Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:De maten in de winkel zijn juist kleiner aan het worden, vroeger was grootste maat 42-44 nu 38-40 en gemiddelde maat 34-36 lijkt me dus makkelijker aan het worden voor de dunnere
Annet_ schreef:Ik ben ook erg licht.
Ik ben 13 jaar, 1.69 en 45 kilo. Ik moet 47 wegen om goed op gewicht te zijn. Maar van die opmerkingen kan ik soms wel bijna janken. Dan gaan mensen voor de grap zeggen: 'Anorexia patientje.' Of van die opmerkingen met 'Wat ben jij dun zeg, ik kan zo je ribben tellen.' Ik denk dan van ja, het is erg om tegen dikke mensen vetzak en dat soort dingen te zeggen, waarom vinden sommige mensen het dan niet erg om tegen dunne mensen van die nare opmerkingen te maken?
Meissie17 schreef:Bombarie schreef:rokje draag en mijn benen zijn te zien zeggen mensen uit het niets "whohw wat ben jij dun" Nou dat hoef je bij een dikkerd niet te proberen. En ik moet het allemaal pikken.
Groetjes van Sarah.
Waar slaat deze opmerking eigenlijk op :s
OneDesire schreef:Ik zie dun zijn (echt mager dus) nog steeds als minder erg dan te dik, want dikke mensen doen het zich zelf toch aan? Zeggen ze....
Snoevie schreef:je hebt ook dunne mensen die het zichzelf aandoen,vergeet dat niet.
maar de mensen in dit topic niet,heb ik het idee.
en ik denk dat te dun niet perse erger is dan te dik.
voor beiden erg vervelend
Snoevie schreef:Annet_ schreef:Ik ben ook erg licht.
Ik ben 13 jaar, 1.69 en 45 kilo. Ik moet 47 wegen om goed op gewicht te zijn. Maar van die opmerkingen kan ik soms wel bijna janken. Dan gaan mensen voor de grap zeggen: 'Anorexia patientje.' Of van die opmerkingen met 'Wat ben jij dun zeg, ik kan zo je ribben tellen.' Ik denk dan van ja, het is erg om tegen dikke mensen vetzak en dat soort dingen te zeggen, waarom vinden sommige mensen het dan niet erg om tegen dunne mensen van die nare opmerkingen te maken?
wie zegt dat het niet erg is om tegen een dun iemand opmerkingen te maken?
dat is net zo naar,imo.
of je tegen een dik iemand vetklep roept of tegen een dunne anorexiapatient,het is allebei even kl*te.
amberp schreef:Snoevie schreef:je hebt ook dunne mensen die het zichzelf aandoen,vergeet dat niet.
maar de mensen in dit topic niet,heb ik het idee.
en ik denk dat te dun niet perse erger is dan te dik.
voor beiden erg vervelend
Dan heb je het over mensen met een eetziekte..
En dat bedoel ik niet.. heb het simpelweg over mensen die van eten houden, dit veel doen, aankomen en gewoon te dik worden..