Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pellie schreef:zit zo'n nuvaring niet aan het eind van je vagina, rond je baarmoedermond rebeltje??
Nicole85 schreef:Tampon zit gewoon naast nuvaring oid.. Dus wordt niet verder geduwd...Tenminste bij mij niet.
Ik ben echt tevreden gebruikster
Nicole85 schreef:Tampon zit gewoon naast nuvaring oid.. Dus wordt niet verder geduwd...Tenminste bij mij niet.
Ik ben echt tevreden gebruikster
rebeltje schreef:ehm ik belde en zei dat ik de pil zat was en al een tijdje aan het kijken was naar wat anders en dat de Nuvaring me wel wat leek. Het enige wat ze zei was dat hij waarschijn lijk niet helemaal vergoed werd. En dat ze hem dan voorschreef, mocht het niet goed gaan moest ik bellen..
Bij mij werd de Nuvaring maar gedeeltelijk, ong 35% vergoed. Hoe is dat bij jullie?
Love_Blinkey schreef:Ja maar netals bij de Pil slik je weer en dan ben je nog ongesteld toch? Volgensmij werkt het zo
Zinn schreef:Love_Blinkey schreef:Ja maar netals bij de Pil slik je weer en dan ben je nog ongesteld toch? Volgensmij werkt het zo
azo,mss ja,dat is bij mij nooit. ben maar 3 of 4 dagen ongesteld en dan is het altijd al gedaan tegen dat ik terug mijn pil moet nemen.
Pellie schreef:een vriendin van me had het ook toen ze een tijdje stopte, ook 10 maanden niet ongesteld geworden. kreeg een nieuw vriendje, weer aan de pil en hup, ook weer ongesteld
Nashke schreef:ik heb trouwens ook zo'n domme vraag, tijdens de sex, "duuwt" je vriend die dan niet dieper? zodat de ring verdwaalt geraakt in de baarmoeder ofzo? haha, lijkt me wel een beetje eng..