nagelbijten?/duimen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
intral
Berichten: 2597
Geregistreerd: 06-05-07

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 23:03

Dudette_ schreef:
Ik ben een trouwe nagelbijter helaas. Huilen van het lachen
Duimen heb ik vroeger wel gedaan.
Bijt ook me nagelriemen en vingers wel open helaas. Huilen van het lachen
Kortom, mijn vingers zienn er niet uit. Clown

mijn vingers ook niet Clown

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 23:11

ik heb hetzelfde probleem met de nagelriemen. Nagels blijf ik wel vanaf, maar mijn nagelriemen. Intussen zijn het echt mijn vingers.

Ik ben bij mijn duimen al helemal voorbij het eerste kootje, omdat het velletje dan zo ver door gaat en ik steeds bijt waar hij los zit.

MaraYvette
Berichten: 3800
Geregistreerd: 22-12-03

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 00:07

'@ marielle_p hahja eigenlijk heel simpel iem zei tegen me en nu moet je t laten niet meer doen heb het nooit meer gedaan gek he wel makkelijk Ja

paasei_

Berichten: 941
Geregistreerd: 03-05-07

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 12:15

avanti4ever schreef:
'@ marielle_p hahja eigenlijk heel simpel iem zei tegen me en nu moet je t laten niet meer doen heb het nooit meer gedaan gek he wel makkelijk Ja


wat raar... zou mijn niet zomaar lukken... Haha!

Lieneke_

Berichten: 1364
Geregistreerd: 22-04-05

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 12:18

Nagels bijten heb ik nooit gedaan..
Maar ik ben nu 17 en af en toe als ik heeel moe ben, word ik nog duimend wakker Clown

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 15:00

ik denk niet dat sommige mensen blij zijn ales ik stop met duimen
duimen is t enige waar ik rustig van word Nagelbijten / Gniffelen

paasei_

Berichten: 941
Geregistreerd: 03-05-07

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 19:01

xDramaQueen schreef:
ik denk niet dat sommige mensen blij zijn ales ik stop met duimen
duimen is t enige waar ik rustig van word Nagelbijten / Gniffelen


oeii... niet zo handig

horsefan08
Berichten: 1136
Geregistreerd: 20-05-06

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:22

Ik bijt ook nagels sinds kort,, maar me moeder zit te zeuren dat ik het moet afleren,, en dat lukt aardig Clown

lucifertje

Berichten: 5618
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:25

Ik bijt en beet nagels. en heb geduimd.. Van duimen ben ik vrij snel vanaf gekomen, hoe weet ik al niet meer. Ik heb op mijn nagels nu acryl,, kom je bijna niet doorheen, maar als ik er een nagel afheb bijt ik mijn echte nagel ruistig weer af!
In Venlo is een officiele kliniek geopend om van het nagelbijten af te komen. mss een optie?

Eleandra

Berichten: 6614
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Venlo en Saint Lucia

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:28

Ik ben nu aan het proberen van het nagelbijten af te komen Ja

Manderino

Berichten: 1309
Geregistreerd: 18-02-06
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:35

Ik bijt nagels,maar ik ben er een tijdje mee gestopt omdat ik ze wou laten groeien,en dat lukte ook,
Heel raar maar waar.
Maar na een tijdje begon ik weer expres nagel te bijten,omdat ik rare handen heb vindt ik zelf en ik lange nagels niet zo mooi vind staan bij mij .

paasei_

Berichten: 941
Geregistreerd: 03-05-07

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 20:53

Eleandra schreef:
Ik ben nu aan het proberen van het nagelbijten af te komen Ja



goedzo! blijven volhouden...

Flowerpull

Berichten: 2000
Geregistreerd: 12-04-06

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 22:05

Ik duim nog steeds. Ik kom er maar niet van af, het is voor mij het énige middel om in slaap te komen. Ik doe het alleen maar als ik in mn eentje op mn kamer zit, niemand weet het, zelfs mn moeder niet, die denkt dat ik allang gestopt ben. Ik heb al een beugel gehad, dus ik móet echt stoppen anders komt mn overbeet terug. Weet iemand een niet te duur middeltje wat ik zelf ergens kan kopen? Ik wil mn moeder niet teleurstellen en zeggen dat ik nog steeds duim..
Mag ook via pb. Alvast bedankt..
Een verdrietig roosje Verdrietig

paasei_

Berichten: 941
Geregistreerd: 03-05-07

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 10:53

roosjeradec schreef:
Ik duim nog steeds. Ik kom er maar niet van af, het is voor mij het énige middel om in slaap te komen. Ik doe het alleen maar als ik in mn eentje op mn kamer zit, niemand weet het, zelfs mn moeder niet, die denkt dat ik allang gestopt ben. Ik heb al een beugel gehad, dus ik móet echt stoppen anders komt mn overbeet terug. Weet iemand een niet te duur middeltje wat ik zelf ergens kan kopen? Ik wil mn moeder niet teleurstellen en zeggen dat ik nog steeds duim..
Mag ook via pb. Alvast bedankt..
Een verdrietig roosje Verdrietig



hoe oud ben je?

