Veel te lang, maar nog niet ongesteld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elixir

Re: Veel te lang, maar nog niet ongesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 19:21

Het heeft vooral met je gewicht te zien! Daardoor ook dat de jeugd als maar vroeger in de puberteit gaat, doordat er nu veel meer junkfood en vettig voedsel is, en dat de bevolking dus veel zwaarder is eigenlijk gezegd. Dit heb ik toch zo gezien in de lessen gedragswetenschappen (gaat allemaal over de ontwikkeling/gedrag van de mens). Dus je bent 1.80m en weegt 58kg, dat is niet veel voor je lengte, dus waarschijnlijk ben je wel mager, dus zal je ongesteldheid gewoon wat later komen.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 19:30

ushi schreef:
Ik zou zoooo graag lang willen zijn! Ik ben 1m51,6! En helemaal uitgegroeit. Hoorde eigelijk 1m64 te worden...
Maar helaaas...

Nederland is trouwens een groot volk schijnt het! Tong uitsteken

Ik heb weleens gehoord dat we (na de Masai) het langste volk ter wereld zijn. Ik geloof het wel hoor, want ik studeer in Belgie en daar steek ik er helemáál bovenuit Pling . Altijd fijn als je juist niet wilt opvallen....

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 20:06

als je zo klein bent kan je wel op veel Pony's en op shets rijden. Dat zou ik weer heel graag doen Lovers

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 20:25

Yinari schreef:
Ik heb weleens gehoord dat we (na de Masai) het langste volk ter wereld zijn. Ik geloof het wel hoor, want ik studeer in Belgie en daar steek ik er helemáál bovenuit Pling . Altijd fijn als je juist niet wilt opvallen....

Hmm, wij zijn gewoon de langste mensen ter wereld Knipoog
Ik zag gisteren toevallig op tv dat wij komende 20 jaar gemiddeld 4,5 cm langer worden. (nieuwe generatie Knipoog )

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 09:56

Ik had precies hetzelfde als jou, maar was wel al ongesteld.

Komt goed hoor. Eind groep 8 was ik ook als 1,75. 2e van de middelbare ook 180. Ben trouwens nooit echt veel meer gegroeid ( was dan ook al ongesteld ). Ook ik woog zo weinig, zelfs nog minder. Komt van het harde groeien.

Maar zal zeker naar je huisarts gaan om je angst om nog langer te worden te bespreken. Daar valt namelijk wat aan te doen ( ik weet niet of je daar te laat voor bent ).

Meer dan 180 zijn is niet altijd leuk hoor. Zeker 50% van de jongens/mannen zijn kleiner dan jou die je tegen komt. Je kijkt vaak overal overheen. Het wordt niet echt meer als lang beschouwd, maar weet van velen dat ze dat zelf wel zo ervaren. Altijd al de langsre van de klas te zijn, overal overheen kijken, zeker een kop langer dan vriendinnen etc.