder aan vast zit.
Ik moet het laten doorknippen omdat ik anders die piercing niet kan laten zetten, mijn tongriem zit veels te dicht bij me tanden, waardoor ik ook mijn tong niet ver uitkan steken en spraakproblemen heb.
Daarom laat ik hem doorknippen en ga ik daarna mijn piercing zetten Lachen

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:47

Anoniem schreef:
lijkt me pijnlijk ^^

Tsjaa, lijkt mij ook .. weet eigelijk niet wat ik kan verwachtten.
iig weet ik wel dat mijn tong even verdooft word, en dat het in het ziekenhuis gebeurd..
maar verder weet ik het ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 00:52

veel succes er mee (;

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 02:26

Nini_Roosje> als je naar een echte piercer gaat en je begint daar over de Dangerzone dan zul je 9 van 10 keer horen dat het daar slecht is.

Heb van een piercer gehoord dat zij soms wel de foute klusjes van de piercers daar moesten opknappen.

Sowieso.. een piercingshop in een kledingwinkel.. en dan zo goedkoop.. dat is echt bespottelijk.

Toen ik daar laatst toevallig was, wilde eens zien hoe het daar was, was dat meisje wat daar stond echt ongeinteresseerd en beetje voor zich uit aan het staren..

Maar goed als jij er blij mee bent dat je goedkoop een piercing kan laten zetten ga je gang.. maar ze zeggen altijd: Goedkoop is duurkoop en al helemaal met piercings moet je daar mee oppassen.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 02:44

@myryana, buiten dat.
er zijn altijd nog genoeg piercingshops.
waarom dan naar Dangerzone gaan, terwijl een piercingshop je de juiste garantie kan geven.

trouwens, ik kan geen navelpiercing.
aangezien ik er al 1 heb gehad die eruit gezweerd is, zei ze, het is niet zo'n goed idee om dat dan te doen.
gewoon omdat die er dan heel snel weer kan uitzweren.

maar denk ook dat als ik afval en een wat platter buikje heb ( ben gezet namelijk) dat het dan misschien wel kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 07:20

Myryana schreef:
Nini_Roosje> als je naar een echte piercer gaat en je begint daar over de Dangerzone dan zul je 9 van 10 keer horen dat het daar slecht is.

Heb van een piercer gehoord dat zij soms wel de foute klusjes van de piercers daar moesten opknappen.

Sowieso.. een piercingshop in een kledingwinkel.. en dan zo goedkoop.. dat is echt bespottelijk.

Toen ik daar laatst toevallig was, wilde eens zien hoe het daar was, was dat meisje wat daar stond echt ongeinteresseerd en beetje voor zich uit aan het staren..

Maar goed als jij er blij mee bent dat je goedkoop een piercing kan laten zetten ga je gang.. maar ze zeggen altijd: Goedkoop is duurkoop en al helemaal met piercings moet je daar mee oppassen.

Ik heb nu al een aantal keer gezegt dat er natuurlijk verschil zit tussen elke Dangerzone. Dus hier hoef je nu niet meer op in te gaan. Maar luister eens, "goedkoop is duurkoop", koop jij dan ook sokken van 10 euro per paar?
(ja, ik weet het, een piercing is heeeeeel iets anders dan sokken)

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:03

Ik kocht bij de dangerzone wel af en toe een navelpiercing die ik leuk vond maar er iets laten zetten zou ik ook niet doen...

Even over mijn tongpiercing mijn piercing zit er nu iets meer als een week in en het gaat nogsteeds goed heb alleen nog last van een spier in mijn tong denken jullie dat dat ook weer overgaat als mijn tong weer helemaal dun is?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 10:48

auw, een tongriem laten doorknippen, brrr Haha!
Klinkt verschrikkelijk.

Ik meld me ook maar ff, heb een helix, neuspiercing gehad en navelpiercing. Zou graag nog eentje willen maar ik mag niet meer van thuis..

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:08

Viva06 schreef:
Ik kocht bij de dangerzone wel af en toe een navelpiercing die ik leuk vond maar er iets laten zetten zou ik ook niet doen...

Even over mijn tongpiercing mijn piercing zit er nu iets meer als een week in en het gaat nogsteeds goed heb alleen nog last van een spier in mijn tong denken jullie dat dat ook weer overgaat als mijn tong weer helemaal dun is?

Je tong IS een spier. Denk dat het wel overgaat hoor Lachen