Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roxy13 schreef:Lukt het bij jullie wel om die uitzending terug te kijken?
Marcella_e schreef:Dingen in je ondergoed doen zodat je zwaarder weegt als je bij de dokter komt..
Lenneke_ schreef:Anorexia is een ziekte die waar je aanleg voor hebt of niet. Het heeft niks te maken met aanstellerij of aandachttrekkerij.
Dinger schreef:mmm voor wat betreft de BMI kan ik zo bij de Pro-ana club..16,6 zo dun ben ik nou ook weer niet, en als ik kijk wat ik allemaal eet??
Nou ja, als je je maar goed voelt denk ik dan maar.
Voor wat betreft die moeilijke periode: Ik ken twee mensen die annorexia hebben (en gehad) en zij hebben allebei een moeilijke periode meegemaakt.
Miss_Blimm schreef:IEDEREEN maakt moeilijke periodes mee. Dat kan zijn van ouders die gescheiden zijn, tot een overleden huisdier, tot zwaardere zaken zoals aanranding of verwaarlozing. Denk niet dat het erom gaat WAT er is gebeurd maar dat het erom gaat HOE iemand ermee omgaat.
ThaGirl schreef:Dinger schreef:
16,6 weet je het zeker?Ben nou best benieuwd naar jou lengte en gewicht..
Maar inderdaad zolang je je er goed bij voelt en niet verder wil afvallen en eigelijk liever wilt aan komen, dan is het goed!
Miss_Blimm schreef:Denk niet dat het erom gaat WAT er is gebeurd maar dat het erom gaat HOE iemand ermee omgaat.