Ben nu ook bezig om wat af te vallen, maar het valt me niet mee hoor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pubelia schreef:Wendy schreef:Onder narcose? Die heb ik nog niet eerder gehoord. Was dat bij de gynacoloog of de huisarts?
helemaal onder narcose? vind dit wel erg vreemd, normaal doen ze het onder een ruggeprik...
COSMIC77 schreef:ja maar ben je nu volledig onder narcose geweest of heb je een rugge prik gehad.pubelia schreef:helemaal onder narcose? vind dit wel erg vreemd, normaal doen ze het onder een ruggeprik...
Ben via de dagopname even naar de OK geweest. Daarna even bijkomen en weer naar huis.
Denk dat de procedure met een ruggeprik ook via de OK gaat. Neem aan de de betreffende wel weet wat hij doet.
En hoel lang duurt het voor een ruggeprik is uitgwerkt? ik mocht na een uurtje ofzo weer naar huis.
Mleen schreef:Hey!
Ik heb een jaar geleden ook voor de keuze gestaan van wat nu... Ik was spontaan 19 week aan een stuk door ongesteld, mijn huisarts en gynacoloog zatten met hun handen in het haar. Want ik was geen makkelijke patient, en ze wisten het niet meer. Mijn gynacoloog en huisartst stelden een Mirena spiraaltje voor of een gewone. Nou spiraaltje op zich leek mij al niks. Dus ik thuis even beetje gezocht op google en ik was helemaal genezen en wist zeker dat ik zo iets niet in mijn lijf wil. Hoe vaak je niet leest dat het spiraaltje in je baarmoeder groeit, dat deze verwijderd moet worden of blijvende schade oploopt. Nee hoor voor mij geen spiraaltje. Als ik jou was zal ik dus ook goed nadenken, en even beetje zoeken op het internet, naar forums. Zo ben ik toch heel duidelijk tot mijn besluit gekomen. En mijn gynacoloog gaf later toe dat dit soort dingen wel degelijk vaak voor kwamen.
Ik wens je veel succes met het maken van jou keuze.
ProudJustify schreef:, maar het idee om zelf te gaan controleren of dat ding nog goed zit spreekt me ook al niet aan en het zetten van zo'n spiraaltje ook niet eigenlijk, maar als ik hier lees dat het allemaal wel meevalt ga ik toch weer twijfelen of het misschien toch een idee is om het wel te doen.
draumpje schreef:ProudJustify schreef:, maar het idee om zelf te gaan controleren of dat ding nog goed zit spreekt me ook al niet aan en het zetten van zo'n spiraaltje ook niet eigenlijk, maar als ik hier lees dat het allemaal wel meevalt ga ik toch weer twijfelen of het misschien toch een idee is om het wel te doen.
ik moest na 6 weken naar de gyneacoloog om het te laten checken ??
nooit zelf hoeven doen
Robijntjah schreef:Nee, je KAN zelf voelen of ie er nog zit, je voelt gewoon als je met je vingers de vagina ingaat, de touwtjes zitten (als het goed is), maar dat HOEF je dus niet te doen!
Zoolgangster: Ik vond het ook verrekte pijn doen, maar ik vind een verdoving toch wel enigzins overdreven!
pubelia schreef:nee de mirena word niet vergoed. Is nml anticonceptie. dat is nu dus ook de reden dat ik in de clich met mijn verzekring zit.