Jamezy schreef:Waar gaat het heen met de wereld... Eersteklassers horen imo net van de barbies af te zijn!
Dat was ik al in groep 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jamezy schreef:Waar gaat het heen met de wereld... Eersteklassers horen imo net van de barbies af te zijn!
Toen ik nog op de middelbare school zat, hadden de bruggers zelfs een eigen gebouw, met bijbehorende regeltjesMaar goed, drank lijkt wel met de paplepel ingegoten tegenwoordig... ik weet niet hoe erg het werkelijk is, gezien ik eigenlijk geen bruggers ken en je van de media ook niet altijd op aan kan.
Ik verheug me al op de dag dat ik oud ben en de jeugd van tegenwoordig voor mijn welzijn moet instaan
mariska12 schreef:
ik geef liever me geld uit aan me paard !
__KELLY schreef:Nou overdrijven is ook een vak
weet niet of jij ooit over de hippietijd heb gehoort maar ik den dat er toen meer werd geblowd etc. dan nu
mariska12 schreef:mariska12 schreef:
ik geef liever me geld uit aan me paard !
ik betaal er niet voor EN ik heb geen paard
esther_sonja schreef:ik rook drink niet en gebruik geen drugs (duhh)
Ik zit in de 1e![]()
Een paar jongens uit me klas drinken al kats veel...
niet meer normaal...
en me vriendin van 14 die gaat al met vriendinnetje van 12 naar Amsterdam... (woont in overijssel he?)
dus ze gaat dan helemaal alleen met de trein naar amsterdam...
Ik zo: wat doe je daar dan allemaal?
Zij: we gaan daar winkelen.. merkkleding kopen van indian rose...![]()
dan heb ik zo iets van okay?
en dan gaat ze s avonds daar naar een disco en dan rond 8 uur naar huis...
het lijkt me geen prettig idee dat als je ouder bent dat je kind ddan om 8 uur in amsterdam rond loopt (hangt...)
Jamezy schreef:__KELLY schreef:Nou overdrijven is ook een vak
weet niet of jij ooit over de hippietijd heb gehoort maar ik den dat er toen meer werd geblowd etc. dan nu
Weet ik, weet ik... Even serieus danDat was wel even een tijd geleden (vandaar ook mijn vraag... je ziet het verschil onderhand niet meer tussen een twaalfjarige en iemand van zeventien), toen dachten ze ook nog dat roken geen kwaad kon
Blowen, zuipen etc. is in je groeiperiode is gewoon niet verstandig, maar ieder zijn meuk
Dionnee schreef:Nettieejj schreef:Tja, blowen is dom, maar XTC.... daaar word je cht nie vrolijk van ( behalve na dat je het hebt genomenHUMORLOOS
) Maar breezers of red-bull, dat is toch niet zo heel erg, ik neem ook niet zo vaak een breezertje, miss 1 keer in de 2 maanden? Dronken worden vnd ik niet kunnen, maar XTC slikken, oo ik vind het zooo erg dat hij dat doet. Krijg ik ook nog es te horen dat hij mij leuk vinden, nou hij kan opflikkeren met zijn XTC: +
Red bull zit geen drank in he.
En dit soort ventjes vinden zich alleen maar stoer enzo.
Iris_ schreef:esther_sonja schreef:ik rook drink niet en gebruik geen drugs (duhh)
Ik zit in de 1e![]()
Een paar jongens uit me klas drinken al kats veel...
niet meer normaal...
en me vriendin van 14 die gaat al met vriendinnetje van 12 naar Amsterdam... (woont in overijssel he?)
dus ze gaat dan helemaal alleen met de trein naar amsterdam...
Ik zo: wat doe je daar dan allemaal?
Zij: we gaan daar winkelen.. merkkleding kopen van indian rose...![]()
dan heb ik zo iets van okay?
en dan gaat ze s avonds daar naar een disco en dan rond 8 uur naar huis...
het lijkt me geen prettig idee dat als je ouder bent dat je kind ddan om 8 uur in amsterdam rond loopt (hangt...)
een disco en 8 uur thuis zijnvreemde disco,,
idd vind ik niet normaal,,, en je hebt overal indian roseen waarom moet je zo nodig merk kleding
Iris_ schreef:
En als ik er nou niet voor betaal