Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna-Jelly schreef:Nu je het zegt Marloes.. Robin had ook even dat zijn hartslag wat wegzakte maar heb het wél meegekregen maar ja ik weet niet, niet zo bewust dat ik me er druk om ging maken(minuutje later was ook alweer goed gelukkig
)
MISTRAL94 schreef:Zo lekkere verhalen komen er weer los, laat ik nou blij zijn dat ik niet zwanger ben nu![]()
zijn er trouwens veel mensen naar de cursussen geweest? En waarom wel of waarom juist niet?
MISTRAL94 schreef:Ik was op dat moment nogal verbaasd dat ik die reacties kreeg. Mijn schoonmoeder zei bijvoorbeeld een dag na de bevalling ach wees maar blij dat je dmv een keizersnee bent bevallen. Daar herstel je veel sneller van. Dat ik ruim 24 uur in de weeen gelegen heb vergeten we maar, ook dat ik die weeenstorm kreeg door het infuus denken we maar even wegOp dat moment had ik zoiets van ik weet wie het zegt laat maar gaan maar via de natuurlijke weg zul je toch wel sneller herstellen dan van een keizersnee.
Om het dan maar niet te hebben over de teleurstelling die het met zich meebrengt. Want voor mijn gevoel heb ik al die pijn voor niets gehad dat ze uiteindelijk alsnog een keizersnee gingen plannen
Maar hoe ellendig het ook was, ik sluit niet uit dat er ooit een 2e komt
MISTRAL94 schreef:zijn er trouwens veel mensen naar de cursussen geweest? En waarom wel of waarom juist niet?