roepen, praten in slaap!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Re: roepen, praten in slaap!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:22

Ik heb 1 keer geslaapwandeld, dat ik naar beneden liep, me vader zat toen nog in de woonkamer, en dat ik toen zei tegen hem dat ik naar de wc moest, en toen ging ik weer naar boven Koe Clown

Lisetj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:41

Ooh ik heb dit zo erg he! Gelukkig nu iets minder dan vroeger!
als ik bij iemand slaap, slaap ik meestal slechter omdat ik bang ben dat ik wat ga vertellen ofzo Clown

vroeger heb ik de raarste dingen meegemaakt..
Ik had heeeel veel knuffels in mn bed, en die heb ik allemaal 1 voor 1 op ede trap gezet naar de zolder.
Komt me vader eraan "wat ben jij aan het doen?"
ik; bergbeklimmen Tong uitsteken

Mn pap heeft me toen maar weer in mn bed gelegd...

Ook toen ik nog mn hoogslaper had, had ik een knuffel laten vallen, maar ik wou mn bed niet uit.. toen ging ik zover naar beneden hangen om die knuffel te pakken, maar ik kon er niet bij, en toen was ik gevallen... Ik weet dat het zo ging, omdat ik dit heel vaak deed als ik wakker was.. en toen ging het allemaal altijd wel goed... Clown
gevolgen --> stopcontact uit de muur getrokken, hersenschudding en een gekneusde pols Clown
en dat allemaal voor een knuffel Haha!

Ik heb een aantal jaar met een raam die helemaal dicht en op slot zat geslapen.. mn ouders waren bang dat ik uit het raam zou klimmen in mn slaap Clown

Ook toen ik vroeger heel erg gepest werd, praatte ik daar niet over Clown maari k vertelde het wel in mn slaap! dus mijn ouders wisten precies wat er met mij aan de hand was en wie me pesten enzoo..
maar ik zei er nooit wat over maar ze wisten toch wat er allemaal aan de hand was.. Tong uitsteken
Opzich wel handig, hoefde ik het ze niet zelf te vertellen..

Ook roep ik mn hond wel is in me slaap Tong uitsteken vooral toen we hem net hadden Tong uitsteken

Mijn vader komt heel vaak kijken als ik praat, en dan vraagt ie wat, en als er een vaag antwoord uitkomt, dat weet ie dat ik slaap Tong uitsteken
Ik kan me ook niets herrineren de volgende dag...

Tsja .. meer dingen kan ik me zo 123 niet herrineren Tong uitsteken ik ben wel blij dat het nu een stuk minder is dan vroeger.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:50

Ik weet niet of ik het vaak heb. Van 1 keer weet ik het wel. Het is alweer een tijdje geleden.

Ik sliep samen met mijn wat oudere broer bij mijn oma. Mijn broer in de gang en ik op een kamer. Mijn oma lag in de kamer ernaast. Toen ik die ochtend wakker werd kreeg ik te horen dat ik hele verhalen aan het vertellen was.

Mijn oma dacht dat mijn broer en ik niet konden slapen en dus aan het praten waren. Wij wisten van niets. Ze wist ook helemaal niet waar ik het over had, het was meer brabbelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:21

ik heb 1x gehad, toen pastten mijn oma en opa op, en wij hadden een kattenkrabpaal in de kamer staan, ik was naar beneden gegaan, had wat drinken gekregen enz, en toen was onze kat aan het auweh*eren, dus de krabpaal viel om, daar werd ik wel wakker van Ja

ellen12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 18:33

Ik praat in me slaap
Ik sla in me slaap
en trap ook nog
en gillen/schreeuwen doen ik ook in me slaap

Meestal als er iets gebeurt is doe ik dat

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 18:55

Oh whaha pas bleef een vriendin slapen en die riep zo opeens 'We kunnen ook lingobal worden met carnaval'
Haaha ik echt zo huh!? Naja ze zei verder niets meer Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 19:17

haha, zo houd ik heel vaak gesprekken met mensen die al slapen als ik nog wakker ben Clown
ook wel heel grappig Tong uitsteken het gaat echt over niks en ik herrinner me alles altijd (ik ben wakker, logisch dus Clown )

