Dik Buikje ....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaChansy

Re: Dik Buikje ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 13:49

Shayenne93 schreef:
kirri schreef:
zoals iedreen al zei Hardlopen Tong uitsteken ik vind het oersaai in me remy Clown en aandgezien ik niemand kan mee slepen ga ik met me paard joggen Clown goed voor mij en voor hem ^^ het is gezellig en schept ook nog eens een band en goed voor de pezen! Nietemin BOUW dit goed op, als je nooit over de weg draaft begin dan rustig Knipoog die van mij draven al jaren over de weg dus ik kan rustig een uurtje hardlopen met ze, Reken alleen maar op maffe blikken Haha!

Wat is rustig goed warm lopen iig en dan gewoon stukje over de weg draven weer stappen stukje draven weer stappen of niet?
1 probleem mijn paardje loopt niet heel goed mee Tong uitsteken stap wel maar draven nog niet zo goed Knipoog word oefenen

ja idd kalm aan beginnen eerst lekker stappen dan weer een stukje draven, dan weer stappen etc.
na een week of 3 kon ik eerst stappen en dan al snel draven, en de laatste 5 min weer stappen, ik vind het zelf een idiaale bezigheid, je paard krijgt tevens ook een lekkere warming up elke dag het houd hem lekker soepel. vergeet alleen niet te douchen als je daarna nog weg moet Clown paard en zweet geen lekker geurig combo voor non-paardmensen

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:51

Shayenne93 schreef:
meisje19 schreef:
Hebben de mensen die wel kunnen hardlopen nou al in dat topic 'Start To Run' gekeken?
Heb net mijn eerste les gehad.. Pfoeh, dat is zwaar! Ik raad het zeker aan! Ja (en er dan ook echt voor gaan!)

Dat moet je op je mp3 ofzo toch zetten? heb nog niet goed gekeken?

Ja klopt, eerst moet je het downloaden door op die link (er staat KLIK hier) te klikken met je rechtermuisknop en dan doel opslaan en overplaatsen op je mo3-speler Knipoog

@ Cassia: Jij hebt helemaal geen dikke bovenbenen, sterker nog, je hebt een heel mooi figuur Knipoog!

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:59

Ga buikdansen!! Haha! Supergoed voor je buikspieren volgens mij!

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 19:12

Kirri en meisje19: Bedankt! Haha!
Moet alleen mijn paardje nog leren mee draven Nagelbijten / Gniffelen Clown

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 19:56

Shayenne93 schreef:
Kirri en meisje19: Bedankt! Haha!
Moet alleen mijn paardje nog leren mee draven Nagelbijten / Gniffelen Clown

Haha! heel veel oefenen Haha!

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:16

Mijn moeder begon vandaag te zeuren dat ik niet moet afvallen want ik ben niet te dik blablabla... Ben misschien niet Te dik maar wil graag beetje platte buik voor de zomer maarja dat snapt ze niet Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:50

Debsey schreef:
schreeuwen jullie vriendjes ook wel eens... SAVE THE WHALE!nee? dan valt het best mee Haha!

hardlopen is inderdaad de beste manier... daar gebruik je alle spieren mee en je buik/benen/billen het meest

en toch he, vet grappig, heb een gespierde buik, 2 blokjes boven en die 2 lijnen aan de zijkant zeg maar, maar heb toch een dosis vet eroverheen en aan de zijkant, je ziet ze alleen wanneer ik me buik inhoud, dus gespierder worden is denk ik niet dé optie Tong uitsteken

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 23:04

ik ben niet te dik en niet te dun, *ok ben wel te dun* mijn buik begint behoorlijk dik te worden,
mijn verzorgpaard sandra staat op een wei die BIJNA 1 kilometer lang!. en dan heb ik geen zin om weer 20 minute te gaan lopen dus dan ren ik die samen met mijn sandra helemaal af. met 2 andere paarden erachter.. dn moet ik toch ff gaan zitten als ik vooraan ben Vork ff op adem komen, en gaan rijden, meestal ren ik ook tot achteraan de wei, dan achter de pony aan dan weer terug dan ben ik 20 minute ofzo aan het rennen Vork

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:43

Ik moet voortaan ook mijn pony van de wei afhalen en dan is het nog een stukje lopen naar stal. Dan ren ik samen met mijn paardje de weg helemaal uit en daar staat een paaltje en dan klim ik op mijn pony en dan kan ik de rest van de weg erop zitten Clown

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 20:39

Ik ben ook niet echt dik, maar moet wel een beetje op gaan letten Tong uitsteken

Nu ben ik dus zo'n 3x in de week hard aan het lopen en fiets ik elke dag 14 km, ik badminton 3 tot 5 uur in de week en rijd ook nog 2x paard.

