Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Bij mijn man moesten ze er ook uit hadden ze gezegt, en nu met een andere tandarts zeggen ze niks.Dus zomaar er uit laten halen zou ik nooit doen, stel dat het niet nodig is?
Wendel schreef:joh als ze er door je tandarts uit gehaald kunnen worden, moet het een eitje worden ( ben je moed aan het inpraten )
Heb ze ook alle 4 laten verwijderen door de tandarts. de laatste aan de linkerkantboven had op een nacht het laatste drukkertje gekregen en mijn hele bovenkaak stond op slot. Kon niet meer eten of de tanden op elkaar krijgen.
Ook een panisch persoon voor de tandarts maar toch maar heen, de pijn was niet te harden.
Tja daar aangekomen wist ik het al, die moest er uit. Direct gevraagt of hij die aan de onderkant ook direct wilde doen. Dan ben je er sneller vanaf toch?
Verdoving...... niks van gevoeld terwijl ik wel een persoon ben die onderuit gaat van naalden, maar dit vondt ik een eitje. Even wachten misschien 5 minuten en tja ze waren er al uit.
Geen getrek en gedoe.....
Ze maken hem eerst los aan de zijkant en toen lagen ze bij mij al los in de mond. Geen hechting alleen een of ander watje die ze in je holte stoppen. Een dag heb ik ibuprofen geslikt maar dat was meer de pijn van de tanden die opslot hadden gestaan. De volgende dag was ik alweer aan het eten. Tja en een tip rijst en doperwten werden bij mij wel eens als vermist op gegeven.
Een half jaar na het hele drama moest ik weer voor een controle. Goh ik was zo dapper heb direct een afspraak gemaakt voor de volgende sessie van de rechterkant van mijn kaak. Want ja daar zaten ook nog 2 van die krengen.....
Dat was een soort gelijk verhaal alleen mijn onderste aan de rechterkant daar zaten 5 wortels aan. Mocht niet door de tandarts getrokken worden vertelde hij mij ( toen ze er al uit waren uiteraard )
Maar hier bij helemaal geen pijnstiller aangeraakt. Appeltje eitje zoals ze dat noemen.
Ik hoop dat je nu een beetje positiever bent door mijn verhaal.
Kan je wel een tip mee geven: morgen even je moeder naar de drogist sturen voor bolcasan. Dit is een poedertje van oral b, dit zorgt ervoor dat alles goed gereinigt word in je mond. Smaakt nergens naar en je moet het even door je mond spoelen. Vooral even door de 'gaten' heen laten lopen.
Ennuh veel succes
Edit even heel wat typfouten weg gewerkt
Frouk schreef:ik ben blij dat ik ze nog alle 4 gewoon in mn mond heb zitten en dat ze er volgens mn tandarts voorlopig nog niet uit hoeven
Mn moeder moet morgen wel naar de kaakchirurg om stuk kies te laten verwijderen die de tandarts er niet uitkreeg nadat de kies was afgebroken(vaak gevult door gaatjes, was gewoon niks meer van over)
Ik zag ook al dat veel mensen kijken, daarna klikken ze het topic weg om niet meer aan verstandskiezen te denken! Maar ja ik heb nu makkelijk praten, ik heb er nu echt geen 1 meer in mijn mond, tenzij nummer 6 wordt ontdekt...Citaat:ALLEMAAL ONTKENNINGSFASE ?
ACH REAGEER MAAR GEWOON HOOR !
Citaat:Als ze gewoon netjes doorkomen, geen druk veroorzaken tegen je andere kiezen, dan hoeven ze er ook zeker niet uit.