Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rommulus schreef:hier in knotje
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SIBG7GUE.jpg
betere dan dit heb ik nu niet
onderaan heb ik het dubbel geslagen en dus omhoog steken
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7C8QU6V4.jpg
roxiie schreef:Ik heb ook heel lang haar ( tot over m'n kont)
K heb t altijd in een vlecht of staart, los zit gewoon niet lekker en als ik ga zitten zit ik er dan op.
Wat ik ook heel irritant vind is dat er altijd heel veel mensen aan mn haar gaan zitten; ongevraagd.
Breitling schreef:dit is echt onzin.
Ik heb zelf extensions en ik zet zelf extensions. Denk dat dat aan het kwaliteit haar en/of zetten ligt.
Mijn vorrige extensions heb ik er bijna 6 maanden in gehad. Mijn extensions waren nog prima maar als ze te ver uit zakken krijg je dread vorming bij de waxjes wat niet goed is voor je eigen haar en 6 maanden is ook wel de max om ze in te houden. Gemiddeld staat er 4 tot 6 maanden voor.
Als ik vertel dat ik extensions heb geloven ze het vaak nog niet omdat het gewoon niet te zien is. Dan moet ik echt een plukje met waxje laten zien en dan is de reactie jeeeeeetje he dat zie je helemaal niet. Nee duh dat is ook de bedoeling![]()
ik vind het ideaal, heb zo lang gewacht op mijn mooie haar! wel raad ik aan om niet steeds direct weer opnieuw te laten zetten 1 keer achter elkaar kan wel maar daarna echt je haar even rust geven. (mocht je het wel gaan zetten) ik heb het er nu in totaal 8 maanden en kan al huilen bij het idee ze er straks weer uit gaan
amosje schreef:mijn haar zijn nu een 6 tal cm lang kan er echt niks mee mijn hanenkam is het te lang voor geworden omdat het ook nog eens abnormaal hard krult *zucht*
en als ik er geen gel in heb staat het gewoon baaaf rechtomhoog geweet wel gelijk negermensen hebben![]()
ik haat mijn haren en wil het echt trug lang maar het moet zeker eerst ook zonder gel naar beneden kunnen vallen eerdat ik extensions kan ?? en het is zo donsachtig haar dus zeer irritant net alsof dat niet snel water opneemt... moet altijd gel nemen met de hoogste sterke van die freeze gel eer dat ik het plat krijg
Breitling schreef:ik heb mijn eigen haar tot mn bh bandje maar heb mijn extensions tot ver over mijn bh bandje![]()
Als het net is komt het bijna tot mn kont.
Ik was/verzorg en styl het met producten van nioxin.
Dit verzorgt je haar al vanaf de haarwortel waardoor je haar gezonder word en gezond naar buiten groeit.
De meeste shampoo's zijn op basis van water zeep en alcohol alles heeft alleen een andere naam / merk.
nioxin is totaal hyperallogeen en is tegelijkertijd een huid product.
mensen met hoofdhuid problemen zijn ook gebaad hij het product.
Ik vind het heerlijk spul. Ruikt lekker fris door het mint wat er in zit. Mijn haar is er een stuk van opgeknapt.
denk alleen niet dat veel mensen het product kennen, het is alleen te krijgen bij de betere kapperszaken.
En ik verkoop het zelf dan in mijn salon.
ik doe eigenlijk van alles met mijn haar.
stijlen/krullen los/vast op gestoken
uit gemak zucht heb ik het wel meestal in een rommelige (floep) knot
Sannuh schreef:Die nioxin shampoo is die sodium laureth sulfate, sodium lauryl sulfate en ammonium lauryl sulfate vrij?
Zoiets zoek ik namelijk nog.