Tienermoeders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Unfaithful

Re: Tienermoeders

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:18

djuraolisa schreef:
ik werk niet in frietzaak donder tog op man. klote reacties alemaal maar de mazzel dit toppic kan nu sluiten die moderators luisteren ook niet

Alleen uit je taalgebruik al kan ik opmaken dat je nog niet volwassen genoeg bent om aan een baby te beginnen. Meid, denk alsjeblieft goed na waar je aan begint.

djuraolisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 09:18

ja werkte, maar niet meer werk nu bij de ah

Malibu_

Zoals jullie zien heb ik het idee dat dit meisje altijd haar zin wil hebben......

edit: Of dat je bij de ah kan rondkomen als je gaat samen wonen Knipoog

DENK NOU IS NA!

kan hier best kwaad om worden, om mensen die niet willen luisteren.
Laatst bijgewerkt door Malibu_ op 04-06-07 09:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Lest

djuraolisa schreef:
ik werk niet in frietzaak donder tog op man. stinkmodder reacties alemaal maar de mazzel dit toppic kan nu sluiten die moderators luisteren ook niet

Ik ben bang dat de moderators ook niet gaan luisteren. Je kunt een topic niet sluiten omdat het antwoord je niet bevalt.

Jett_

Jij hebt hier duidelijk niet goed over nagedacht, jeetje zeg!
Je gaat toch op je 16 er niet bewust voor kiezen om een kindje te "nemen" zoals jij dat zegt!!
Triest gewoon echt waar!!! Arme baby

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:19

djuraolisa schreef:
ja werkte, maar niet meer werk nu bij de ah

als cassiére of als bedrijfsleidster?

horseyfries

horseyfries schreef:
horseyfries schreef:
Wil je eens antwoorden op de vraag waarom je niet eerst gaat samenwonen en kijkt of dat goed gaat voor je aan kinderen begint? Vind jij niet dat je dat verplicht bent tegenover je toekomstige kindje?

Vind je dit nu zo'n moeilijke vraag dat je daar niet op antwoordt?
Je moet er toch goed over nagedacht hebben, zo'n belangrijke beslissing, dus dan heb je er ook redenen voor om voor deze volgorde te kiezen en het niet andersom te doen toch?
Of is dit misschien een manier om je ouders te dwingen toe te stemmen dat jullie mogen gaan samenwonen?

Volgens mij zat ik aardig goed dat je hier niet op antwoordt en steeds bozer wordt....
Misschien eerst eens een angermanagement klasje volgen voor je mama wordt?

Yinari

Unfaithful schreef:
Ik snap trouwens ook niet helemaal waarom er een topic wordt geopend als je niks wil aannemen van ons?

Volgens mij was ze op zoek naar mensen die hetzelfde hebben gedaan/van plan zijn als zij. Maar ja, dan komen wij met al onze wijze lessen en dát was niet de bedoeling. Ik denk eerlijk gezegd niet dat er op bokt veel mensen zijn die ook een kind in de planning hebben op die leeftijd Lachen

Cars

djuraolisa schreef:
wacht wel een tijd todat jullie tevreden zijn bah je plannen veranderen voor anderen

Wacht idd maar een tijdje(jaartje of wat) Knipoog

Als je al in een halfuur van mening veranderd...
Vooral niet aan beginnen.....voor je het weet heb je een kleintje gemaakt(kan snel gaan) en dan kun je niet meer terug....die is de komende jaren afhankelijk van zijn moeder.

Diablo

Wacht alsjeblieft nog een paar jaartjes. Het lijkt allemaal heel leuk, maar er zitten ook minder leuke kanten aan. Ik heb 3 dochters en ik heb vaak gedacht: waar ben ik aan begonnen! En dan ben ik volwassen. Natuurlijk is het normaal dat je dat af en toe denkt, maar als je op zo'n leeftijd bent als jij, kunt je veel minder goed aan, geloof me.

Ik denk ook dat je eerst volwassen moet worden. Je reacties spreken eigenlijk al voor zich.....het topic moet gesloten worden omdat niemand het met je eens is, je zit te schelden.....beetje kinderachtig, vind je niet?

Zera

Malibu_ schreef:
Zoals jullie zien heb ik het idee dat dit meisje altijd haar zin wil hebben......

Dan moet ze maar geen topic openen op bokt..
En vooral niet over zoiets

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:20

djuraolisa schreef:
hier kan slotje op voor de tigste keer

Oh dan staat het mevrouw niet aan en dan moet er een slotje op!! tss.... Koe
Word eerst zelf eens volwassen!

