Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IceQueen schreef:Ylana schreef:Je bent 6 weken zwanger, maar het vruchtje is 4 weken oud.
Verder moet je doen wat je gevoel je ingeeft.
Laat je niets aan praten, en laat je niets uit je hoofd praten.
Jouw lijf, jouw keuze.
Tuurlijk heeft je vriend mede zeggensschap, maar de uiteindelijke beslissing ligt toch bij jou...
Dat snap ik niet helemaal je bent toch pas zwanger als het vruchtje er is....
IceQueen schreef:Ik ben bij de huisarts geweest vorige week maar die kon me ook niet verder helpen als doe wat jou goed lijkt en laat je niet dwingen tot en keuze.
Heb vannacht onwijs lopen spoken. Kon maar niet slapen en was zo misselijk (eerste keer) vond het gelijk allemaal een stuk minder leuk.
Mijn vriend en ik hebben even een time out. FF allebei rustig de tijd nemen. Ben benieuwd of daar een oplossing uit voort komt
suze_ schreef:ik kan je niet helpen met je beslissing, maar wie weet beetje geruststellen over die schuld..
ik heb ook een schuld van rond de 9000.. tenminste daar ben ik mee begonnen zit nu rond de 7000.. Je hebt een vast bedrag wat je betaald per maand daarvoor. Ik betaal 59 euro.. dus dat is een maandelijks bedrag wat wel te doen is en waar je je denk ik niet echt zorgen over hoeft te maken. Kijk geen schuld is natuurlijk fijner, maar met kind en die schuld hoef je echt niet ontzettend in de financiele problemen te komen.
Citaat:Dat klopt niet omdat je niet zwanger bent geworden op de eerste dag van je laatste menstruatie maar ong twee weken erna. Ben gister in de abortuskliniek geweest voor een ego en die arts zei ook 4 weken. En adoptie vind ik echt geen optie.
IceQueen schreef:Bedankt voor alle lieve reacties!!
De beslissing is nog niet gemaakt, maar gelukkig kan ik er nu met mijn vriend goed over praten. Hij is van de eerste schrik bekomen er wordt nu weer redelijk![]()
Ben van de week voor het eerst flink misselijk geweest en kan zeggen dat op dat moment de twijfel flink toesloeg. Ik heb zo een hekel aan misselijk zijn. Als ik er nou voor had gekozen dan neem je het voor lief maar nu......