In 1930 was kanker al te genezen!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yellowfish

Re: In 1930 was kanker al te genezen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 15:28

fixture schreef:
ja ik houd niet zo van woordenboeken Clown

http://www.vandale.nl kun je gewoon 't woord intypen en dan krijg je uitleg Knipoog

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 23:15

ik kan er geen mening over trekken, heb er geen verstand van. Maar als t waar is en iemand geloofd erin, waarom slikt die dan niet mega veel vitamine C pillen en bewijst hij daarmee (zonder chemo's) dat hij of zij kan genezen van kanker? Waarschijnlijk omdat niemand dat aandurft...

Ik wil je niet persoonlijk aanvallen, maar wat doe jij als je kanker krijgt? Nu ik dit gelezen heb zou ik toch op zijn minst veel vitamine c gaan slikken (al is het maar om mezelf het gevoel te geven dat ik er alles aan doe om te genezen!) Maar ik zou toch ook echt chemo's willen als je begrijpt wat ik bedoel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 08:43

Zonde van je portemonnee, Vitamine C is oplosbaar in water dus teveel plas je uit, je krijgt wel zure urine en dat is weer goed voor een eventuele blaasontsteking.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 09:02

Het spijt me heel erg maar bij dit soort verhalen moet ik gelijk aan Sylvia Millecam denken Bloos!

Ik geloof er echt niets van.
Het klinkt allemaal erg leuk, maar als je er wat verder over nadenkt is het wat mij betreft onmogelijk.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 10:54

slik al tientalle jaren extra veel vitamine C
om mijn blaas minder aantrekkelijk te maken
voor bepaalde bacillen (infecties)

en heb ondanks dat toch echt kanker gekregen ..
dus als het zou helpen had ik wel pilletje vitmine c extra genomen Tong uitsteken

vitaminen en antioxidanten hebben wel een positieve uitwerking , zaligmakend is het niet

dat trillings apparaat schijnt bij sommige vormen idd te werken maar dat is idd erg omstreden en niet vergoed / erkend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 11:46

Dat vitamientjes gezond zijn
Dat fruit en groente eten goed is, zal denk ik niemand ontkennen Lachen
En als je gezond bent zo misschien net wat minder kans hebt op kanker? Ja wie weet ook?

Maar een wonder middel..was het maar waar Lachen

zoetiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 12:21

Ik geloof er eerlijk gezegt niet zoveel van. Zoals al heel vaak word gezegt; Vitamine's helpen je lichaam beschermen. En als je lichaam wordt beschermt heb je dus minder kans op ziektes. (Ik zeg nu alleen wat ik heb geleerd, val mij al;sjeblieft niet aan want ik weet er ook niet veel van af)

Het lijkt mij dat als vitamine's je lichaam beschermen tegen ziektes het dus ook in een lichte hoeveelheid tegen kanker kunnen beschermen.

Om zomaar te zeggen dat artsen geldwolven zijn en alles voor geld doen vind ik niet kunnen. Hoeveel mensen zijn wel niet beter geworden doordat een arts alles heeft gegeven wat hij kon? Maar als het mis gaat moet het weer allemaal verteld worden en is het groot nieuws. Oke, artsen maken ook fouten. En als een arts een fout maakt kan dit grotere gevolgen hebben omdat ze eigenlijk bezig zijn met iemands leven. Maar dat is een risico. En ik geloof niet dat artsen zoveel jaar studeren voor het geld.

Als er een groot onderzoek wordt gedaan en er uit betrouwebare bronnen blijkt dat dat verhaal van vitamine C echt waar is wil ik het wel geloven. Maar zo is het heel moeilijk te geloven.
Natuurlijk mag ieder zijn eigen mening hebben maar je moet wel zelf ook nadenken en niet alleen maar denken dat als het in een artikel staat dat het dan maar waar zou zijn.

Kanker is iets zeer ernstigs en ik geloof dat ze er alles aan doen om dit te genezen.