wie is er alleens gekraakt geweest?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boktpony

Re: wie is er alleens gekraakt geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:41

als het goed is staat ie hier in het topic al gelinkt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:42

Ah oke, overheen gelezen, ga ik ff terug zoeken Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:42

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:43

Bedankt Lachen

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:45

Rianneke waar zit jij bij de kraker? zie dat je in de buurt van nijmegen woont?

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:48

ik zit in wijchen! bij chiropractie wijchen Haha!
er zitten er daar 2, maar ik heb altijd de vrouw want die vind ik beter... die man is iets te zacht vind ik Bloos die was hiervoor fysio en is nog meer van het masseren zeg maar en ik wil ruk en pluk werk Clown

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:55

Okee dan, je kunt maar ergens van houwe he!!!! Ik zit in Leeuwen. Is sinds paar maanden een nieuwe praktijk onder t dakkie van mn huisarts. Die osteo zit 3 dagen in Oss en 2 in Leeuwen daggik!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:58

nou houden is een groot woord, maar ik word liever 1 keer flink te grazen genomen en dat ik er van af ben, dan dat ik 2 keer een beetje gedaan word... kost toch 43 euro volgens mij per keer! verzekering vergoed er bij mij 25 dus dat scheelt weer maar toch...

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 23:02

T is en blijft een hele hoop geld, dat klopt. Ik ben er 75 kwijt waarvan er 30/35 vergoed worden.. Dure hobby!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 23:03

En hoe vaak voeren jullie deze hobbie uit? Haha!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 23:04

dat is al helemaal duur! maar goed liever geld besteden zodat je weer pijnvrij bent als door blijven hobbelen...

runningkawa schreef:
En hoe vaak voeren jullie deze hobbie uit?

nu ongeveer 1 of 2 keer per jaar... in het begin wekelijks maar het begon te vervelen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 23:05

haha, ja sommige hobbies vervelen wel eens Tong uitsteken

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 11:10

Ik voer deze hobby zo om de 2 weken uit. Na 5 keer zou ik pijnvrij zijn volgens meneer de osteo. Helaas heb ik er nu 3 keer opzitten en lig nogsteeds bijna dagelijks te kronkelen. Ik word best heftig belemmerd in mn dagelijks laten en doen. Keertje van de stoel opspringen: da gaat niet, dan moet mn onderrug zich oprekken door van boven naar onder te gaan kraken. Slapen: da kan niet meer in de meest onmogelijke houdingen zowals voorheen, op mn rug recht naar boven kijkend dat kan ik houden. Rondje hardlopen: Ja kan best, kenk alleen niet meer plat liggen als ik terug kom... Allemaal dagelijkse dingen niet niet kunnen. Beetje jammer voor een griet van 17 Tong uitsteken

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 19:11

ik ken het Ach gut ik was ook 17 toen ik amper meer kon lopen en toen werd het tijd voor de chiropractor Haha! en weet je wat het stomme er van is? op de basisschool hebben ze een keertje tegen mij gezegt dat mijn benen ongelijk waren en dat bleef ook zo... en wat denk je...? nu zijn ze weer gelijk Clown toch appart dat mijn chiropractor mijn benen weer even lang heeft gemaakt...
ook had ik daarvoor standaard in de winter veel last van me rug, mijn dokter zei altijd dat dat door het stallen mesten kwam, want dat was geen werk voor een meisje... Ach gut
en nu? al zet je me de hele dag in de stront, aan het einde van de dag heb ik nog geen pijn aan me rug Cool

kit_for_ever -> kan zoon osteopaat ook precies pijnpunten zien, of moet hij ze echt zoeken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 23:45

ik ben ook wel eens gekraakt geweest, maar ik heb zo'n kraal lichaam dat ik mezelf altijd kraak, vooral mijn rug, das het lekkerste

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 13:28

Rianneke: Die pijnpunten schijnen op de een of andere manier verbonden te zijn met je 'probleemgebied'. Het pijnpunt in mijn lies is van mn bekken/SI-gericht, die van mn rug voor mn nieren. Geen idee wat ermee te breiken is. Hij gaat er een beetje mee zitten friemelen en dan kijken of het minder word of niet..

