dik??:S

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Re: dik??:S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 09:58

tantjeuh schreef:
laartjuh schreef:
Ik kan best wel pissig worden om dit soort dingen, zijn mensen die wat zwaarder zijn dan niet goed genoeg ofzo?

Hoevaak wil je horen dat je niet dik bent...?

Als je je hier om druk maakt dan scheelt er niet alleen aan de TS haar zelfbeeld iets, maar ook aan dat van jou.
Waarom zou jij je druk maken over het feit dat zij zichzelf te dik vind? Zolang je jezelf maar goed vind is het toch oke? Ik ben dolblij dat ik een deftige voor- en achterkant heb.. Als je begrijpt wat ik bedoel Knipoog , ik zou voor het geld van de wereld geen 50kg willen wegen! Ik persoonlijk vind echt niets mooi aan het "dunne" ideaalmodel dat er heerst, zie het veel liever wat vrouwelijker allemaal. Maar door dat te zeggen stoot ik weer de mensen tegen hun hoofd die wel voldoen aan dat beeld... No offence, maar ieder zijn gedacht van wat mooi is en wat niet. Maak je er toch niet druk om Lachen

Ben ik het met je eens, wil je er echt zo uitzien als van die ( Ik noemde het altijd annorexia patientjes) Modelletjes, die iedere dag alleen maar een crackertje met een plakje tomaat eten, of wil jij ook wel eens ff lekker uit je dak gaan in de snackbar , ik wel hoor, Ik ben blij met mijn houwvast ook al ben ik echt een paar kilo overgewicht ( ook volgens mijn dokter) Maar ik heb mijn dieet daarop aangepast , Oftewel GEEN snoep, MEER fruit en groenten zoals een stuk kom kommmer tusse door.

Aan afslank producten heb je ook geen hol, want die zijn alleen maar duurder en dat alleen als je een afslank reep wil hebbe omdat er toevallig chocolade op zit, nou dan eet je tog lekker geen chocola Tong uitsteken Eet lekker zon ontiegelijk zoete appel, is 300 keer zo goedkoop env ooral lekkerder...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 10:02

Ik denk dat je de documentaire van daarin verteld ze uitdrukkelijk dat ze maanden van sla en cocoaine leefde, omdat ze anders niet zo dun kon blijven Janice Dickinson, en de chirurgie hielp ook wel

dus snap echt niet waarom mensen zo het totaalbeeld willen nastreven

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 10:29

WildWings schreef:
Oh wat ben jij mooi dun. Je ziet er vast ook goed uit. Je bent waarschijnlijk ook heel erg slim. Ik denk dat je perfect bent.

Of wilde je nou ook weer niet ZO opgehemeld worden? Scheve mond

WildWings, jij zegt hét, ik denk het Knipoog .. Vork hilarisch!

Moet stiekem wel een beetje lachen om dit topic hoor Ach gut !
Nagelbijten / Gniffelen Lips are sealed *LOL* Duidelijke schreeuw om aandacht EN ze krijgt het nog ook.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 15:17

Hier gaat een slotje op, antwoord lijkt me wel duidelijk en verder voegt dit topic weinig toe aan MW Lachen.