Slapen met een BH, niet goed?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urko

Re: Slapen met een BH, niet goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:51

Ik doe hem wel altijd uit snachts, ook als ik bij iemand ga logeren, vind het verschrikkelijk met bh... ons mam heeft het ook vaakgezegt dat het slecht is.. waarom weet ze zelf ook niet, bij de lingerie zaak zeggen ze het altijd.
@moonchloe: als je ze maar traint he, hahah Knipoog

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:52

Kikker2 schreef:
Mensen die mét slapen, ik zou graag weten waarom , ik zie er echt het nut niet van in Haha!

Ik snap nou juist het nut niet om 'm uit te doen. Clown ik slaap zelf altijd op mijn buik en zonder ligt gewoon voor geen meter Clown

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:52

MoonChloe schreef:
Jen33 schreef:
ik heb al eens gehoord dat wanneer je altijd een BH draagt de spieren verslappen en je dus hangende flubber borsten krijgt hihi

of het waar is weet ik niet ik heb geen BH aan snachts

Volgens mij bevatten de borsten helemaal geen spieren Tong uitsteken

Helemaal goed Tong uitsteken

Je borst is niks meer dan vet en klierweefsel verzameld in een huidplooi. Geen spiertje te bekennen.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:54

-Het is een fabeltje dat spieroefeningen kunnen helpen je borsten steviger of groter te maken. In de borsten zitten namelijk geen spieren. Er ligt slechts één grote spier achter de borsten.

http://www.sexwoordenboek.nl/borstverandering.html (wow wist niet dat die website nog bestond Tong uitsteken )

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:55

Ik slaap zonder Clown

Beetje vrijheid mogen ze wel toch, ze moeten heel de dag al in het gareel zitten Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 23:55

Geen beha in bed, ik ben wel benieuwd waarom sommige meiden hem wel aanhouden?
Geen aanval,gewoon benieuwd...de reden dat je geen zin hebt hem uit te trekken vind ik nogal bizar,want je trekt toch ook je andere kleding uit?

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 00:05

Logisch om overdag een bh te dragen - je staat rechtop en zwaartekracht (sorry, maar is toch echt zo Cool ) doet de rest voor je borsten. BH zorgt voor steun.
S' nachts lig je en heb je echt geen BH nodig, bovendien ook niet echt fris aangezien je best kan zweten s' nachts. Hoe minder kleding hoe beter voor je huid.

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 00:07

Nja.. weet eigenlijk niet of het nou wel of niet goed is.
Ik slaap in ieder geval zonder BH .. Knelt anders zo af.

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 00:27

Normaal slaap ik ook gewoon zonder Knipoog
maar ook met heet weer hou ik hem om dan slaap ik in BH, of als er iemand blijft slapen of ik bij iemand soms wel soms niet, ligt eraan wie het is Clown

_Unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 00:38

Ik slaap altijd met, weet eigenlijk niet waarom ik 'm niet uit doe. Voel me er gewoon "prettiger" bij Vork

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 00:51

Ik heb hem altijd uit als ik naar bed ga, ook omdat ik altijd gehoord heb dat het niet goed voor de groei (toen ze nog groeide dan Schijnheilig) en doorbloeding was. Maar met lijkt me ook niet fijn.
Als ik uit logeren ging liet ik hem vroeger altijd wel aan...nu ligt het er een beetje aan. Als ik gewoon bij vriendinnen slaap doe ik hem gewoon uit eigenlijk Clown

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 00:52

Ik vraag me ook af waarom je krampachtig je bh aan zou houden als je bij vriendinnen blijft slapen...

