Leeg, moe, negatief en niets kunnen hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Re: Leeg, moe, negatief en niets kunnen hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:01

Volgens mij zeg jij precies wat ik denk, ik heb dan wel geen dingen wat betrefd scheiding/moeder die om advies vraagt enz. Maar opzich ben ik volwassen, maar wat betrefd dingen afmaken helemaal niet, die stress trek ik gewoon niet lijkt het wel. Daarom vind ik het ook raar af en toe. Waar het bij mij door komt, geen idee, maar ik heb thuis ook veel stress door ruzies met mijn ma en haar nieuwe vriend, die gelukkig nu alweer beter gaan.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:29

Njen schreef:
Volgens mij zeg jij precies wat ik denk, ik heb dan wel geen dingen wat betrefd scheiding/moeder die om advies vraagt enz. Maar opzich ben ik volwassen, maar wat betrefd dingen afmaken helemaal niet, die stress trek ik gewoon niet lijkt het wel. Daarom vind ik het ook raar af en toe. Waar het bij mij door komt, geen idee, maar ik heb thuis ook veel stress door ruzies met mijn ma en haar nieuwe vriend, die gelukkig nu alweer beter gaan.

Ik denk inderdaad dat het door stress komt. De lusteloosheid, het moe zijn en negatief.. ik heb net een test gedaan of ik depressief was, hier kwam ik positief uit (dus dat betekend dat ik depressief was). Je zou eens via google in kunnen tikken: Test ben ik depressief, of ben ik depressief. Je kunt die uitslag dan uitprinten en mee naar je huisarts nemen, zij helpen je dan misschien verder. Ik wil niet naar mijn huisarts, ik mag haar namelijk niet. Ik moest eens een zwangerschapstest doen, ik was gelukkig niet zwanger maar, heb dit niet tegen haar verteld. Sindsdien krijg ik elke keer dat ik haar om wat voor reden bezoek een verhaal dat ik toch beter had kunnen komen.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 11:15

Dat slaat nergens op zeg, ik ben niet depressief, zo'n test heb ik bij de psycholoog moeten doen. Daar ben ik inmiddels weg, schoot er toch niks mee op. Volgens mij komt alles puur door stress en spanning.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:28

Helaas herken ik heel veel uit het verhaal van de TS, ik zit momenteel ook niet lekker in mijn vel waardoor ik niets kan hebben en het lijkt alsof mensen mij alleen moeten hebben. Ze de hele dag tegen me aan lopen zeuren en me achter de kont aan zitten met dingen die nog moeten gebeuren oid. Momenteel beleef ik ook erg weinig plezier aan de paarden (wat normaal gesproken absoluut niet het geval is) Alles is gewoon teveel en dat ondanks het mooie weer! TS heel veel sterkte hopelijk gaat voor jou de zon straks weer schijnen (klinkt erg vreemd nu zo met dit mooie weer Haha! )

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 09:17

Njen schreef:
Dat slaat nergens op zeg, ik ben niet depressief, zo'n test heb ik bij de psycholoog moeten doen. Daar ben ik inmiddels weg, schoot er toch niks mee op. Volgens mij komt alles puur door stress en spanning.

Ik heb het misschien verkeerd verwoord. Dat van de depressie sloeg op mij. Je hebt ook test (bewezen tests) om te kijken of je stress hebt, en of je er goed mee om kan gaan. Je kunt die dan maken en hier dan mee naar de dokter gaan. Die uitslag helpt je meer, omdat de antwoorden die erin staan al heel veel zeggen over jou leven. Ik raadde je het alleen maar aan, ik dwing je niet.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 13:02

Ik bedoelde ook niet dat het op mij sloeg hoor;) Ik heb alleen ook zo'n test moeten doen een maandje geleden ofzo. Ik snap wat je bedoeld, maar de huisarts die doet bij mij niks, verwijst me alleen door naar een psycholoog waar ik helemaal niks mee opschiet. Het enige wat ik daar doe is van die stomme vragenlijsten invullen waar niks uitkomt en een beetje vertellen wat me dwars zit, alles wat zij zegt wist ik allang, heb nml behoorlijke zelfkennis. En het kost ook nog eens aardig wat, aangezien bij mij niet alles vergoed word. En mijn ma niet zoveel geld heeft.