Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pletje123 schreef:Tjaldur schreef:Als een 50-jarige man aan mijn 16-jarige zusje zou komen zou ik zijn *piep* eraf snijden! Sorry dat ik het zeg, maar het is echt niet normaal.
Het zusje doet er ook aan mee. Beide partijen hebben schuld. Misschien niet fifty fifty, maar wel allebei.
Urko schreef:spiraaltje werkt toch alleen als je een kind hebt gehad of heb ik mezelf nu weer iets laten aanpraten?
Barco schreef:Pletje123 schreef:
Het zusje doet er ook aan mee. Beide partijen hebben schuld. Misschien niet fifty fifty, maar wel allebei.
ik vind het niet terecht dat je het zo stelt pletje. Zoals is aan gegeven heeft hij gladde praatjes en weet hoe hij meiden moet inpalmen.
Feit is dat die relatie niet gelijkwaardig is. Iemand van 16 kan geen volwassen overwegingen maken. (hoewel ze anders denken)
nightlover schreef:Opzich is het spiraaltje niet echt een probleem.
Tja , ik vind haar wat jong maar dat moet ze zelf maar weten.
Nu gaat ineens de vrouw van *die man* mee naar de dokter.
Is het gek als ik dat vreemd vind ??![]()
Zal ik gewoon mee gaan of niet ,
Eigenlijk heeft zij er ook recht op :
Hoe * die man * werkelijk in elkaar steekt
Urko schreef:spiraaltje werkt toch alleen als je een kind hebt gehad of heb ik mezelf nu weer iets laten aanpraten?
Ketaki schreef:Urko schreef:spiraaltje werkt toch alleen als je een kind hebt gehad of heb ik mezelf nu weer iets laten aanpraten?
dat klopt niet, ik heb ook een spiraaltje en ben ook nog nooit zwanger geweest.![]()
je moet het wel een paar keer controleren.
Ketaki schreef:het vreemde is nou dan, ik ben sinds ik het spiraaltje heb, ben ik nooit meer ongesteld.
binkyl0ver schreef:@ nightlover..:
Ik heb dit topic even doorgelezen en nu heb ik toch een paar vragen..
Hoe weet je zo zeker dat je zusje met die man naar bed is geweest? omdat ze de pil ging slikken? Dat kan ieder meisje gaan doen zonder sex te hebben.. en wat je zelf zeg die man heeft een vrouw? zou die het goed vinden?, denk het niet.
Je loopt hier te zeuren over je zusje omdat jij vindt dat ze stom bezig is..wie zeg dat het zo is? heb je keiharde bewijzen waarschijnlijk niet?
en dan kom je nog met,,me zusje krijg veel meer dan dat ik vroeger kreeg, ik heb der een pak rammel gegeven omdat me ouders het niet doen..
Je moet 1 ding goed begrijpen jij bent haar moeder niet en je heb geen enkel recht om haar te slaan, waarschijnlijk weet je zusje heus wel waar ze mee bezig is, en dan kan je zeggen ze is pas 16, mensen van 16 hebben ook hersens..
Praat is met je zusje zoals een zus zou doen.. niet zoals een ouder zou doen, misschien kom je dan meer te weten, vraag of ze een vriend heeft, vraag wat ze zoal elke dag doet, hoe het op school gaat... waarschijnlijk gaat het veel beter met der dan jij denkt.
en oja.. als je mijn zus was geweest had ik je dit totaal niet in dank af genomen..alles op internet zetten.
MISTRAL94 schreef:Ketaki schreef:het vreemde is nou dan, ik ben sinds ik het spiraaltje heb, ben ik nooit meer ongesteld.
Lijkt mij heerlijk