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 19:19

Ik ook! Ik roep af en toe maar wat, en ik maak altijd ruzie in m'n slaap. * "Neeeheee, niet doen!" * Of Ik roep m'n moeder, komt ze en slaap ik gewoon nog. Volgens mij vecht ik gewoon m'n ergernissen van overdag 's nachts uit ofzo. Clown

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 19:22

erg lachwekkend dit topic Clown

Een vriendin bleef een keer bij ons slapen en toen begon ze ineens: ja, uhu, ja ik ook, leuk he? echt wel!, ja uhu, ik ook. oh mooi man! ik heb me echt kapot gelachen Tong uitsteken

En ikzelf ben een keer gaan slaapwandelen naar me zus toe en gezegd: hej schuif eens op en ik ging er zo naast liggen Verward

En ik ben een keer naar beneden gelopen mijn ouders:
Danielle. wat doe jij dan beneden je moet slapen (ik was 7), Ik, hoofdpijn!
toen pakte ik een stoel en ging erbij zitten Clown begon mijn verhaaltje over sla te vertellen en ging weer naar boven verder slapen Haha!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:13

Haha mijn vriend heeft er ook een handje van om te praten in zijn slaap. Ik praat dan terug en dan krijg je zo'n grappige gesprekken. (neem ik wel eens op op mn telefoon *LOL* en hem dan laten horen )
In zijn slaap houd ie net zoveel van mn paard als van mij, hij is altijd aan het klussen in zijn slaap. ("wat ben je aan t doen lieverd?" " euh euh slangetje bij de wasbak" op zulk niveau zegmaar.) Vind het geweldig, en ook wel schattig Lovers Lekker laten praten denk ik dan Tong uitsteken

Mijn broertje is overigens vroeger een dagelijkse slaapwandelaar geweest, die stond overal te pissen dat ie dacht dat dat de wc was ofzo Nagelbijten / Gniffelen Bij mij kwam ie wel eens de dekens van mn bed aftrekken met "waar is Erik (andere broer), waar is ie, waar is ie" en dan totaal in paniek. Hij sliep overigens bij die ander op de kamer, dus wel vreemd Tong uitsteken
Ik moet er altijd van lachen, snap wel dat het soms vervelend is, maar de manier waarop dingen gezegd worden is gewoon lachwekkend.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:25

Ik ging een keer bij mijn vriendin logeren, en haar zusje ging toen slaapwandelen. Toen had ze in mijn mijn sporttas gepist. Tong uitsteken Was niet echt handig, want ik moest de volgende dag meedoen aan een hardloopwedstrijd. Ipv mijn toepasselijke sportkleren werd het een joggingbroek met sweater Vork
Heb me trouwens wel helemaal doodgelachen Tong uitsteken

Vroeger ging ik ook wel eens slaapwandelen, 1x ben ik naar beneden gelopen naar de koelkast, potje bieten open gemaakt en dat boven mijn hoofd leeggekiept. Verward Tong uitsteken Wordt hier btw nog dagelijks aan herinnert door broerlief Clown

Bedenk er opeens nog 1 van heel lang geleden:
We hadden een slaapfeestje bij een vriendin van mij, zij woont op een manege dus gingen we in de kantine slapen. Ik had een heel l.u.lverhaal bedacht over mijn slaapzak, die had ik officieel omgeschoold tot 'wormzak'. Bloos En 's nachts was ik dus met slaapzak-en-al over het erf gaan sjezen (zat nog in de slaapzak btw.. was dus meer aan het huppen), en het bleek dus dat ik de hele tijd 'blijf af, mijn wormzak!' en 'WORMZAK RULEZ' heb lopen bleren.. Clown

Edit: ff wat bijvoegen, was de laatste vergeten
Laatst bijgewerkt door Redrumfox op 18-02-07 23:44, in het totaal 2 keer bewerkt

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:28

dit is een erg grappig topic Tong uitsteken Clown ik heb nog nooit wat gedaan in me slaap, ik krijg juist de reacties dat ik heel stil lig en heel licht ademend, een paar keer kreeg ik ook de reactie dat ze dachten dat ik dood was Nagelbijten / Gniffelen toen had ik zoiets van wat! dus wij ook een paar keer gefilmd, ik schrok wel best eng om jezelf zo terug te zien Bloos als ik niet beter wist... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:37

mijn ex ook, lag op mijn oor te snurken, ik duw hem weg ( kan daar echt niet over) zegt ie ineens, JA LAAT MAAR!! wat laat maar? NIKS!! volgende dag gevraagd wat er nou was? hij wist er niets meer van..

