Ik ben te dun !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hallow

Re: Ik ben te dun !

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 21:02

xsimone schreef:
Ja ik heb dat ook!!!
Haha ik ging net f op de weegschaal staan om dan hier f te kunnen zeggen hoeveel ik weeg, Dat ding is gek!! Tong uitsteken
Hij zegt dat ik 30 kg weeg maar ik ben 1.73 m haah dat klopt dus echt niet!!!! Tong uitsteken

dan had je allang in het ziekenhuis aan sondevoeding gezeten Knipoog

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 21:07

De mensen hier die nog in de groei zijn, hoeven zich niet zoveel zorgen te maken hoor. Ik was een paar jaar geleden even groot als ik nu nog ben (1.73m) en woog toen 52 kilo. Niets aan het handje, nu is dat heul veul meer Nagelbijten / Gniffelen Dat komt bij de overgrote meerderheid wel goed! Je gaat vanzelf in de breedte groeien. Of je moet er echt veel aanleg voor hebben.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 01:05

Gitta schreef:
Ben zelf 1.82m en 68 kilo dus met dat sommetje 182-110=72 kg dus zit er ook iets onder .
Voel me er prima bij en hou juist in de gaten dat er niks bij komt daar voel ik me niet fijn bij.
Als puber woog ik altijd rond die 62 kilo en ook toen voelde ik me goed .

Hier ongeveer hetzelfde. Ben 1.83 en weeg ook tussen de 65 en 70 (eerst 68 toen 66 ofzo) en ben er eigenlijk heel blij mee. Woog eerst ook rond de 60, dat vond ik wel iets te weinig. Ben nu gewoon slank maar heb wel wat vrouwelijke vormen Knipoog (ben 20 trouwens).

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 04:47

ik ben ook te dun, ik ben echt van het formaat lucifer. bijna 2 meter lang en 75 kilo. toen ik een half jaar geleden naar Amerika kwam zeiden ze dat je 15 kilo aan kan komen, 2 kilo was het resultaat bij mij.
het ergste vind ik nog dat ik zoweinig vet op de vingers heb zitten. hierdoor worden ze paars/blauw en zijn ze altijd koud, en zien ze er erg lelijk uit Boos!

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 08:05

Zit hier denk ik wel goed Lachen

Ben 1.65/1.70 en ik weeg 37 kg.
Ik kan eten wat ik wil, je wil niet weten wat er bij naar binnen gaat uberhaupt, maar erin komt het niet.

Vorig jaar toen ik 3 weken behoorlijk ziek was, woog op het dieptepunt 30 kg. Ben toen wel weer behoorlijk snel aangekomen maar tot dit gewicht komt er maar niks bij...

Ook had ik toenbehoorlijk wat ziekenhuis bezoeken gehad vanwege mijn gewrichten en spieren, ze beginnnen eerst over je gewicht en dan pas over je klacht wat ik erg vervelend vond, want ik verging daar dan behoorlijk van de pijn Nagelbijten / Gniffelen

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 09:37

Maar het hangt er vaak ook vanaf hoe oud je bent volgens mij. Als je ouder wordt, ga je toch minder rondspringen zeg maar. Dus dan komt er ook meestal nog wel wat gewicht bij.
Tenminste, dat zeggen ze vaak, dat als je eenmaal ouder wordt, dat dat er vanzelf bijkomt. Nou kan ik ook eigenlijk eten wat ik wil, zonder dat ik dikker wordt. Aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant, als ik dan eenmaal dikker begint e worden, dan weet ik waarschijnlijk niet hoe ik moet stoppen zeg maar. Dus ik ben nu ook al aan het letten op wat ik eet zeg maar, dus dan komt dat wel goed Lachen

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 09:56

MRmichiel schreef:
ik ben ook te dun, ik ben echt van het formaat lucifer. bijna 2 meter lang en 75 kilo. toen ik een half jaar geleden naar Amerika kwam zeiden ze dat je 15 kilo aan kan komen, 2 kilo was het resultaat bij mij.
het ergste vind ik nog dat ik zoweinig vet op de vingers heb zitten. hierdoor worden ze paars/blauw en zijn ze altijd koud, en zien ze er erg lelijk uit Boos!

Zal dat daardoor komen? Ik heb dat namelijk ook (nogal erg, ik verkleur helemaal als het koud is,maar voornamelijk handen). Ze worden idd paars/blauw mét oranje stippen (serieus). Heb je er ook last van, dat ze echt ijs-en ijskoud zijn? Ik heb me laten vertellen dat het Syndroom van Reynard heet, maar of het met je gewicht te maken heeft. Ik ben overigens 1.82m en ik weeg 57/58kg.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 09:57

Wendy15 schreef:
Als je sport (en dan vooral krachttraining) bouw je spieren op waardoor je er wat voller uitziet Lachen

Whaha, ja maar zodra je even stopt ben je het ook heel hard weer kwijt.