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:20

haha ja klopt horseyfries.. Je zit in de roos. bijna Tong uitsteken

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:21

Als je zo'n topic neerzet hier kan je dr op wachten he Knipoog en logisch want hier is niet echt over na gedacht. Een bevlieging ofzo....
Laatst bijgewerkt door Malibu_ op 04-06-07 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt

djuraolisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 09:22

hier dat bedoel ik nou het kan noooit normaal blijven, zielig hoor, nou jullie bemoeien je toch niet in mijn leven ik weet heus wel dat ik nog jong ben maar ik ga ofline de mazzel he

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:22

ga je later ook zo tegen je kind doen? zoals je nu tegen ons doet? Tong uitsteken

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:23

djuraolisa schreef:
ik heb ook al tig keer gezegt ik weet dat ik nog jong ben, maar dat is mijn droom zeg ik altijd maar, altijd al gewild jong een kind, en heb nu een hele goeie relatie, die niet meer stuk kan, we zijn zo dol gelukkig met elkaar het is net alsof jullie het mij niet gunnen maar laatmaar,wacht wel een tijd todat jullie tevreden zijn bah je plannen veranderen voor anderen

Ik heb ook altijd geroepen dat ik jong kinderen wilde. Op m'n 18e had ik echt zware moedergevoelens. En nu ook weer (ben nu bijna 23). Maar god oh god, wat ben ik blij dat ik ze nog niet heb. Ik ben ook echt niet iemand die veel van huis is (stappen o.i.d.). Maar zo af en toe 's avonds weg vind ik toch leuk. Een keer uit eten, naar de bios, keertje poolen, keertje naar de stad. Ik vind het soms al moeilijk om iets te regelen met de paarden, laat staan voor een kind.
En dan idd de financiën. Het geld vliegt er doorheen. Bekijk eens goed hoeveel je al voor jezelf kwijt bent als je op jezelf woont.

En dan zeg je: er zijn zoveel mensen van 16 die een kind hebben. Maar vraag ze eens eerlijk wat ze het liefst gehad hadden? En bekijk eens hoeveel van die stellen nog samen zijn.

Tuurlijk is alles in dit topic nou net niet wat je had willen horen. Je had het liefst gehad dat iedereen je uitbundig toe zou juigen. Maar gaat er niet een lampje bij je branden nu?
Als je echt zo volwassen bent als je zelf denkt, ga er dan ook op een volwassen manier mee om. Want dit topic is nog maar het begin van negatieve reactie's die je waarschijnlijk gaat krijgen. En dat zeg ik niet om je te denigreren, maar omdat het gewoon zo is.

Unfaithful

Malibu_ schreef:
ga je later ook zo tegen je kind doen? zoals je nu tegen ons doet? Tong uitsteken

Dat vroeg ik me ook al af ROFL

Diablo

djuraolisa schreef:
hier dat bedoel ik nou het kan noooit normaal blijven, zielig hoor, nou jullie bemoeien je toch niet in mijn leven ik weet heus wel dat ik nog jong ben maar ik ga ofline de mazzel he

Volgens mij reageerde ik heel normaal, kun jij dat ook?

_Nancy_

djuraolisa schreef:
ik werk niet in frietzaak donder tog op man. stinkmodder reacties alemaal maar de mazzel dit toppic kan nu sluiten die moderators luisteren ook niet
Haha! Haha! Haha!

Nou meid, wat kom jij volwassen over met dit soort reacties zeg. Het is wel duidelijk dat je alleen de positieve dingen maar inziet op dit moment, volgens mij heb je géén idee waar je het over hebt. Ach gut

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:24

Fijn voor je ouders! Je dwingt af dat je gaat samenwonen door te vroeg een baby te nemen en vervolgens moeten zij opdraven als babysit als mevrouw weg wil..... Echt héél volwassen!

xxmichellexx

Alleen al aan haar reactie kan je merken dat het zelf nog echt een kind is...

Kom op zeg, op 16 jarige leeftijd, denk even na.

Lest

djuraolisa schreef:

Ik geloof wij vinden dat de enige die niet normaal doet jij bent. Als iedereen hetzelfde idee heeft over normaal alleen jouw idee verschilt, wordt het dan geen tijd om kritisch over je eigen idee van normaal na te denken??
Ik vind het niet normaal om op je 16de een kind te nemen, ik vind het niet normaal om op je 16de een kind te nemen als je in de AH werkt.

Zera

dat kind is echt niet goed in haar hoofd.. Het spijt me.. Maar zo'n keuze maken op 15 jarige leeftijd..

Hoe vind je vriend het eigenlijk een kind??
Je zegt dat je er met hem al een tijd over aan het praten bent.. Maar volgens mij heb je het gewoon bij hem in het hoofd gepraat.. Omdat JIJ het perse wilt..
Daar lijkt het ondertussen wel op, omdat je hier ook je zin wilt krijgen..
Wat ga je doen als je vriend het uitmaakt??
En geen behoefte heeft om voor het kind te blijven zorgen??
Heb je daar antwoorden op??
Zal wel niet!!

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:25

Jij spoort gewoon echt niet meisje....