djuraolisa schreef:ik heb ook al tig keer gezegt ik weet dat ik nog jong ben, maar dat is mijn droom zeg ik altijd maar, altijd al gewild jong een kind, en heb nu een hele goeie relatie, die niet meer stuk kan, we zijn zo dol gelukkig met elkaar het is net alsof jullie het mij niet gunnen maar laatmaar,wacht wel een tijd todat jullie tevreden zijn bah je plannen veranderen voor anderen
Ik heb ook altijd geroepen dat ik jong kinderen wilde. Op m'n 18e had ik echt zware moedergevoelens. En nu ook weer (ben nu bijna 23). Maar god oh god, wat ben ik blij dat ik ze nog niet heb. Ik ben ook echt niet iemand die veel van huis is (stappen o.i.d.). Maar zo af en toe 's avonds weg vind ik toch leuk. Een keer uit eten, naar de bios, keertje poolen, keertje naar de stad. Ik vind het soms al moeilijk om iets te regelen met de paarden, laat staan voor een kind.
En dan idd de financiën. Het geld vliegt er doorheen. Bekijk eens goed hoeveel je al voor jezelf kwijt bent als je op jezelf woont.
En dan zeg je: er zijn zoveel mensen van 16 die een kind hebben. Maar vraag ze eens eerlijk wat ze het liefst gehad hadden? En bekijk eens hoeveel van die stellen nog samen zijn.
Tuurlijk is alles in dit topic nou net niet wat je had willen horen. Je had het liefst gehad dat iedereen je uitbundig toe zou juigen. Maar gaat er niet een lampje bij je branden nu?
Als je echt zo volwassen bent als je zelf denkt, ga er dan ook op een volwassen manier mee om. Want dit topic is nog maar het begin van negatieve reactie's die je waarschijnlijk gaat krijgen. En dat zeg ik niet om je te denigreren, maar omdat het gewoon zo is.