Ik heb al een hoop dingen geprobeerd, maar SB doe ik echt nóóit meer.
Ik voelde mij bij haar dieet net een junky

?!
Savonds stond ik te huilen in de keuken omdat ik iets te eten wilde, maar ik had al 10 appels op ( veilig fruit ofzo, weet ook niet meer precies hoe dat zat, daar mocht je er een van pakken als je honger had) . Of het werkt bij anderen weet ik niet, ik weet dat ik nog nooit zo'n honger heb gehad bij een dieet en mij nog nooit zo slecht heb gevoeld.
Ik doe nu weet hoe je eet (
http://www.weethoejeeet.nl/ ) , die gaan niet uit van calorieën, maar van koolhydraten.
Dit werkt bij mij super, je hebt eerst 3 opruimdagen waarin je niets anders mag eten dan vlees en zuivel. In de 2e dag heb ik dan even afkickverschijnselen maar daarna voel ik me toppie. Je MOET hier elke 3 uur wat eten, dus geen tijd om honger te kweken en langzaam aan mag je steeds meer eten.
Ben er afgelopen jaar 15 kilo mij kwijt geraakt, daar is nu weer 3 kilo bij, dus ik ben weer begonnen. Nu in 4 dagen 4 kilo kwijt.
Maar dit zal ook wel niet goed gekeurd worden door het voedingscentrum

Edit: bij weet hoe je eet proberen ze wel een soort 'famillie' gevoel te kweken, je krijgt je eigen coach en bij die moet je ook speciale spullen bestellen, je kan het ook doen zonder ( dat doe ik ) omdat ik dat 'sekte' idee niet zo waardeer. Maar ik ken mensen die het met hebben gedaan en toch wel veel steun hadden aan die persoonlijke benadering