Ik, 1.71m en gemiddeld 56 kg, fitnesste heel veel. Als ik veel fitness dan weeg ik gemiddeld rond de 62 kg. Zodra ik stop zijn die kilo's er binnen 2 weken weer af. Het enige wat bij mij overblijft is een bonk spieren... Maar droog... Kan zo de miss universe in Clown

Ik heb eigenlijk alles al geprobeerd. Weeg nu inmiddels 58,9 kg Pling

Het enige wat bij mij werkt, zijn afval shakes. Daar zit werkelijk waar alles in. Ik eet mijn gewone ontbijt en DAARNAAST neem ik ook nog van die shakes door de yoghurt oid. Nog gezond ook, want je krijgt alles wat je nodig hebt binnen. Alleen volgt het elkaar wat sneller op.

Knoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 10:03

Ik ben 1,60 en 45 kilo en niet meer in de groei, ik ben 40 Haha!
Ik heb dit gewicht al sinds mijn 14de, inmiddels twee kinderen gekregen, maar geen kilootje erbij.
Ik kan alles eten wat ik wil!
Ik moet zeggen: ik voel me er lekker bij!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 10:06

hier nog een met ondergewicht...Boos!

ik ben 1.58, en woog op een gegeven moment nog maar 46 kilo. ik weet dat ik niet groot ben, maar ik zou t liefst 56 wegen... ik beweeg niet(zit in een rolstoel al bijna een jaar), dus zou ik eigenlijk al superdik moeten zijn. ik zit nu eindelijk op de 50 kilo en hoop dat ik er niet meer onder kom. ze dachten bij mij dat ik anorexia had, maar dat is echt niet zo. ik snoep ontzettend veel, eet goed, maar ben een tijd erg misselijk geweest dat ik geen eten binnen hield. ik deed dit niet zelf! vrienden kunnen het beamen, want als we soms in de auto zaten moeten we ineens stoppen omdat ik weer moest. dus stak dan echt geen vinger in mijn strot. gelukkig zijn de artsen nu overtuigd. en denken we dat het door de medicatie kwam... ik ben benieuwd hoe jullie dikker proberen te worden...

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 10:09

ik ben 1.76 en nu 59 kilo en juist aan het afvallen Tong uitsteken (wel op een gezonde manier Knipoog volgens mij is het per persoon dan erg verschillend want van ondergewicht kan je bij mij echt niet spreken Lachen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 10:38

nou sorry, maar ik vind dat een beetje stom hoor. alsof je te zwaar bent:s btje aandachttrekkerij ofzo? sowieso gaat t daar toch niet over hier?

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 10:42

Ik ben 1.73m en ben 50 kg
Ben ik dan ook te licht/dun voor mijn leeftijd?
Ik ben niet dik ofzo.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 12:14

@ Ldinalover, zoals ik al eerder in dit topic zei, hoeven meisjes van die leeftijd zich echt niet meteen zorgen te maken. Ik woog hetzelfde als jij, nou het is nu 15 kilo meer Knipoog

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:00

QuickSilver schreef:
ik ben 1.76 en nu 59 kilo en juist aan het afvallen Tong uitsteken (wel op een gezonde manier Knipoog volgens mij is het per persoon dan erg verschillend want van ondergewicht kan je bij mij echt niet spreken Lachen

ik ben even lang en weeg 1 kilo meer en krijg wel altijd naar me toe geslingert dat ik te dun ben... vroeger ook als bij de schoolarts eet je wel genoeg (tegen de tijd dat ik bij mn smiddags na school tussendoortje van 4 boterhammen kwam was t al owh eh.... probeer anders meer warm te eten).

Ik doe ook erg mn best om aan te komen, maar helaas... als ik een week goed ziek op bed lig (gebeurt gelukkig niet vaak, soms paar dagen niet fit, maar echt ziek gelukkig niet) val ik makkelijk 5 kg of meer af, kost me wel minimaal een half jaar tot een jaar om weer die kilo's dr bij te eten.

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:09

ik ben bijna 22 iets van 1.70 en weeg 48 kilo...

op mn 'zwaarst' heb ik 55 gewogen maar dat is er op de een of andere manier afgegaan en ik krijg het met geen mogelijkheid er meer aan...

ik ben nu wel bezig met gezonder eten en wat meer 'slechte, vettere' tussendoortjes want ik voel me op het moment ook gewoon echt te dun...
ik ben geen klein meisje meer maar zo voelt het nu wel

angel25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:12

Ik was 'vroeger' ook heel inieminie, maar toen ik op mn 16e met de pil begon ben ik wat aangekomen en ben nu gewoon slank.
ik ben 1.68 en ongeveer 57kilo, dus dat is prima.
Ik kan trouwens nog steeds eten wat ik wil en blijf rond dat gewicht. Ik eet geen vlees trouwens, maar of dat er wat mee te maken heeft weet ik niet, maar ik zou me ook geen zorgen maken als je nog onder de 18 bent en je bent aan de dunne kant. Uiteraard gezond eten maar ik zou niet iets met poedertjes ofzo gaan doen hoor, in de meeste gevallen komt dat vanzelf wel, ik ben nu trouwens 26.

