Alleen zijn mijn nagels zo zwak dat er overal kleine scheurtjes in ontstaan, iemand enig idee hoe ik dat tegen kan houden?
Ik smeer ook braaf met handcreme om de velletjes te laten verdwijnen, moet zeggen dat dat wel helpt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Zaterdag krijg ik gelnagels (gratis
) dus ik hoop dat ze dan een beetje kunnen groeien..
moet r mee stoppen maar dan meot ik iets hebben waar ik op kan kauwen. anders ga ik me vervelen

worden je eigen nagels teer en gevoelig van..
maar nu ik een beugel heb, kan ik t op de een of andere manier niet meer, ik heb serieus mooie nagels, die ik soms lak, en insmeer met een nagelcrempje.. alleen... die beugel wil ik niet zolang mn leven duurt houden, dus hopen dat het niet terug komt als ie eruit mag..
Vond er wel een oplossing voor
Haha

en tja ik ben 3x gestopt maar als ik ze dan weer knippen moest zaten er van die lelijke kleine stukjes aan waar ik me aan ergerde
enzo begon alles weer van voor af aan nu heb ik misschien een tip: zoek iets wat niet stoort en waar niets mis mee is in plaats van nagelbijten, (kan niks verzinnnen
) Maarja.. beugel was bij mij ook geen probleem ik beet rustig door of het nou een plaatje, een buitenboord of een blokjes was
je tanden gaan er ook nog eens van achteruit de tandarts zag aan mijn tanden dat ik nagelbeet
oke..... (zonder mijn nagels te zien
) Dat spulletje werkt bij mij ook niet.. Als je dan een koekje eet smaakt dat koekje er ook gelijk naar
werkt niet dus!! (bij mij) Ik pulk EN bijt

gewoon omdat ik nu ook geen stress meer heb. Ik merk nu ook al wel dat ik eigelijk ook geen neiging meer heb om te nagel bijten.
Joscaa schreef:Il0na schreef:Ik bijt meer de randjes/velletjes ervan.
En altijd als ik me verveel of niks te doen heb, heel irritant!
Als ik een periode niet bijt,
dan heb ik wel gewoon mooie goede nagels!
Haha, ik ook![]()
Maar moet je gewoon ff bij knippenEr is ook zo een nagellak wat je op je nagels gaat doen, en dat is speciaal tege nagerbijten.
Als ej dat op hebt, en je bijt aan je nagel, krijg je toch een smerige smaak in je mond, dat spul is gewoon ZO vies, dat je uiteindelijk niet meer zal bijten
Helpt wel
dus die hadden alle rust om te groeien..
is wennen haha 
. Maar ondanks dat zien mijn handen en nagels er wel netjes uit.
Succes!