Nagel-velletjesbijters

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: Nagel-velletjesbijters

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:41

nog een nagelbijter, maar sinds 4 dagen gestopt!

Alleen zijn mijn nagels zo zwak dat er overal kleine scheurtjes in ontstaan, iemand enig idee hoe ik dat tegen kan houden?
Ik smeer ook braaf met handcreme om de velletjes te laten verdwijnen, moet zeggen dat dat wel helpt Lachen

Loveable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:43

Nagelbijten doe ik niet, wel de velletjes eromheen omdat ik me daar gewoon ontiechelijk aan erger. Ook doe ik het als ik me verveel, maar ik heb het nu al weer een tijdje niet meer gedaan Lachen .

Francien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:43

same here. Nagels en velletjes Scheve mond Zaterdag krijg ik gelnagels (gratis Lachen ) dus ik hoop dat ze dan een beetje kunnen groeien..

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:17

ik bijt ook nagel en velletjes Bloos moet r mee stoppen maar dan meot ik iets hebben waar ik op kan kauwen. anders ga ik me vervelen Vork

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:28

oehh gelnagels zijn niet zo heel fijn voor je Knipoog worden je eigen nagels teer en gevoelig van..

ff ontopic, ik heb zelf ongelooflijk nagelgebeten Bloos maar nu ik een beugel heb, kan ik t op de een of andere manier niet meer, ik heb serieus mooie nagels, die ik soms lak, en insmeer met een nagelcrempje.. alleen... die beugel wil ik niet zolang mn leven duurt houden, dus hopen dat het niet terug komt als ie eruit mag..

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:46

ik kon prima nagelbijten met beugels geen enkel probleem Lachen Vond er wel een oplossing voor Tong uitsteken

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:51

Ik dacht eerst ook dat ik niet kon nagelbijten met beugel, totdat ik het stiekem toch wel ging doen! Haha! Haha
Heb nu zo'n 3 dagen niet meer gebeten, en trots dat ik ben! Clown

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:58

dat heb ik wel s volgehouden met anti nagel bijt er op. dat blijft heel lang in je mond zitten die smaak..!! Heel vies. Maar werkt maar 2-3 dagen dan is het er af. en dan verget ik het er weer op te smeren Vork

jessica_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 22:38

Ik heb het ook gedaan, tot een jaar of 3 geleden.
Ben der afgekomen door een potje van de etos. (weet niet of ze dat nu nog hebben)
Het was geen nagellak ofzo maar een soort water in een sponsje.
Je doopt je hele vingertop erin en het smaakt echt vreselijk. Vork
Ik ben er in 1 keer afgekomen, maar ik moest wel elke dag dopen!
Nu heb ik echt nooit meer de neiging om op me nagels te gaan bijten.
Zeker een aanrader voor de gene die proberen te stoppen. Ja

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 14:51

Toch maar eens gaan kijken bij de etos dan Haha!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:40

Heej ik ben ook 'ervaren' nagelbijter eerst was het duimen toen ik daravan af was moest ik iets anders verzinnen om ervan af te komen (onbewust uiteraard) toen ging ik nagelbijten Ach gut en tja ik ben 3x gestopt maar als ik ze dan weer knippen moest zaten er van die lelijke kleine stukjes aan waar ik me aan ergerde Bloos enzo begon alles weer van voor af aan nu heb ik misschien een tip: zoek iets wat niet stoort en waar niets mis mee is in plaats van nagelbijten, (kan niks verzinnnen Bloos ) Maarja.. beugel was bij mij ook geen probleem ik beet rustig door of het nou een plaatje, een buitenboord of een blokjes was Verdrietig je tanden gaan er ook nog eens van achteruit de tandarts zag aan mijn tanden dat ik nagelbeet Bloos oke..... (zonder mijn nagels te zien Knipoog ) Dat spulletje werkt bij mij ook niet.. Als je dan een koekje eet smaakt dat koekje er ook gelijk naar Huilen werkt niet dus!! (bij mij) Ik pulk EN bijt Verdrietig

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:44

ik merk wel dat stoppen op een moment dat je geen stress hebt ook veel makkelijker is Tong uitsteken
Ik bijt nu al bijna 12 dagen geen nagels meer, *trots* Cool gewoon omdat ik nu ook geen stress meer heb. Ik merk nu ook al wel dat ik eigelijk ook geen neiging meer heb om te nagel bijten.
Heb dan nu ook wel n fluor kleur nagellak op, elke keer dat mn nagels in de buurt van mn mond komen, schrik ik zo van de kleur dat ik er niet meer aan ga zitten Vork

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 18:29

Ben nu precies 10 dagen gestopt. Het gaat goed!
Heb er nu ook zo'n goedkope nepnagels opzitten, maar het ziet er super mooi uit, echt net echt en verzorgd! Zo groeien mijn nagels ondertussen mooi door..