Jadee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:37

hahaha ik heb het ook ik was op de bank in slaap gevallen.. En op eens zei ik tegen me moeder IK GAAAA !! Dus me moeder zegt waarheen Jaa dat weet je toch wel ik ga naar chiwa.. Dus ze zegt heel verbaast : ben je net vandaan.. Toen dagt ik echt zo van hu ?? Jullie vragen je mischien af hoe ik dat nog weet maar ik sliep niet helemaal ik was half wakker half slapend heel raar..

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:41

tja ik ben ook zo'n parasomnia "geval"... (wist niet dat het zo heet, thanks, ga meteen googelen!)
praten, lopen enz. ook angstaanvallen, voornamelijk over enge beestjes en inbrekers.
ook ben ik een drama in een stapelbed, lig geen moment stil en hou iedereen wakker terwijl ik vrolijk doorslaap Bloos .
ik eet ook s'nachts (hele repen chocola en pakken koek die ik overdag niet eens op krijg)en weet ik er dus de volgende ochtend niks meer van,
zo zonde!! Boos!
toen ik nog bij mijn ouders woonde, hadden ze soms moeite te geloven dat ik dat allemaal in mn slaap at. Huilen
laatst heb ik in paniek midden in de nacht nog naar de pensionstal waar mn paard staat gebeld om te vragen of mijn kater daar was, zóó genant...
Ach gut
heb ook weleens ruim 10 minuten met een mevrouw van 112 aan de lijn gezeten, we hadden een insluiper... Koe

weet iemand of je er iets tegen kunt doen?

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:45

hahaha heel herkenbaar, ik heb een dochter van 11 die dit dus ook vaak heeft. ik ging een keer naar haar kijken toen ik zelf naar bed ging, en legde de dekens nog even goed, wilde een kus op haar voorhoofd geven nee geeft ze ineens een gil in haar slaap, nou je kan dus wel begrijpen hoe stijf ik stond, schrok me echt rot, maar als ik eraan terugdenk moet ik nog steeds lachen hahahaha.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 10:57

Ik praat ook wel eens in mn slaap ach ja Vork

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 11:12

Ik heb vannacht zelfs gesmst in mn slaap, met de meest rare teksten. Nagelbijten / Gniffelen Naar m'n vriend. Die had het wel meteen in de gaten. Leuke is dat ik er dus niks meer van weet.

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 14:14

ellen12 schreef:
Ik praat in me slaap
Ik sla in me slaap
en trap ook nog
en gillen/schreeuwen doen ik ook in me slaap

Meestal als er iets gebeurt is doe ik dat

ja meestal is het de reden als er overdag iets gebeurd is, meestal ook als ik er niet over praat met anderen. ook als ik iets engs gezien of gehoord heb.
vorige week waren we dus op reis met school en we sliepen met 8 op een kamer. net voor er we gingen slapen zei er iemand en wat als er hier iemand binnen komt. ja ik wist al dat ik het ging zitten hebben om s'nachts te roepen.
ik dus midden in de nacht, "kom, kom, er uit!" heel luid. iedereen stond recht in zijn bed, en dan zagen ze dat ik het was in mijn slaap *LOL* , en dan toen ze bijna weer konden slapen mijn kamergenoten heb ik zeer luid nee, nee geroepen, en wat liggen kreunen enzo, ik schaam me dood. Bloos! ...
en ergste van als is dat je er niets aan kunt doen...
ben nog blij dat er nog zoveel mensen dit ook hebben!!!

daffodilJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:20

Ook ik heb hier een handje van.....en ik scheld dus voornamelijk 's nachts (ja ook overdag hoor, maar 's nachts kan het echt erg zijn!) Ook komt het voor dat iets overdag gebeurd is en dat ik daar dan 'snachts nog op reageer. Heb toen ik jong was het hele huis op stelten gekregen toen we met zijn allen bij een oom en tante bleven slapen, hadden we overdag een raadspelletje gedaan. Heb ik 'snachts echt midden in de nacht snoeihard EEN VAAS geroepen waardoor iedereen naast zijn bed stond, behalve ik, ik sliep vrolijk verder!

