Ik heb dé tip tegen ingegroeide haartjes! Eindelijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BloemBloem

Re: Ik heb dé tip tegen ingegroeide haartjes! Eindelijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 09:14

O en aanvullende verzekering of niet ... als het niet medisch is, dan krijg je het niet vergoed Knipoog Geloof me, ben 2 jaar bezig geweest Lachen Uiteindelijk krijg ik het nu wel vergoed.

Ik word gelaserd door een Alexandrite Laser Lachen

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 10:00

Mag je Aluin wel op een aangetaste huid gebruiken? Een huid is na het scheren toch meestal aangetast (open), dus het lijkt mij niet gezond om het erop te smeren. Of wel?

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 10:05

uffie schreef:
Mag je Aluin wel op een aangetaste huid gebruiken? Een huid is na het scheren toch meestal aangetast (open), dus het lijkt mij niet gezond om het erop te smeren. Of wel?

Aluin is een naturrlijk product, en kan zelfs gebruikt worden om het genezingsproces van wondjes te versnellen!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 10:07

DO2
DO2 is een natuurlijke deodorant dat kwalitatief hoogwaardige aluinkristallen bevat die oplosbaar zijn in water. Hierdoor is DO2 een effectieve deodorant die 24 uur lang bescherming biedt tegen ongewenste geuren. Aluin zorgt ervoor dat de poriën van de huid licht samentrekken, terwijl de huid gewoon blijft ademen. Hierdoor kunnen afvalstoffen het lichaam normaal verlaten in tegenstelling tot de meeste deodorants die de huid volledig afsluit.

DO2 heeft een lage zuurgraad (pH 3.2) en is daarom effectief tegen schimmelinfecties. DO2 werkt zodra er water aan de aluinkristallen wordt toegevoegd. Er kan net zolang water worden bijgevuld totdat de kristallen volledig zijn opgelost. DO2 is ook bruikbaar als handen- en voetenspray, intiemspray en bij lichte wondjes: heelt de beschadigde huid.

• voor iedereen geschikt
• parfumvrij
• huidvriendelijk
• voor heel het lichaam
• ongeveer 10 keer bij te vullen
• 24 uur effectief
• kwalitatief hoogwaardig aluin
• makkelijk aan te brengen
• 100% puur aluin

DO2 heeft het nordic ecolabel omdat DO2 behoort tot de meest huid- en milieuvriendelijke deodorants op de markt. Ook staat het label voor de effectiviteit van DO2

Afbeelding

Afbeelding

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:01

Thanks, er stond nl op internet ook dat het een chemisch produkt was vandaar mijn vraag, maar t klinkt wel als een heel mooi produkt Knipoog

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:03

mss ook wel handig voor mijn eczeem, of zou dat niet zo zijn Bloos

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:05

ik ga het wel proberen Nagelbijten / Gniffelen

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:06

BitchyWitchy schreef:
Afbeelding

Alleen al hiervoor zij ik het kopen Knipoog

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:11

Misschien heb ik het gemist hoor, maar klinkt ideaal, hoe duur is het?

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:21

Josa schreef:
Misschien heb ik het gemist hoor, maar klinkt ideaal, hoe duur is het?

€6,95 en je doet er ongeveer een half jaar mee Knipoog

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:30

loulou schreef:
ja dat zat ik idd ook al te denken om te kijken of het dan voordeliger is wel een aanvullende te nemen.
zal er eens naar kijken.

heb jij wel al een 'methode' gekozen of een kliniek/bedrijf waar je het laat doen?

heb ook een tijdje met betadine gewassen, maar vond dat niet echt helpen en ik vind het ook niet echt lekker ruiken. Clown

Ruikt echt naar ziekehuis, niet echt lkkr idd Tong uitsteken

Ik heb al een kliniek gevonden, heb ook al een consult gehad, maar toen was ik nog bezig met die verzekringen en toen ging ik w88 Tong uitsteken Heb de de kliniek via m'n huisarts, http://www.cosmedilight.nl/ ze gebruiken daar de Diode Laser en IPL Flitslamp. Ik weet verder niet precies welke soort enzo en welke ik wil gebruiken, daar wil ik me nog in laten adviseren.

