Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadya schreef:faye schreef:Je borsten worden slapper door de zwangerschap en niet door de bv.
Over openbaar voeden, ik ging ook niet vooraan op het terras zitten, maar gewoon een plekje achteraf, rug er naar toe. Anders zou ik al die maanden nergens naar toe kunnen met voeden om de drie uur
Ik ben in het begin ook nergens heen gegaan. Kon niet, want Nikki sliep amper, ze was een heel onrustige baby. We hebben haar ingebakerd en rust en regelmaat gegeven. Dat ging niet buiten de deur, maar thuis des te beter. Was een hele zware tijd, maar ik ben blij dat ik het zo gedaan heb en dat ik voor haar thuis gebleven ben.
faye schreef:Nadya schreef:Ik ben in het begin ook nergens heen gegaan. Kon niet, want Nikki sliep amper, ze was een heel onrustige baby. We hebben haar ingebakerd en rust en regelmaat gegeven. Dat ging niet buiten de deur, maar thuis des te beter. Was een hele zware tijd, maar ik ben blij dat ik het zo gedaan heb en dat ik voor haar thuis gebleven ben.
Als je nog een tweejarige hebt lopen kun je niet hele dagen binnenblijvenBij eentje is dat toch wel heel anders. En de tweede was hier een heerlijke slaper en een makkelijk kind.