spuit12 schreef:onstekingsremmers zijn niet goed voor je maar ja je moet wat vioxx was een goede onstekingsremmer maar ja daar kreeg je het van aan je hart
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spuit12 schreef:onstekingsremmers zijn niet goed voor je maar ja je moet wat vioxx was een goede onstekingsremmer maar ja daar kreeg je het van aan je hart
faye schreef:Dat is niet waar. Maar goed ik ga de discussie niet aan. Volgens mijn huisarts is het idd anders en helpt losec het beste.
faye schreef:Nee, dat willen ze je wel graag doen geloven omdat losec vele malen duurder is. Echte maagpatienten hebben geen baat bij omaprezol en wel bij losec, ra ra ra
delerium schreef:faye schreef:Nee, dat willen ze je wel graag doen geloven omdat losec vele malen duurder is. Echte maagpatienten hebben geen baat bij omaprezol en wel bij losec, ra ra ra
2 posts geleden vroeg ik je nog naar het verschil, dus hierbij nogmaals; WAT is dan het verschil tussen losec en omeprazol?
Letizia schreef:
Ketaki schreef:euh revanches, bij mij stond er juist op dat ik de tablet (3 maal daags 1 tablet) een half uur voor het eten moet in nemen.
dus tja, dan kun je moeilijk eerst iets eten en daarna de tablet innemen he
Ketaki schreef:het zin 30 stuks in totaal.
3 maal daags.
enne 50 mg.
een half uurt VOOR de maaltijd innemen,
zonder kauwen doorslikken.