Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb toen een paar maanden niet paardgereden/gesport en ik ben toen tot de kerstvakantie thuis geweest. En tot de meivakantie alleen maar een paar uur naar school geweest. Na de meivakantie ging ik wel weer bijna hele dagen naar school en daarna hele dagen. Ik had/heb echt superveel hoofdpijn. Ik had ook heel erg last van mijn nek en ik was na een uur al moe enzo. Vanaf het begin zijn er foto's gemaakt en wordt ik behandeld door een chiropractor. Eerst 2x per week en nu nog maar 1x in de 4 weken
Ik heb nogwel vaak hoofdpijn maar het is gelukkig al heel veel minder dan eerst. Mijn Whiplash is nu wel bijna over gelukkig
bebikaya schreef:iike24; bij mij is het nu drie jaar geleden en ik heb ook te horen gekregen dat het chronishe klachten zijn, heb alles wat jij ook hebt omschreven en soms zelfs last van wat uitvalverschijnselen.
Mijn sociale leven is ook heel erg veranderd, je kan nu eenmaal niet alles meer, maar voordat je zover bent om dat toe te geven(in mijn geval dan).
Ik werk nu ook niet meer(ben volledig afgekeurd), ik heb een kindje van drie om voor te zorgen, en probeer mijn energie zo goed mogelijk over de dag te verdelen.
En de ene dag gaat dat gewoon beter dan de andere...
dat er toch een heleboel mensen zijn hier op bokt die weten hoe het is en ook blijkbaar kampen met dezelfde problemen, lichamelijk, geestelijk maar ook in de omgeving. De onbegrip die er is, want tja aan de buitenkant zie je immers niet zoveel. corinatoet schreef:hoi hoi, bij mij was het ook alleen te zien op foto's, er zat geen ruimte tussen sommige nekwervels en 3 waren beschadigd en stonden scheef, ze zeiden tegen mij leer er mee leven , nou lekker is dat, maar qua therapie heb ik ook alles gehad, maar ik kan nou niks aan raden , het is gewoon halen en brengen , ik rijd nog wel paard maar niet zoveel meer
mynique schreef:Van mijn nek zijn ook foto's gemaakt. Daar was op te zien dat de stand van mijn nek wel afwijkend was.
Ipv naar voren (of naar achteren) staat mijn nek naar achteren (of naar voren).
Ben het echt goed zat aan het wroden. Het ging 2 jaar echt goed (nou ja ik ha dhet onder controle) en nu ben ik echt een afhankelijk oud wijf (om het maar even zonder censuur te brengen
)