Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vicky_88 schreef:mijn laptop staat op mijn schoot
ik ga heel ff een kopje lkkr warme (niet TE, anders verbrand ik me bek weer eens, zou trouwens niet de 1e keer zijn) thee of melk?? ik weet nog niet. bedenk ik me wel als ik in de keuken ben oftewel dat moet ik me dan 2sec nadat ik mijn kamer uitben bedenken, hmmm
daffene schreef:Zo moet je dat doen: http://www.youtube.com/watch?v=jt-ZyGYR8lE
Reggea schreef:Als ik misselijk ben drink ik het weldan komt het er tenminste uit.
delerium schreef:En de meest irritante van allemaal; stop met het erg te vinden dat je niet slaapt. Zet het van je af, maar geniet van de tijd die je hebt waarin je niets hoeft. Je hebt je gedachten voor jezelf, alle rust om je heen. Tijd om weer eens kinderlijk de mooiste verhalen te bedenken en jezelf de hoofdrol toe te bedelen. Geniet ervan dat het buiten koud en k*t is maar dat je heerlijk onder je warme dekens kunt liggen en dat de buitenwereld ook echt even buiten is. Het is tijd voor jezelf, waarin je niet gestoord zult worden. Geniet ervan en gun jezelf die rust.
Reggea schreef:Asprientje helpt niet haha komt gewoon omdat ik slecht slaap denk ik.... Ik heb namelijk al 2 asprientjes op 2 uur geleden maar merk nog niks haha
Ilzjuh schreef:Reggea schreef:Asprientje helpt niet haha komt gewoon omdat ik slecht slaap denk ik.... Ik heb namelijk al 2 asprientjes op 2 uur geleden maar merk nog niks haha
Dat is wel klöte.
Maarja, wat doe je er dan aan...
rina schreef:allemaal gezellie dat jullie ook nog niet slapen..... slapen wasda
![]()
Delerium (What's in a name) je hebt wel gelijk hoor. je moet er niet meer aan denken dat je niet kan slapen. Iets leuks verzinnen met jezelf in de hoofdrol en je bent zo weg. Ik maak daar ook regelmatig gebruik van (als m'n pilletje niet wil werken) Schaapjes tellen hmmmm ik zou gek worden denk ik, moet nl al elke avond de kipjes tellen
19 stuks, oohhhh nee 21 nu, ik heb vanavond 2 vanuit het ene hok in het andere gezet
![]()
Filmpje niet bekeken, heb nogal een trage verbinding. Dan duurt het nog langer voor ik naar bed ga :D