Symthonen Pheiffer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AniekR

Re: Symthonen Pheiffer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 00:06

Smystique schreef:
Citaat:
zou even zeggen wat de uitslag was is dus inderdaad Pfeiffer geconstateerd. ik heb verder niet zo'n opgezette klieren. maar ben onwijs moe, hoofdpijn, duizelig en me heel slap voelen.

Helemaal herkenbaar bij mij is het gisteren geconstateerd en naar alle waarschijnlijkheid loop ik er al maanden mee rond

maar idd, veel hoofdpijn, lusteloos, moe, moe en moe, snel buiten adem en gewoon zo'n zwaar, vermoeid lijf, alsof je grieperig wordt.

Toen het geconstateerd werd, liep ik er waarschijnlijk ook al maanden mee rond Nagelbijten / Gniffelen

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 12:16

Pfeiffer is sluimerend, door Pfeiffer wordt je ziek als je weerstand laag is...
Het Epstein Barr Virus blijft echter wel lang in je lijf zitten, dus als jou weerstand omlaag gaat, kan je na maanden er alsnog goed ziek van worden, terwijl je eerst weinig tot niets ervan merkte.

Ik heb geen idee hoelang ik er mee rond liep voor ik er ziek van werd, de vermoeidheid is nooit meer helemaal weg gegaan...
2½ jaar geleden had ik Pfeiffer.

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 18:02

ohhhh dat is hoopvol Haha!

Eerlijk gezegd heb ik al jaren periodes dat ik zooooo moe ben, heb me nu voor het eerst laten prikken omdat het de spuigaten uitliep, viel in slaap tijdens vergaderingen, kan geen trap lopen zonder buiiten adem te zijn, kan geen gesprekken meer volgen etc.

Maar goed, flink uitrusten nu maar, heb er geen zin in om het steeds weer de kop op te laten steken Bloos

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 18:14

Ik heb het ook op dit moment...
Ben echt helemaal kapot, ben ook heel weinig naar school geweest laatste tijd. Kan gewoon niks.
Maar dat verschilt iid.
Bij mij begon het met een keelontsteking voor kerst en sindsdien ben ik heel erg moe en na kerst bloed laten prikken en had ik het dus...
Ik had/heb ook dikke klieren en lymfeklieren.

Dinsdag ga ik weer naar de dokter, omdat ik niet goed slaap. Lig vaak een hele tijd wakker en dan heb ik maar weer eventjes geslapen en daardoor wordt het alleen maar erger..
Krijg dan misschien een slaapmiddel.

Weet niet of het al is gezegt, maar je kan ook zelf testen, dat kan je bij de drogist halen.

Hier staat ook vanalles
http://www.ziektevanpfeiffer.nl/
Laatst bijgewerkt door _Charlotte op 16-02-07 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 18:21

Ohhh datr wist ik niet, ik moet nu gewoon over 4 weken weer naar de arts toe en weer prikken voor controle