angel25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:14

Duplo schreef:
ik ben bijna 22 iets van 1.70 en weeg 48 kilo...

op mn 'zwaarst' heb ik 55 gewogen maar dat is er op de een of andere manier afgegaan en ik krijg het met geen mogelijkheid er meer aan...

ik ben nu wel bezig met gezonder eten en wat meer 'slechte, vettere' tussendoortjes want ik voel me op het moment ook gewoon echt te dun...
ik ben geen klein meisje meer maar zo voelt het nu wel

Je kan beter gezonde vetten gaan nemen hoor!! Lekker overal olijfolie overheen gooien, omega olie nemen of lijnzaad ofzo, als je teveel patat en chips enzo gaat eten word je natuurlijk ook niet gezonder van.

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:15

thx voor de tips Lachen
daar ga ik eens mee aan de slag

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:16

Ik ben ook altijd op het randje (1.76) 65 kg vooral na ziekte vet eten helpt me niks heb er gewoon geen aanleg voor.
Wat mij helpt is sport shakes te drinken kreatine of andere spieropbopuwers zijn bij de tuinen en sportscholen of andere natuur winkels te verkrijgen.
Ik doe als ik 3 kilo of meer wil groeien 3 shakes per dag en binnen 2 week ben ik weer bij soms al na 1 week.
Succes het is net zo min als willen afvallen,al begrijpt niet iedereen dat probleem.
Ik voel me onprettig als ik onder de 67 kg kom het tekent direct erg bij mij
Voor ik het vergeet ben 29 en moeder altijd dit probleem gehad

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:19

ja ik zit ook te tobben met mijn gewicht.. ben nu 174 en weeg 48 kilo. niet heel veel maar aankomen vind ik erg moeilijk. Sterkte iniedergeval met het aankomen, ik verwacht niet dat ik ooit nog veel meer ga wegen, maar kan alleen maar hopen voor jullie van wel., dun zijn is ook niet alles

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:50

Je bent pas te dun als je overduidelijk te weinig of expres weinig eet. Ik kan ook eten wat ik wil en kom duidelijk niks aan, ja als ik mijn pil doorslik ben ik zo 4 kilo zwaarder (nu stop ik braaf na 1 strip, hou niet zo van die 4 kilo erbij Tong uitsteken )
Ik ben 16 jaar, weeg 53 kilo en ben 1.76 lang, en daar ben ik best blij mee Haha!
Met dat sommetje zou ik dus 13 kilo aan mogen komen, nee daar pas ik toch echt voor!

Ik eet zeker genoeg, sla nooit een maaltijd over, en zit ondertussen dat ik dit typ een pak koekjes naar binnen te werken Knipoog

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:53

ikenindi schreef:
nou sorry, maar ik vind dat een beetje stom hoor. alsof je te zwaar bent:s btje aandachttrekkerij ofzo? sowieso gaat t daar toch niet over hier?

Waar slaat dat nou weer op? Het is geen aandachtrekkerij maar ik heb absoluut geen ondergewicht en weeg hetzelfde... dus vandaar dat ik dat even zei.. En ik heb wel degelijk een buikje en dikke heupen/bovenbenen en die wil ik graag weer kwijt dus niks geen aandachtrekkerij...

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 15:11

Dat van di paarse/blauwe vinger ken ik...
Of vuurrood en dan lijken het net van die dikke worstjes Nagelbijten / Gniffelen Zwelle helemaal op Verward

Maarja, heb ook sinds vorig jaar 'reuma'klachten wat geen reuma is (snappen jullie het? Clown )

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 15:23

tja, dit probleem ken ik ook. Ik ben 1.73m en weeg rond de 56/57 kg. Het is niet te licht, maar als je ziek bent (geweest), zie ja dat gewoon erg snel. Je hebt geen reserves etc.

tegen mij zeiden mensen vroeger ook altijd: dta komt wel als je ouder wordt. Ben ondertussen 30 en weeg nog steeds hetzelfde. Heb ook aan shakes gezeten, etc, maar dat wilde allemaal niet helpen. Ik snoep ook nog ontzettend veel.
Een vriendin heeft een keer uitgerekend wat ik per dag aan calorieen binnen krijg (had er totaal geen idee van). Ik eet zo'n beetje 3200 kCal naar binnen, terwijl een gem. vrouw ongeveer 2000 kCal nodig heef per dag. Weet nog steeds niet waar ik het laat, maar iig niet aan mijn lijf.

Tja, ik heb het ondertussen wel redelijk geaccepteerd, maar het blijft gewoon een aandachtsnpunt, kan gewoon niet minder gaan wegen.

Succes iedereen met aankomen!!