Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin_88 schreef:Revanches; een amerikaanse beugel... wat moet ik me daarbij voorstellen??
ik stel me nu een cola-en-nootjes-en-alles-mag-ik-eten-zonder-problemen-beugel voor
Karin_88 schreef:Revanches; een amerikaanse beugel... wat moet ik me daarbij voorstellen??
ik stel me nu een cola-en-nootjes-en-alles-mag-ik-eten-zonder-problemen-beugel voor
Shetjjee__x schreef:ik heb ook een beugel :S 4-09-2006 heb ik alleen maar 4 slotjes op mijn voortanden gekregen. Maar 24-05-2007 overal! (dus afgelopen donderdag). Het was een ramp! het duurde wel maar een hal uur met watjes en al!
ik vind die watjes enzo echt goor! donderdag middag zat er ook wat lijm in mijn mons aan 't zwerven![]()
maar toen gingen we ook nog eens eten wat ik super lekker vind!
![]()
eten deed aan 't begin echt pijn! kon helemaal NIKS naar binnen krijgen. Alleen maar soep gegeten/gedronken met een rietje en ook drinken met een rietje :S
aan 't begin moest ik ook een half jaar een buiteboord. ik was de 2e volgens mij uit de klas. maar die andere droeg hem toen nooit in de klas. dus aan 't begin was 't wel wennen voor mijn klas, maar ik had er echt geen last vangelukkig maar..
inmiddels hebben nog wat kinderen uit mijn klas het
Tessa de Biinky-Stiinky Lover
Karin_88 schreef:Shetjjee__x schreef:ik heb ook een beugel :S 4-09-2006 heb ik alleen maar 4 slotjes op mijn voortanden gekregen. Maar 24-05-2007 overal! (dus afgelopen donderdag). Het was een ramp! het duurde wel maar een hal uur met watjes en al!
ik vind die watjes enzo echt goor! donderdag middag zat er ook wat lijm in mijn mons aan 't zwerven![]()
maar toen gingen we ook nog eens eten wat ik super lekker vind!
![]()
eten deed aan 't begin echt pijn! kon helemaal NIKS naar binnen krijgen. Alleen maar soep gegeten/gedronken met een rietje en ook drinken met een rietje :S
aan 't begin moest ik ook een half jaar een buiteboord. ik was de 2e volgens mij uit de klas. maar die andere droeg hem toen nooit in de klas. dus aan 't begin was 't wel wennen voor mijn klas, maar ik had er echt geen last vangelukkig maar..
inmiddels hebben nog wat kinderen uit mijn klas het
Tessa de Biinky-Stiinky Lover
bij wie zit jij tessa??
[gast1122] schreef:Oehhh wat een verhalen zeg
Ik heb dus een keer zo'n Assistente gebeten
_Mirthe schreef:Nu heb ik van die plastic gebitjes voor s'nachts, maar die vergeet ik
of in te doen, of ik doe z'n in m'n slaap uit. Echt, dan word ik de volgende
ochtend wakker met 2 gebitjes op m'n kussen.
Onderkant staat prima, maar sinds boven weer 2 kiezen doorkomen gaat het
alweer een beetje 'schuiven', wordt tijd dat ik die plastic gevallen toch maar
eens ga dragen/inhouden.
.