Ook vond mijn moeder me regelmatig 's nachts om drie/vier uur bij de wastafel, mijn tanden aan het poetsen en dan vroeg ze wat ik aan het doen was en dan werd ik boos en begon te schelden dat ik te laat was en moest haasten etc. etc. Met een beetje geduld schoof ze me terug naar bed en ik wist daar dus echt niets meer van de volgende ochtend!

Beetje knullig van mij maar ik was het vergeten te zeggen tegen mijn nu-man maar toen-vriend toen ik dus in het begin bij hem bleef slapen....die is zich echt rot geschrokken!!!

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 15:00

Ik zelf niet, of ja, iig niet dat ik weet Knipoog
Maar een vriendin van mij wel heel erg.
Altijd als ik blijf slapen heeft ze wel wat te zeggen in dr slaap. Tong uitsteken

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 16:28

pff lig hier bijna naast me stoel van het lachen! Nagelbijten / Gniffelen

haha ik ben zelf ook zo'n lekker geval!

een aantal jaar geleden was ik met een vriendin wezen stappen, en ik bleef bij haar slapen. dus wij gaan slapen. en de volgende ochtend zit haar moeder aan dr ontbijt en komen wij beide naar benede lopen (slapend) we zijn op de bank gaan zitten en hebben heel ons stapavondje 'besproken' en zijn daarna weer naar boven gegaan. afijn een paar uur later komen we weer benede (nu echt wakker) en haar moeder zegt zo heel droog van zo jullie hebben het naar je zin gehad, wij zo huh hoe weet ze dat.... waren we dus blijkbaar samen aan het slaapwandelen en praten.. echt humor want heel ons verhaal klopte...we gaven alleen rare reacties op de vragen die haar moeder vroeg onder ons stap gesprekje.

ik kan ook hele verhalen vertellen en slaan enz in mijn slaap meestal heb ik dit als ik een drukke onrustige dag heb gehad...

mijn vriend ook een keer mooi, liggen we te slapen roept ie in een keer keihard *stopppppppp* kijk uittttt* zoww zat stijf in me bed naast hem hahaha wat dat betreft zijn we een mooi stel... Lovers hihi

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 20:11

haha ifever!!!
alle zijn dus nog heel wat mensen die er last van hebben

choor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 20:55

Ik hou ook altijd hele verhalen in mijn slaap, vind het zelf 's ochtends als ik het hoor wel grappig Clown
Heb ook weleens een vriendin met mijn kussen begooid...

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 14:44

Lisetj schreef:
Ooh ik heb dit zo erg he! Gelukkig nu iets minder dan vroeger!
vroeger heb ik de raarste dingen meegemaakt..
Ik had heeeel veel knuffels in mn bed, en die heb ik allemaal 1 voor 1 op ede trap gezet naar de zolder.
Komt me vader eraan "wat ben jij aan het doen?"
ik; bergbeklimmen Tong uitsteken

haha die is mooi1! Haha! zulke dingen zeg ik dan ook! deed pyjama onder de kraan en zei dat ik bezig was met pyjama droogmaken Clown
en ik ken trouwens iemand die echt in zn slaap door een raam naar buiten is gevallen:|, die kwam gelukkig wel in de bosjes en had verder niets

mijn zus (toen ze +/- 8 jaar was) moest naar de wc, en daarna zou ze weer op bed, lag ik volgens haar in 'haar bed'. ze werd kwaad, en ging mn ouders roepen, bleek dat ik gewoon in mn eigen bed lag te slapen!! dus waarschijnlijk heeft ze een soort van slaapgewandeld, maar ze houdt nog steeds vol dat ik echt in haar bed lag Tong uitsteken