Flower schreef:
O en aanvullende verzekering of niet ... als het niet medisch is, dan krijg je het niet vergoed Knipoog Geloof me, ben 2 jaar bezig geweest Lachen Uiteindelijk krijg ik het nu wel vergoed.

Dat was 2 jaar geleden idd zo en dan nog, in veel polissen kwam het uberhaupt niet voor of het nou medisch was of niet, kreeg je het uberhaupt niet vergoed. (Heb het destijds ook geprobeerd, ik heb veel last van cystes en had een verwijzing van de dokter en een aanvraag van de kliniek gekregen, maar tegen de tijd dat ik eindelijk antwoord had (werd niet vergoed, want stond niet in de polis), gingen al die verzekeringen veranderen.)

Sinds 2007 zijn er ineens verzekeraars die het wel vergoeden, athans, dat staat duidelijk in de polis, ik heb er echter niet over gebeld. In de polis van Agis en OHRA van 2007 staat dat er vergoed wordt en daarbij staat niet dat er een medische oorzaak moet zijn. Daar staan bijvoorbeeld ook vergoedingen van cosmedische ingrepen. Zoals ik al zei heb ik het niet gecheckt door te bellen, (ik was toch al te laat om over te stappen), maar het lijkt me dat ze het juist in de polis moeten zetten en dat het dus vergoed wordt hoe het er staat, mochten er kanttekeningen zijn dat die erbij moeten staan.

Flower schreef:
Ja

Ik ga om de vier weken naar Dr. Schumacher Lachen

Is het niet duur bij Schumacher, omdat ie bekend is ofzo?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:43

Verzekeraars die het wel vergoeden, vergoeden het volgende, heb jij overbeharing in je gelaat ( dus gezicht ) Knipoog Oksels en bikinilijn zijn te verbergen Knipoog

Ik heb tot 5 keer toe naakt voor een medische keuringsarts gestaan Knipoog

Schumacher is idd duur, maar de plastisch chirurg die mij altijd behandeld werkt ook voor hem, ik vind het een fijn idee dat ze nu allebei weten wat er met mij word gedaan Knipoog

Sessie van ... 10 minuten Bloos kost €300,--
Ben nu 10 keer geweest en moet nog 2 of 3 keer Lachen

Ik ben er zeer over te spreken Ja
Zeker het resultaat mag er wezen Lachen

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:22

Knoffer, Agis vergoedt inderdaad alleen laserontharing in gelaat en/of hals. (Agis-werknemer speaking Haha!)

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:38

Goed om te horen dat het resultaat goed is Haha!
Maar wel duur idd en je moet vaak, ik ga zelf uit van iets van 7 behandelingen ofzo.

Maar ik heb het niet alleen over het gelaat, anders zou dat er wel staan, lijkt mij iig. Er zijn namelijk ook verzekeraars (de meeste) die idd alleen het gelaat vergoeden, maar dat staat er dan ook.
Ik ga het vergoedingsoverzicht zoeken....gevonden

Bij OHRA staat:
- Epilatie of laserbehandeling (ontharing) voor vrouwelijke verzekerde - €1.500,- (Bij de meest uitgebreide verzekering.)

Hier staat niet dat het een medische oorzaak moet hebben, verder op staat over plastische chirurgie wel aangegeven dat er een medische oorzaak moet zijn, met uitzondering van een aantal dingen. Het lijkt mij dat ze het dan ook wel bij de ontharing hadden gezet....

Nogmaals, ik heb er niet over gebeld om er zeker van te zijn (omdat ik toch al te laat was, toen dacht ik, ik w8 wel tot 2008, dan is het mss ook alweer veranderd), maar naar mijn ervaring wordt het over het algemeen erbij gezet als het slechts om het gelaat gaat en of het een medische oorzaak moet hebben. Ik vind het op zijn minst de moeite waard om goed naar te kijken, want het kan veel geld schelen.

