Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maari k vertelde het wel in mn slaap! dus mijn ouders wisten precies wat er met mij aan de hand was en wie me pesten enzoo..
vooral toen we hem net hadden

ik ben wel blij dat het nu een stuk minder is dan vroeger.

het gaat echt over niks en ik herrinner me alles altijd (ik ben wakker, logisch dus
) 

begon mijn verhaaltje over sla te vertellen en ging weer naar boven verder slapen
en hem dan laten horen )
Lekker laten praten denk ik dan 
Bij mij kwam ie wel eens de dekens van mn bed aftrekken met "waar is Erik (andere broer), waar is ie, waar is ie" en dan totaal in paniek. Hij sliep overigens bij die ander op de kamer, dus wel vreemd
Was niet echt handig, want ik moest de volgende dag meedoen aan een hardloopwedstrijd. Ipv mijn toepasselijke sportkleren werd het een joggingbroek met sweater 

Wordt hier btw nog dagelijks aan herinnert door broerlief 
En 's nachts was ik dus met slaapzak-en-al over het erf gaan sjezen (zat nog in de slaapzak btw.. was dus meer aan het huppen), en het bleek dus dat ik de hele tijd 'blijf af, mijn wormzak!' en 'WORMZAK RULEZ' heb lopen bleren..
ik heb nog nooit wat gedaan in me slaap, ik krijg juist de reacties dat ik heel stil lig en heel licht ademend, een paar keer kreeg ik ook de reactie dat ze dachten dat ik dood was
toen had ik zoiets van wat! dus wij ook een paar keer gefilmd, ik schrok wel best eng om jezelf zo terug te zien
als ik niet beter wist...
.
Naar m'n vriend. Die had het wel meteen in de gaten. Leuke is dat ik er dus niks meer van weet. ellen12 schreef:Ik praat in me slaap
Ik sla in me slaap
en trap ook nog
en gillen/schreeuwen doen ik ook in me slaap
Meestal als er iets gebeurt is doe ik dat
, en dan toen ze bijna weer konden slapen mijn kamergenoten heb ik zeer luid nee, nee geroepen, en wat liggen kreunen enzo, ik schaam me dood.
...
hihi 
Lisetj schreef:Ooh ik heb dit zo erg he! Gelukkig nu iets minder dan vroeger!
vroeger heb ik de raarste dingen meegemaakt..
Ik had heeeel veel knuffels in mn bed, en die heb ik allemaal 1 voor 1 op ede trap gezet naar de zolder.
Komt me vader eraan "wat ben jij aan het doen?"
ik; bergbeklimmen
zulke dingen zeg ik dan ook! deed pyjama onder de kraan en zei dat ik bezig was met pyjama droogmaken