Vriendje Of Vriendinnetje Selecteren op Uiterlijk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tasjee_bas

Re: Vriendje Of Vriendinnetje Selecteren op Uiterlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:53

woofie schreef:
tja, wat voor de èèn aantrekkelijk is, stoot de ander juist weer af.......
maar eerlijk gezegd kun je beter een pracht kado verpakt in oude kranten krijgen, dan een hoop sh*t in een mooie doos met gouden strik Clown

hier ben ik het echt helemaal mee eens Haha!

voor mij is uiterlijk niet eens zo belangrijk, eerder de uitstraling
en het innerlijk.
iemand afkeuren om zijn uiterlijk vind ik niet kunnen, wie weet wat je misloopt,
want naar mijn ervaringen zijn de mensen die iets minder knap zijn stukken aardiger, dan de mensen die volgens iedereen "knap" zouden zijn *oftewel de popijopie types*

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 04:29

tasjee_bas schreef:
iemand afkeuren om zijn uiterlijk vind ik niet kunnen, wie weet wat je misloopt,

Dit zeg ik ook altijd Lachen
En als ik niet zo had gedacht had ik mijn huidige vriendje wel misgelopen...
Want ik dacht in de eerste instantie: wat een nerd! ( Bloos ) maar ik voelde me toch wel oke bij hem en wilde hem beter leren kennen.
Hij is de moeite waard geweest om te leren kennen Lovers

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 10:22

Ik kan echt helemaal verliefd worden op iemands uiterlijk/uitstraling.
Best wel erg want ja liefde maakt blind en dan heb ik het echt gewoon niet door wat een verrot innerlijk hij heeft en dan merk ik dat later pas Bloos
Dusja, nu nog iemand vinden die er mooi uitziet en een mooi innerlijk heeft Lachen

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 14:17

Dat ligt eraan wat je bedoelingen zijn.. Is het puur voor 1 nacht, 1 avontuurtje oid moet er toch wel aantrekkingskracht zijn, die mede ook door uiterlijk/uitstraling bepaald wordt.

Maar voor vriendschap of meer krijgt bijna iedereen het voordeel van de twijfel. Knipoog Het ergste wat je kan overkomen is een slechte date oid. Als ik bij mijn vriend was uitgegaan puur van uiterlijk was ik ook niet met hem uitgegaan, totaal niet waar ik op viel.. Maar ik denk dat als je wat langer bij elkaar bent en echt gek op elkaar dat je qua uiterlijk ook meer aan diegene gaat bevallen.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 14:21

Ik denk dat je zo ie zo bij een eerste ontmoeting niets anders kunt als naar het uiterlijk kijken. Ik denk dat het een kunst is om daarna verder te kijken.

Dus jah enigzins selecteren op uiterlijk gebeurd denk ik altijd !!

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 23:08

mijn ex is vooral mn type niet echt kwa uiterlijk. Maar innerlijk was t een schat. We zaten al een tijd in de zelfde vrienden kring. Op een gegeven moment wou ik m een kusje geven en toen kreeg ik m zoen. sins toen hadden we 7 maanden. toen is het 5 maadnen uit geweest ik had een ander vriendje mar miste hem zo ontzettend! Dus we kwamen weer bij elkaar. Maar we konden niet met of zonder elkaar en aangezien hij altijd bij me sliep. werd dit steeds erger naar haat. Ik werd toch wel een beetje verliefd op de eigenaar van mn toen verzorgpaard. Het raakte uit. de liefde voor een ander kwam nog maar. Maar eigenlijk scheelde we te veel kwa leeftijd. Maar ben nu gelukkig me een jongen waar ik eigenlijk ook niet op zou vallen als ik hem niet had gekend. alleen al vanwege het leeftijdsverschil van 8 jaar 11 maanden en 20 dagen Tong uitsteken haha!

Maar het is een lieverd. en mn Ex ook !
Dus ik zou zeggen * na een heel verhaal Bloos * GA NIET ALLEEN OP UITERLIJK AF!

Ik vind het innerlijk HEEL belangrijk. Uiterlijk mag ook wel wat hebben natuurlijk maar laat je niet afleiden! Zowel voor niet mooie jongens al wel mooie jongens!

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:04

Nou het eerste wat je ziet is toch het uiterlijk, daar val je als eerste op , maa innerlijk is gewoon het belangrijkste Knipoog

ilovequinten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 10:19

ik selecteer eigenlijk altijd op uiterlijk, maar als ik zie hoe ze eruitzien,klopt hun karakter vaak wel,omdat ze dan meestal dezelfde smaak hebben.
Jongens..jah..ik zie mij nog niet direct rondlopen met iemand die ik eigenlijk niet zo knap vind.
Maar natuurlijk is het innerlijke het belangrijkste,maar voor mij is het uiterlijk ook belangrijk.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:07

Hmmm het gaat alleen om het innerlijk is echt niet waar!
Ik selecteer op het innerlijkén het uiterlijk.
Maar hhet uiterlijk is ook zeker belangrijk voor mij.

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 15:41

Mijn vriend is achter mij aan komen zitten, ik vond hem vooral schattig en charmant..Hij maakte me aan het lachen en was lief.
Uiteraard vond ik hem "wel iets hebben".Hij is (vind ik dan) niet onknap en mag er best wezen.
Moest ik nu een leuke en vreselijk knappe jongen tegenkomen maar die qua karakter volledig tegenvalt zou ik er heus niets mee beginnen!!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 20:55

In eerste instantie, ga je in een disco of zo, op iemands uiterlijk af.
Maar uiteindelijk draait het om het innerlijk.....
Ik keek vroeger ook bijna alleen maar naar uiterlijk, of laat ik het zo zeggen, Dat vond ik even belangrijk als het innerlijk.
Nu kijk ik niet meer naar het uiterlijk, alhoewel ik persoonlijke hygiene nog steeds heel belangrijk vind.
Ik heb nu een hele lieve vriend die absoluut geen foto model is, maar ja ik ook niet Clown
Ik ben bij hem vooral op zijn innerlijk gevallen, en zijn mooie blauwe ogen Tong uitsteken

only18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 23:14

A.U.B. ga nooit maar dan ook nooit op het uiterlijk af !
ik heb dat gedaan en die jongen heeft me vanbinnen kappot gemaakt .