Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bebikaya schreef:iike24; bij mij is het nu drie jaar geleden en ik heb ook te horen gekregen dat het chronishe klachten zijn, heb alles wat jij ook hebt omschreven en soms zelfs last van wat uitvalverschijnselen.
Mijn sociale leven is ook heel erg veranderd, je kan nu eenmaal niet alles meer, maar voordat je zover bent om dat toe te geven(in mijn geval dan).
Ik werk nu ook niet meer(ben volledig afgekeurd), ik heb een kindje van drie om voor te zorgen, en probeer mijn energie zo goed mogelijk over de dag te verdelen.
En de ene dag gaat dat gewoon beter dan de andere...
corinatoet schreef:hoi hoi, bij mij was het ook alleen te zien op foto's, er zat geen ruimte tussen sommige nekwervels en 3 waren beschadigd en stonden scheef, ze zeiden tegen mij leer er mee leven , nou lekker is dat, maar qua therapie heb ik ook alles gehad, maar ik kan nou niks aan raden , het is gewoon halen en brengen , ik rijd nog wel paard maar niet zoveel meer
mynique schreef:Van mijn nek zijn ook foto's gemaakt. Daar was op te zien dat de stand van mijn nek wel afwijkend was.
Ipv naar voren (of naar achteren) staat mijn nek naar achteren (of naar voren).