Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilske schreef:Dit vindt ik helemaal apart! Ik zou liever iets afstaan (zeker huid) als ik dood ben, dan dat ik nog leef
![]()
Natuurlijk zou ik het doen mocht het nodig zijn.. Maar ik snap dan niet dat je zo tegen bent tegen donor zijn..
Westernfreak schreef:@rosita: Gaat het dan om de eventuele pijn die je dan nog zult voelen tijdens de operatie ?
Of gaat het om het beslissen over leven en dood terwijl je nog kunstmatig in leven gehouden wordt ?
ilske schreef:Maar als je hersendood bent kun je toch niets meer voelen? omdat juist je hersens zijn uitgeschakelt?
babli schreef:ik heb nog geen idee eigenlijk.
niet dat ik het formulier al heb gehad maar zit er soms wel is aan te denken, maar ik twijfel heel erg aan de ene kant denk ik jij hebt er niks meer aan als je dood bent en als je andere mensen er mee kunt helpen graag maar aan de andere kant denk ik zo zit de natuur niet in elkaar als het wel zo was had iedereen wel 2 dingen van alles gekregen.
babli schreef:ik heb nog geen idee eigenlijk.
niet dat ik het formulier al heb gehad maar zit er soms wel is aan te denken, maar ik twijfel heel erg aan de ene kant denk ik jij hebt er niks meer aan als je dood bent en als je andere mensen er mee kunt helpen graag maar aan de andere kant denk ik zo zit de natuur niet in elkaar als het wel zo was had iedereen wel 2 dingen van alles gekregen.
naadje24 schreef:ja maar motiveren van mijn keuze doe ik ook niet ,want uiteraard komen daar weer de discussies van ,typisch bokt