Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennasilver schreef:Ik moest op medische indicatie van mijn drie kinderen in het ziekenhuis bevallen. Dat is mij prima bevallen.Nadeel volgens mij is dat je met een thuisbevalling met de troep zit.
Jennasilver schreef:Ik moest op medische indicatie van mijn drie kinderen in het ziekenhuis bevallen. Dat is mij prima bevallen.Nadeel volgens mij is dat je met een thuisbevalling met de troep zit.
Diablo schreef:Jennasilver schreef:Ik moest op medische indicatie van mijn drie kinderen in het ziekenhuis bevallen. Dat is mij prima bevallen.Nadeel volgens mij is dat je met een thuisbevalling met de troep zit.
Dat valt reuze mee hoor. De troep die je misschien hebt, wordt keurig voor je opgeruimd, daar heb je geen omkijken naar.
bloempje1 schreef:Hallo
Heb even weer alle reacties gelezen,phoe wat een verhalen
Om sommige moet ik toch nog wel even stiekem lachen,hihi.(Bijv.dacht dat het door de macroni kwam):+
Maar als ik zo alles lees zijn toch de meeste in het ziekenhuisbevallen.Hebben de meeste zo te zien zelf voor gekozen.
Afijn,waarschijnlijk word ik toch medische.Het wil niet zakken in mn bekken.Als dat maandag nog zo is word ik overgedragen aan de gyn.Dan word het dus ook automatische een ziekenhuisbevalling.
Zo kon je nog kiezen en zo niet meer.
Ach laat die kleine er nu maar uit,hij gaat nu in de weg zitten hihi.
Mar77 schreef:hahah en vergeet vooral geen schone kleren mee te nemen.......
Es79 schreef:Anna-Jelly schreef:En blij toe ook, want moest er niet aan denken om daarna nog weer in de auto te zitten, pfff! Kon nu heerlijk in bed blijven.
Het ging bij mij overigens ook zo snel dat de kraamhulp ook te laat was
Ben nogal actief dus daar had ik geen last van, vond het heerlijk om naar huis te rijden in de auto.
Voordeel in het ziekenhuis, er is altijd wel een verpleegster aanwezig.
bloempje1 schreef:tears_85 ,uiteraad hou ik jullie op de hoogte hoor
Eerst zien of ik na de eerste dagen nog puf heb om even snel achter de comp te duiken.Dat zal nu ook wel over zijn straks.
Voor de mensen die een keizersnee hebben gehad,wat ik me dus afvroeg.
Krijg je een plaatselijke verdoving of een narcose ervoor?Kan op i-net geen info erover vinden.