Citaat:
Heb tot mn 30 nooit een euk aangeraakt, maar was ernstig ziek. Op advies van mn eigen huisarts en psychologe ben ik gaan roken; sindsdien is er veel gebeurt en gaat het heel goed met me....Beter dan ik ooit heb mogen hopen.
Er is veel onderzoek gedaan naar nicotine en het effect op de hersenen, in mijn geval ben ik dus op advies van de dokter gaan roken, omdat dit beter voor mij zou zijn.
rare arts en psychologe, ik ken geen enkele psychologe, psychiater o.i.d. die iemand zouden aanraden om te roken
er is inderdaad onderzoek gedaan en het blijkt ook dat je lichaam er juist gestressed van raakt, nicotine is idd een oppeppend middel
Citaat:
Een kind heeft niets aan een ongelukkige moeder Helaas ik ben erg afhankelijk van nicotine.
dan zou je eerst aan jezelf moeten werken voor je überhaupt aan kinderen denkt,
als jouw geluk moet afhangen van nicotine ben je denk ik te labiel (sorry voor de verwoording) om de veranmtwoordelijkheid van een kind op je te nemen
Citaat:
Ik ben benieuwd waar je deze informatie vandaan haalt, want ik geloof er helemaal niets van. De flesvoeding van tegenwoordig is nl. al heel erg goed van kwaliteit
Nou idd, flesvoeding van tegewoordig is bijna vergelijkbaar in gezondheid en kwaliteit aan borstvoeding, soms is flesvoeding zelfs nog een beter alternatief