Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjadron013 schreef:Schizofrenie? Dat denk ik niet hoor, dan heb/ben je meerdere persoonlijkheden..
Sjadron013 schreef:Schizofrenie? Dat denk ik niet hoor, dan heb/ben je meerdere persoonlijkheden..
Radeloosheid schreef:Ik vind het om heel eerlijk te zijn ontiegelijk KU*T dat men aan mij twijfelt of ik lieg of niet. Dit soort verhalen verzin je niet..
De schuilnaam moest wel. Ik wil NIET dat mensen die ons kennen dit weten. klaar. En 1 moderator weet ook wie ik ben als de normale bokker. Dus zo geheel anoniem ben ik ook weer niet bezig.
Morgen gaan we naar de neuroloog. Overigens heeft hij vandaag geen enkel moment hoofdpijn gehad en niks gezien of flauwgevallen.
En op de vraag of hij het op school enzo ook ziet. Op school zag hij het laatst wel maar negeerde hij het.
Van werk heeft hij deze week vrij omdat het te heftig werd.
PintoNatal schreef:Ik weet eigenlijk wel zeker dat het echt is..
zo'n verhalen kun je niet "verzinnen" anders ben je zelf een psychoot
Radeloosheid schreef:Mijn ouders weten niks, mijn vader weet niks. zijn ouders weet niks. Hoogstends mijn moeder weet alleen dat hij soms flauwvalt vawege de migraine
We zijn net terug van de neuroloog en de neuroloog denkt dat het epilepsie is. Als je dat in het deel van je hersenen hebt waar visuele beelden terecht komen (?) dan kan dat voor hallicunaties zorgen.
Woensdag heeft hij een afspraak voor een hersenfilmpje en hij krijgt een afspraak voor een hersenscan binnen een week. Dat zal dan uitwijzen of het echt epilepsie is of niet. Wij hopen van wel. Want dan zijn er medicijnen tegen dit alles.
Alweer wachten dus. en hopen dat het in die tussentijd niet erger word.