(Bellen zegt bovendien ook niet alles, ik had mijn huidige verzekeraar 2 jaar geleden ofzo, meerdere malen gebeld of het vergoed werd, mij werd steeds toegezegd van wel, toen ik uiteindelijk een brief met de vraag had gestuurd, kreeg ik het simpele antwoord dat het niet in de polis stond. )

@dorée
Hey, handig Haha! Waarom het niet in het vergoedingsoverzicht wordt aangegeven dat het alleen om gelaat/hals gaat?
Laatst bijgewerkt door Knoffer op 10-04-07 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:40

Er staat nu toch ook niet dat het wel vergoed wordt in je okselstreek of bikinilijn ???? Haha!

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:41

Nee, er staat dat een laserbehandeling vergoed wordt, niet waar, als er uitzonderingen zijn of dat het alleen voor een bepaald gebeid geldt, lijkt het me duidelijk als deze erbij gezet worden. (Zoals OHRA ook heeft gedaan bij cosmetische chirurgie.)
Laatst bijgewerkt door Knoffer op 10-04-07 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:42

En de aantal keren dat je moet ligt aan je huidtype
en de kleur van je haar Ja

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:43

I know.
Jij hebt het ook nu vergoed gekregen, bij welke verzekeraar zit jij?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:45

Knoffer schreef:
I know.
Jij hebt het ook nu vergoed gekregen, bij welke verzekeraar zit jij?

Je moet er niet zo gemakkelijk over denken hoor Lachen

Ik heb nog steeds ruzie met die graftakken van mijn
verzekering .....

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:45

Hoe kom je erbij dat ik er gemakkelijk over denk? Ik ben er al jaren mee bezig.
En daarom kijk ik ook juist, voordat ik het ga doen, goed in de ronte en wil ik het zeker hebben, voordat ik eraan begin, niet dat ik achteraf gezeik krijg.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:47

Knoffer schreef:
Wie zegt dat ik er makkelijk over denk?
Ik ben al jaren ermee bezig.
En daarom kijk ik ook juist voordat ik het ga doen, goed in de ronte en wil ik het zeker hebben, voordat ik eraan begin, niet dat ik achteraf gezeik krijg.

Wat heb je dan .... ?
Als het cosmetisch is dan kan je het
op je buik schrijven Lachen Ach gut

Bovendien krijg ik ook niet alles vergoed

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:51

Sowieso niet alles, dat ben ik nog nooit tegengekomen idd. Ik heb ontzettend veel last van cystes, (had het al eerder genoemd), daarom had mijn huisarts me doorverwezen naar die kliniek. Ik weet niet of het een naam heeft, je hebt er geloof ik ook een naam voor als je daar veel last van hebt, is dat niet wat jij ook hebt? Iig, ik wordt schijtziek van dei cystes, ik fiets erg veel en dat is gewoon erg irritant dan. Ik wilde alleen zelf eerst bekijken of ik het deels vergoed kon krijgen, maar daar ben ik dus al een hele tijd mee bezig en mocht het aankomend jaar nog niet lukken, dan betaal ik het zelf wel, maar ik wil wel mijn uiterste best doen om geld te besparen.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:53

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:12

Heftig. Nee, dat heb ik gelukkig niet. Ik heb alleen last van cysten.

Maar goed, om terug te komen op wat mijn punt was Tong uitsteken Overweeg je een laserbehandeling, zou ik toch even kijken naar de mogelijkheden van verzekeraars. Ik denk namelijk wel dat OHRA vergoedt, ik moet hier dus nog over bellen, dus mss ook niet. Maar overstappen kan toch pas met de jaarwisseling en dan kunnen de polisvoorwaarde ook alweer veranderd zijn. Het is iig de moeite waard om er naar te kijken vind ik, je kunt niet met zekerheid zeggen dat er in 2008 geen verzekeraar zou zijn, die dit (deels uiteraard) zou vergoeden.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:16

En aangezien ik al tig insnijdingen heb gehad en mijn beide oksels geopereerd zijn, kom ik hier dus voor in aanmerking Lachen

Om verdere operaties ( 75% kans) te voorkomen Knipoog