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 18:31

Joscaa schreef:
Il0na schreef:
Ik bijt meer de randjes/velletjes ervan.
En altijd als ik me verveel of niks te doen heb, heel irritant!

Als ik een periode niet bijt,
dan heb ik wel gewoon mooie goede nagels!

Haha, ik ook Tong uitsteken
Maar moet je gewoon ff bij knippen Haha! Er is ook zo een nagellak wat je op je nagels gaat doen, en dat is speciaal tege nagerbijten. Ja Als ej dat op hebt, en je bijt aan je nagel, krijg je toch een smerige smaak in je mond, dat spul is gewoon ZO vies, dat je uiteindelijk niet meer zal bijten Nagelbijten / Gniffelen Helpt wel Ja

Bytex Knipoog

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 18:32

mijn nagels zien er achteraf altijd heel slecht uit als ik nepnagels heb geplakt...
Daarom begin ik daar dus ook niet meer aan.

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 18:33

Ik heb nu 1 week acrylnagels erop zitten.
Maar oh wat was dat wennen zeg, en ze zijn nog niet eens lang!(net onder het topje van mn vinger)
En savonds bij de tv of in de les,ik ben heel de tijd met mn nagels bezig..echt afkicken haha

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 18:35

ik bijt/beet ook nagels... al mijn hele leven zo'n beetje..
niks hielp.
dus acryl nagels geprobeerd..
dat hielp goed, want ja ik kon niet bij mijn nagels Haha! dus die hadden alle rust om te groeien..

nu heb ik ze er af gehaald... en heb al redelijk lange nagels..
tot nu toe heb ik ze er nog niet afgebeten, vind ik zonde Haha!
wel betrap(te) ik me er telkens op dat ik wel met me nagels in me mond zat... ja niet bijten ofzo, maar pff wat moet je al die tijd anders doen dat je normaal aan het bijten bent Haha! is wennen haha Haha!

maar ik ben nu toch al best wel trots op mijn nageltjes Bloos Haha!

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 18:36

Ik heb vroeger altijd nagels gebeten. Nu ben ik daar gelukkig al jaren vanaf, maar ik pulk/bijt wel velletjes. Ja, ze zitten er gewoon af en toe en zijn zo irritant Haha!. Maar ondanks dat zien mijn handen en nagels er wel netjes uit.

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 18:40

Je kunt er voor naar gedragstherapie en dan ben je er na een week of 10 ook vanaf. Voor de mensen die dat absoluut niet zien zitten.. zoals al gezegd werd, stop te bijten aan 1 vinger.. gaat het goed dan een andere vinger erbij enz. totdat je weer 10 mooie nagels hebt! Niet te overhaast, wil je slagen maak het jezelf dan niet TE moeilijk. De oorzaak, namelijk onbewuste stress is dan nog niet verholpen en om terugval te voorkomen kun je een ring of armband dragen om aan te friemelen of een stressballetje ofzo. Merk je niet dat je nagles bijt? doe dan een pleister om een van je vingers of een rinkelende armband aan, zo word je je er wel bewust van dat je nagels bijt. Dan een laatste tip, doe alles wat je van je vingers afbijt (nagel velletjes etc.) in een klein potje bv van een fotorolletje. Dit moet je dus altijd bij je hebben! Kijk na een week wat de "vangst" is. De meeste mensen zien er zo op tegen om het in een potje te bewaren dat ze direct al niet meer bijten... Vork Succes!

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 18:41

Nagelbijten doe ik niet, die velletjes wel, ik heb al een paar keer beprobeerd daarmee te stoppen dat zonder resultaat doe het sinds een paar jaar .

__Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:19

Meld zich, Ik bijt altijd de velletjes eraf. Maar ik ga nu echt stoppen * Naja proberen*
Helpt dat soort van nagellak wat heel vies smaakt goed?

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 22:18

hier ook een nagelbijter
ben alwel 4 weken gestopt en tot me verbazig gaat het erg goed
bij mij zag je nooit een wit randje zo kort waren ze en nu zie je het dus wel Haha!
ben niet zomaar gestopt hoor me pa zei dat als ik zou stoppen hij een autorijles voor me zou betalen
en toen zei me broer dan krijg je van mij ook een les kado
heb me geen moment bedacht dus kom maar op met die lessen Tong uitsteken

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 22:29

Ik ga vanaf nu ook stoppen!
Eerst maar alleen de nagels, later ook de velletjes maar Clown
Nepnagels zijn erg slecht, die lijm lost heel je nagels op ( vriendin van me had het ) dan bedoel ik die die je gewoon bij de Drogist of hema koopt Haha!

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 23:10

Ik heb wel vaker van die nepnagels en heb er nooit problemen mee gehad! Lachen

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:25

die nagels heb ik ook gehad maar bij mij helpen ze niet