Helaas nog steeds geen verschil >.>
Maar dat ligt er denk ik aan data ik altijd ergens trek in heb, maar ik probeer nu van de koekjes af te blijven en een boterham of een banaan te nemen Lachen

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 21:21

Eas_Mon schreef:
Ik heb een platte buik.. Zou dr heus wel wat vetjes op willen hoor !! Knipoog Wat ik doe.. Tja rij paard.. loop veel.. af en toe beetje dansen.. En natuurlijk veel lol maken hea lachen = buikspieren kweken Haha! Ze zeggen ook dat vegen buikspieren kweekt.. Dus veel vegen!

de ene wil een plat buikje en de andere een 'gezetterde' buikje.. paardrijden doet meestal ook wat wonderen.. en veel water drinken..

owja btw bedoel je vetrollen, of is hij meer opgezet?

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 23:56

@ esperance ...

Ik vind mijn buik meer opgezet ...
Als ik zit heb ik natuurlijk wel een rolletje Bloos
Als ik sta is het net of ik een paar maanden zwanger ben.
Gelukkig zijn het geen hele rollen haha
Mja , keep on trying Clown

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 08:21

Ja das bij mij ook, alsof ik een ballonnetje gegeten heb *LOL*

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 08:23

Nevony schreef:

Hihihihi *LOL*
Dat heb ik nou ook Ja

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:51

nightlover schreef:
Nevony schreef:

Hihihihi *LOL*
Dat heb ik nou ook Ja

En ik ook Tong uitsteken Mijn vader zei al: Zie ik dat nou verkeerd, of heb je een bierbuik Vork

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:14

Ik heb zelf een behoorlijk strakke buik. Maar ik heb een poos minder bewogen en ehm.. hetzelfde gegeten Nagelbijten / Gniffelen Hierdoor kreeg ik ook onverwacht een vetrolletje. Stiekem moest ik er om lachen, maar ok. Nadat ik weer flink ben gaan bewegen (dat betekent voor mij elke dag naar school in totaal 30 km fietsen, 3 keer in de week paardrijden en af en toe skeeleren). Het is gewoon belangrijk dat je flink beweegt. Skeeleren is erg leuk Ja en gezond eet. Dus een appel ipv chocola. Er zijn zat gerechten waar minder calorieën in zitten en toch errug lekker zijn. En de buikspieroefeningen helpen bij mij wel. Maarja, wel elke avond doen en volhouden.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:41

Idd, dat wilde ik nog zeggen, ik ga vaak met mijn moeder op en neer naar mijn oma skeeleren (zo'n 28 km) en dan nemen we picknick mee enzo, super gezellig en leuk ook!

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 08:32

Nou ik ga het maar eens anders doen , op schema *LOL*
Alleen moet ik mijn schema nog opstellen ,
Dit doe ik wel later op de dag Lachen

Ben in ieder geval van plan :

S'ochtends als ik uit bed kom ---} buikspieroefeningen , op de grond liggen [je kent t wel Rolleyes ]
Tegen een uur of 9 ontbijtje , eerder lukt me niet Zij zijn groot en ik is klein!

Voor smiddag's moet ik nog ff kijken ...
Dan zowieso s'avonds na 8 uur niet meer eten !!! [ ik zit al gauw aan de chips Bloos ]
En voordat ik mn bed in gaat --} buikspieroefeningen Haha!

Ik heb een aardig druk schema met school en werk ...
Daarnaast ook mijn pony , waar ik ben als ik al iets vrije tijd over heb van school Blauw oog
maar als ik dan nog vrije tijd over heb ga ik lekker skaten , stukjes hardlopen enz ...

tuinkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:05

ik ben zelf ook veel te dik Clown maarja ik heb nooit tijd om iets sportiefs te gaan doen Tong uitsteken

rebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:11

Ik net btje gelezen. ik juist andersom. Buik valt wel mee. (Dacht altijd dat door rijden kwam, maar nu ik dit van jullie lees... Zal toch aanleg zijn??) Maar mijn kont is verschrikkelijk!! Vind er op moment ook niet uitzien op paard. Dus nu op fiets naar stal. Is maar 7km, maar dan toch 14km gefietst ipv met dikke reet in de auto... hihi

Oekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:55

Rebble, dat heb ik nou ook Scheve mond... echt verschrikkelijk zo'n dikke bobbel aan de achterkant Clown
ik probeer ook wat aan de lijn te doen, en met hardlopen ben ik nu fanatiek bezig (Start to run topic!) is erg leuk en het houd je gemotiveert omdat je merkt dat je conditie beter wordt Lachen
het eten gaat wel aardig, maar ik heb 2 broers die niet dik worden, maar echt al het lekkers wat ze willen eten, kunnen eten. ze proppen zich helemaal vol met van alles en nog wat maar komen echt helemaal niks aan. ben wel blij voor hun natuurlijk! maar al hun gekaan maakt het voor mij moeilijk op van de lekkere dingen af te blijven Verdrietig
maja, keep on trying Haha!

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 17:23

Ik was ook niet tevreden meer over mn buik toen ik een paar weken geleden mn bikini's aan het passen was..
Ik ben nu aan het hardlopen 3 keer per week, en daarna nog een flink situps, het helpt echt! T is vriendje iig opgevallen Haha!