Ik ben nu wel benieuwd hoe hoog die rekening was

Ik heb alleen het bedrag van het ambulancevervoer gezien,omdat ik daarmee al boven die 250 euro uitkwam die je terug krijgt als je weinig zorgkosten hebt(kan ff niet op de naam komen

Als ik me niet vergis was dat alleen al 388euro!
Dus ik denk dat ik flauwval als ik het totale bedrag zou zien.
wat lijkt me dat vervelend zo'n steunkous zeg!
dat is dan weer een voordeel van een longembolie,zoals ik die gehad heb

Ik heb ook de eerste dagen in het ziekenhuis elke dag een spuitje met heparine(bloedverdunner) naast de tabletten(marcoumar) gehad.Dit is omdat de tabletten pas na een aantal dagen werken.
Heeft iemand van jullie ook antitrombotica gehad? Dit is een injectie die een bloedstolsel oplost.Dus niet een bloedverdunner die een nieuw stolsel voorkomt,maar een middel dat het gevormde stolsel oplost,zodat de bloedtoevoer hersteld wordt. Ik heb 2 van deze injecties gehad en het was erg pijnlijk toen deze ingespoten werden. Dit kwam volgens de ic-verpleegkundige omdat het lichaam zich tegen dit middel verzet,omdat het de lichamelijke reactie van stolling tegen gaat.
sans6,wat fijn voor je dat je van de bloedverdunners af bent!
Ik zit helaas ook levenslang aan de pillen vast,ookal was het een eenmalige(hoop ik) longembolie.
De enige anticonceptie die ik nog mag is een spiraaltje.
Durante, wat vreemd dat bij de eerste echo geen trombose geconstateerd is. Was daar een verklaring voor?
Heb je na de eerste echo meer pijn-of andere klachten erbij gekregen? of hebben ze gezegt dat je na een week nog eens terug moest komen voor een echo?