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 00:53

Oh wat ben ik blij mt dit topic. Mijn moeder is echt kwaad omdat ik altijd met slaap, maar ik kán gewoon niet zonder. Ik voel me vies, ik 'voel' mijn borsten dan echt op mijn eigen lijf, dat vind ik vreselijk. Mijn moeder is al meerdere malen uitgeflipt omdat ik hem aanhoud, volgens haar is het heel slecht. Een argument heeft ze nooit gegeven, maar ik blijf koppig dat ding aanhouden. Ik vind het gewoon fijn, maar mijn moeders woorden vond ik ook wel beangstigend. Ik ben dus echt heel erg benieuwd of er ook duidelijk iets zinnigs kan worden gesproken of het nou eigenlijk slecht is of niet. Want je kan wel zeggen dat de huid wordt afgekneld, maar dat gebeurd dan ook bij je onderbroek/string.. Bovendien vind ik het ook niet onhygienisch, aangezien ik overdag zweet en 's nachts nooit. Overdag ben ik bezig met vanallesennogwat, en 's avonds lig ik stil.. dusja.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 01:05

Het is denk ik net hoe je je erbij voelt, en bij de meeste is het gewoon zo 'aangeleerd' ..
Ik slaap nu een paar nachten zonder, maar voel echt geen verschil .. (dat het minder knelt ofzo)
Ik hoorde trouwens ook dat met string slapen ook slecht is, ook voor de knelling ? Clown

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 01:09

strings zijn hele goede blaasontsteking veroorzakers! Die zou ik zowieso niet te vaak en te lang dragen (gelukkig vind ik ze ook waardeloos zitten Haha! )

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 01:11

Weet je daar misschien ook de rede daarvan ?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 01:15

Jazeker. Doordat een string direct contact maakt met je anus kunnen er makkelijk bacterien die daar leven via de string naar je 'plasgaatje' reizen, vervolgens is de weg omhoog naar je blaas zo afgelegd en voila, blaasontsteking.
'gewoon' ondergoed is stukken gezonder voor je blaas Ja

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 01:18

Oké, vind ik toch wel interessant.
Maargoed ik draag strings én boxers dus maak me niet echt druk.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 01:20

Je moet er ook wel gevoelig voor zijn hoor, maar een string levert vaak wel een bijdrage bij mensen die vaak blaasontstekingen hebben!

Maar dit topic ging over BH's en de nachtelijke avonturen van de borst Clown

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 02:52

Ik slaap zonder. Ik hoor ook van alle kanten dat het slecht is, maar zou eigenlijk ook niet weten waarom. Heb dit topic doorgelezen, maar heb niet echt een argument gelezen ?

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 03:49

Ik slaap altijd zonder, knelt toch en lijkt mij niet echt lekker liggen, medisch zijn er geen bezwaren tegen, hooguit drukplekken van de bandjes, maar lijkt me echt naar slapen nou heb ik nooit iets aan als ik slaap

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 06:53

Ik slaap met ... ik houd hem aan omdat ik overlaatst s nachts eruit moest, ik moest in me pyjama de straat op, man, ik zou blij zijn geweest als ik hem aan zou gehouden hebben! Sindsdien houd ik hem dus aan ... ik heb wel goed passende BH's, geen drukplekken of dat ze niet lekker zitten dus ...
Slaapt even goed, medisch niets tegen en ik denk nog steeds terug aan mijn nachtelijke ongemak toen ...

OP

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 00:34

WildChild schreef:
Bovendien vind ik het ook niet onhygienisch, aangezien ik overdag zweet en 's nachts nooit. Overdag ben ik bezig met vanallesennogwat, en 's avonds lig ik stil.. dusja.

Geen persoon ligt s 'nachts stil, je beweegt en draait voortdurend tijdens je slaap. En daarnaast zweet iedereen, overdag en ook s' nachts!

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 00:44

Goed goed, jij je zin. Ik dacht dat je me wel zou begrijpen -.-. Ik zal het even corrigeren: 's Nachts zweet ik veel minder dan overdags. In mijn leven zijn er maar een aantal dingen waar ik erg van ga zweten, die in mijn slaap gewoon niet voorkomen, zoals heftige inspanning of het ontmoeten van nieuwe mensen. Daarbij kom ik ook meteen bij het volgende punt. 's Nachts maak ik geen bewegingen waar ik extra van ga zweten. Woelen in je bed is toch een stuk minder inspannend dan een stuk hardlopen of een uurtje paardrijden. Natuurlijk zweet je dan nog wel wat tijdens je slaap, maar dat doe je net zo goed overdags.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 09:54

overdag heeft je bh een echte functie, 's nachts niet.