Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naatus schreef:met het eten van chocolade kun je je libido verhogen
Neusspray moet libido vrouwen verhogen
een eenvoudige champignon met verse bieslook kan je libido verhogen
Wie wil?
Naatus schreef:Ddees schreef:heel herkenbaar. Ik heb dit dus ook al een paar jaar. Mijn partner en ik konden hier ook niet goed over praten. Hoe meer hij "aandrong" , hoe minder zin ik kreeg.
Nu ben ik een cursus aan het volgen via Annazorg (zie link vorige pagina) Je doet de cursus via internet. Het gaat er vooral om dat je je bewust wordt van je zelf. daarnaast moet je meer ontspannen en tijd voor jezelf en je partner nemen. Ik moet zeggen dat het me wel helpt, maar stress veroorzaakt regelmatig weer een dipje. Ik vraag me soms ook af, of het gemiddelde echt 2a3 keer per week is. Ik moet er niet aan denken dat ik 3 keer per week sex moet hebben
. Vind 1 keer meer dan genoeg op dit moment, misschien komt dit later wel weer.
Ik blijf dit topic even volgen, kijken of er nog tips komen
Krijg jij dit vergoedt door je zorgverzekeraar? Las daar iets over op die site. Ben wel benieuwd wanneer je in aanmerking daarvoor komt.
SabM schreef:nou veroorzaakt bij ons nog wel eens relatiestrubelingen.
Geen sex veroorzaakt soms echt wel eens ruzie... de verwijten
"jij wil ook nooit" zijn dan niet van de lucht.. zo ook niet
"ach duik toch op een molshoop"![]()
maar goed ik vind het toch fijn (sorry hoor) om te lezen dat er meer
zijn die geen "groot" libido hebben.
oplossen is echter nog niet zo simpel. Ik vind sex leuk en "kom klaar" maar op een
of andere manier veroorzaakt die niet een impuls om het vaak te doen/hebben.
vreemd toch...
Bienotje schreef:Voor degenen die een alternatief voor de pil hebben gezocht? Welk alternatief zijn jullie dan op uit gekomen?
Ddees schreef:als ik zie hoeveel reacties die hetzelfde voelen! Is voor mij een hele opluchting dat ik niet de enige ben![]()
Inderdaad Sabm, waarom blijft die stap om te beginnen dan zo groot? Volgens Annazorg moet je er anders tegen aan gaan kijken. Sex als ontspanning en niet als iets dat moet.