Citaat:
ikkiekikker Onderwerp bericht: Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4Geplaatst: 02-08-07 22:57
Berichten: 845 Bij dangerzone zou ik geen piercing zetten. Ik heb zelf een tijd bij v&d gewerkt, en stond toen vlak naast de dangerzone. Hele lieve en leuke mensen hoor, maar ik laat er geen piercing door zetten . Een meisje van mijn afdeling is daar toen ook gaan werken, had zelf een piercing. maar er verder de ballen verstand van. En dan wordt dr kort even laten zien hoe je pierct, en dan mag je beginnen.... Het zijn ook allemaal relatief onervaren piercers die er staan, geen mensen die er echt veel weet van hebben. Bovendien heb ik ze ook nog wel eens sterilon mee zien geven om een piercing schoon te houden (is volgens mij niet het standaard spul wat ze geven, maar toch.) Ik koop er wel eens sieraden, maar echt iets laten piercen doe ik liever bij een andere shop
Weetje, het is echt ONZIN dat je bij de V&D geen piercing zou laten zetten, ik bedoel, ze zijn gewoon professioneel.
En het is zo goedkoop omdat ze al hun spullen (naalden etc.) van de groothandel krijgen terwijl andere piercingshops alles zelf moeten kopen. Daarom kunnen ze het veroorloven om het zo goedkoop te maken.
Zelf heb ik een week geleden een tunnel laten zetten, en dit gaat gewoon goed en heb nergens last van gehad een een vriendin van mij een industrial en ze heeft ook helemaal nergens last van.