Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilske schreef:@ Unexpected: waar bestaad het eten uit wat je vandaag hebt gegeten?
ilske schreef:ik dacht zelf: klein stukje vlees, 1 aardappel en een berg boontjes..
is dat oke?
Leonie89 schreef:En dan vanavond maakt me moeder Chilli con carne, geen idee of dat vet is of niet :S ? Weet iemand dat?
CocoChanel schreef:Ik doe ook mee. Ik eet ook al best gezond, maar dat wil ik volhouden dit jaar en daarom doe ik mee. Vanaf vandaag zal ik ook vermelden wat ik eet/beweeg.
O: bruin rond,zacht broodje met kaas en sla.
M: 2 snee bruine boterham met sla en tomaat.
(tot nu toe)
Een nieuw topic met een nieuwe groep is fijn, hoop dat het topic blijft.
Leonie89 schreef:@ unexpected
Is dat dag 1? Die wilde ik ook eigenlijk doen vandaag haha! Maar er was niets in huis. Ben eigenlijk al in week 6, maar heb me in de kerstvakantie niet echt aan het dieet gehouden. Dus wil deze week ff week 1 overnieuw doen. Die was het meest effectief bij mij. 1,8 kilo kwijt in 1 week
Ja me moeder maakt de chili con carne, weet eigenlijk niet hoe zij dat doet. Maar ben blij dat het iig niet al te vet is dus! Neem vanavond toch denk ik geen tussendoortje meer, dus dat scheelt!
Leonie89 schreef:Ik vond Sonja heel goed te doen! Maar ben blij dat ik ff een pauze heb genomen in de vakantie om te genieten van al die heerlijke kerstmaaltijden en appelflappen :p en heb een fruitdag tussendoor gehouden. Dus ik weet nog hetzelfde als aan het begin van de vakantie. Nu moet ik er maar weer tegenaan haha!
56 calorieen is trouwens niet veel voor een tussendoortje hoor! Lijkt me prima hoeveelheid.
edit: oh 56 calorieen per koekje! Das weer wat anders... Sonja zegt dat je van de sultana of liga altijd maar 1 koekje mag en dus niet het hele pakje