Zera

Berichten: 1324
Geregistreerd: 27-03-06
Woonplaats: Vaals

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:01

Ik heb ook geduimd.. Totdat mijn knuffel opeens weg was.. en ben ik ermee gestopt.. Was denk ik een jaar of 10..

Nagelbijten doe ik nog steeds.. Wil er heel graag vanaf, maar het lukt gewoon niet Verward.. Maar die bytex en gelnagels helpen niet..
Heb ook al een keer pleisters eropgeplakt.. En een aantal van die vieze en scherpe sauzen erop gedaan(zoals sambal en etc) maar dat werkt dus ook niet..

Dus als iemand nog andere tips heeft.. Roept u maar..

paasei_

Berichten: 941
Geregistreerd: 03-05-07

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 11:09

mischien is het wel leuk dat de mensen die een reactie op mijn topic geven er ook bij zetten hoe oud ze zijn... dat is ook altijd wel leuk om te weten als je hoort dat iemand duimt ofzo...

miepjevlug11
Berichten: 984
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: medemblik

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 14:11

Ik heb vroeger heel lang geduimt totdat mijn moeder ging dreigen dat ik een beugel zou moeten. Ik was gelijk gestopt. Vraag me niet hoe? Ik stopte gewoon heel vaag Tong uitsteken Uiteindelijk toch een beugel gehad.

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 17:01

Ik bijt ook nogal erg mijn nagels af.
Het ziet er niet uit.
Nou heb ik ongeveer 3 maanden acrylnagels gehad maar nu heeft mijn styliste vakantie en alles is eraf en mijn nagels zijn weer kort.. net eerst..

paasei_

Berichten: 941
Geregistreerd: 03-05-07

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 18:04

marielle_p schreef:
mischien is het wel leuk dat de mensen die een reactie op mijn topic geven er ook bij zetten hoe oud ze zijn... dat is ook altijd wel leuk om te weten als je hoort dat iemand duimt ofzo...



niet vergeten dus!

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:44

ik ben 18, mn broer is net 23 en duimt ook alleen die "hangt" hem er meestal in.

P_A_R_Love

Berichten: 2370
Geregistreerd: 06-04-07

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:47

xDramaQueen schreef:
ik ben al jaren een duimelotje !

ik ook Bloos
ik ben elf Knipoog

P_A_R_Love

Berichten: 2370
Geregistreerd: 06-04-07

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:52

xDramaQueen schreef:
ik zuig gewoon door bytex heen hoor Haha! maar dat komt dan ook omdat ik niet wil stoppen, als je t niet wilt lukt t niet, heb t wel een paar keer geprobeerd maar t moest gewoon niet van mezelf.

ik ook

Bienotje

Berichten: 10897
Geregistreerd: 09-09-04

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 11:50

Ik kan hier ook wel meepraten, een fervente nagelbijter wat zich vroeger meer uitte dan nu (eens een bijter/pulker altijd eentje, dat gaat niet over denk ik Knipoog )

Nu heb ik twee weken vakantie gehad en dan hebben mijn nagels weer alle rust om bij te groeien. Maar nu begint de drukte van werk weer en dat moeten mijn nagels toch snel verduren.

Ik ben begonnen om mezelf nagel per nagel eisen te stellen dat die moest groeien. Zo bleven er steeds minder nagels over om aan te bijten, de overige groeiden wel mooi. Daarna ben ik ze altijd gaan vijlen (niet knippen) en meestal lak ik ze met transparante nagellak. Regelmatig pluk ik aan de nagellak, maar mijn nagels blijven momenteel wel mooi..Alshoewel ik er echt een zwak voor blijf hebben.. Ik zet door omdat ze lang mooi en verzorgt eruit zien. En ook veel minder pijn doen..

leonie_1986
Berichten: 1994
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Nederweert

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 12:58

Hier nog een nagelbijtertje. In de vakantie zijn ze redelijk goed gegroeid, maar nu begint de stress weer een beetje te komen en weg zijn de nagels..
Het duimen was van de een op de andere dag over (was toen 11 ofzo), had er ineens geen zin meer in Tong uitsteken
Hoop dat het nagelbijten ook een keer op deze manier ophoudt maar ben bang van niet. Ben nu 21

Ahtnamas

Berichten: 1167
Geregistreerd: 24-09-05
Woonplaats: Almere

Re: nagelbijten?/duimen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 13:05

xDramaQueen schreef:
ik ben 18, mn broer is net 23 en duimt ook alleen die "hangt" hem er meestal in.


Ik ben 20 Boos!.... vind het op zich niet zo erg het is alleen vervelend dat mijn tanden er niet zo goed tegen kunnen Tong uitsteken. Ik kan trouwens wel in slaap vallen zonder, maar het is gewoon een kalmeringsmiddel!

Ik heb trouwens ook een soort van therapie gevolgd toen ik jonger was, kreeg beloningen als ik niet duimde (baby born pop... door mijn ouders te belazeren heb ik hem alsnog gehad!) en ik heb dat bytex spul gebruikt maar daar kun je gewoon doorheen zuigen hoor.. is zo weg die vieze smaak.

Ik heb zelfs tot groep 7 in de klas geduimt toen begon ik me te schamen en sindsdien is het mijn grote geheim en doe ik het alleen in het bijzijn van mijn ouders (en broer...).