Kimmie_girl schreef:Ohh neem een tong piercing zo ben ik er van af gekomen op mijn 18de jaar
Jep, dat was mn idee ook al, als ik iets in me mond heb,heb ik niet zo'n drang naar duimen, maar mams vind dat ik genoeg gaten heb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie_girl schreef:Ohh neem een tong piercing zo ben ik er van af gekomen op mijn 18de jaar
Il0na schreef:Ik heb ook tot mn 14e ofzo geduimd..
Het gaat vanzelf over!
Tenminste, bij mij wel..
Ik heb heel vaak geprobeerd met sokken om mijn handen
toen te slapen, By-tex op mijn duimen, niks hielp..
PrinCessRomy schreef:jaaa duimelotjes club,
Hoe zit dat met verkouden zijn bij jullie, ik lig dan echt nachten wakker omdat ik niet kan ademen (adem door me neus) ken ik ook niet sabbelen, dan stik ik
Sandra_Horse schreef:PrinCessRomy schreef:jaaa duimelotjes club,
Hoe zit dat met verkouden zijn bij jullie, ik lig dan echt nachten wakker omdat ik niet kan ademen (adem door me neus) ken ik ook niet sabbelen, dan stik ik
dat ken ik..vreselijk
PrinCessRomy schreef:jaaa duimelotjes club,
Beauty_yana0 schreef:PrinCessRomy schreef:jaaa duimelotjes club,
Dan lig ik de hele nacht wakker, of ik heb me duim in de mond en wacht tot ik echt geen adem meer heb en dan snel adem halen en weer duim erin