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 16:48

Kit_for_ever schreef:
Rianneke: Die pijnpunten schijnen op de een of andere manier verbonden te zijn met je 'probleemgebied'. Het pijnpunt in mijn lies is van mn bekken/SI-gericht, die van mn rug voor mn nieren. Geen idee wat ermee te breiken is. Hij gaat er een beetje mee zitten friemelen en dan kijken of het minder word of niet..

hmmm dan gaat een osteo wel anders te werk als een chiropractor denk ik... mijn chiropractor doet bij de pijnpunten namelijk niet friemelen, maar het is bij haar ellebogenwerk Clown niet echt fijn, maar het werkt en dat is het belangrijkste Haha!

Naatus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 16:52

ik ook gekraakt, kostte bij mij 85,-!! voor 1 behandeling.

Mijn bekken stond scheef, hij kraakte de boel weer recht. Ik stap in de auto *klak* en hij zat weer scheef. Heb je hoop opgegeven. Ik weet nu als ik in bed lig en ik neem bepaalde houding aan (ja erg vaag). Ik lig op me zij en me bovenste been duw ik naar voren ofzo en dan knakt de boel weer goed. Als ie fout zit krijg ik zeurend gevoel dus weet wanneer ik moet stoppen. En 1 voordeel, ik doe het gratis! :-D

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 17:00

Ik word ook regelmatig rechtgezet door manueel. Ook een tijd bij Chiro gelopen maar dat mag niet meer van neuroloog. Maar even een tip voor jullie allemaal, mijn accountant dient mijn kosten die ik hiervoor maak in bij de belasting en dan zijn mijn behandeling in totaal zo'n 90 % vergoed.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 17:06

naatus -> je kan ook niet verwachten dat het in 1 behandeling weer helemaal goed en recht is he Knipoog dat zelf kraken doe ik ook... heb in mijn rechterzei 1 of ander botje zitten wat wel eens wegspringt en die doet dan echt te veel pijn... ga ik net zo lang lopen rekken totdat ie weer terug schiet Haha!

kraal -> ik krijg 25 euro per behandeling vergoed van mijn verzekering, ik moet er dan nog zelf 18 betalen...maar opgeven bij de belasting heb ik nog nooit gehoord eigenlijk...zijn dat aftrekposten of zo iets?

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 17:07

ik mag gelukkig niet gekraakt worden Lachen
mijn beste vriendin word wel regelmatig gekraakt, de eerste keer had ze er echt last van, maar daarna ging het wel beter.. zo af en toe heeft ze wel erg last van haar rug en word ze gekraakt (als dit nodig is..) verder heb ik er geen ervaring mee omdat ze mij nooit mogen kraken!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 17:12

@rianneke, ik krijg 50% vergoed van zorgverzekeraar, maar aan het einde van het jaar verzamel ik alle nota's voor ziektekosten en dient hij dat (denk ik) als aftrekpost in bij belastingdienst. Ik kreeg juni, juli 2006 opeens bericht dat ik een heleboel euro's terug kreeg in verband met gemaakte ziektekosten

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 17:13

Sterre_Nova schreef:
het lijkt me heerljk!

Nou echt heerlijk. Vooral als het in eerste instantie niet lukt.... Verward
Ik ben al een paar keer gekraakt en het heeft mij wel geholpen.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 17:19

@ kraal ik ga ook eens even informeren... want hoe meer je terug krijgt hoe beter Haha!

BianCatjee schreef:
verder heb ik er geen ervaring mee omdat ze mij nooit mogen kraken!

en waarom mogen ze jou nooit kraken dan?