Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rhiannon schreef:Dat ligt eraan of je sex hebt of niet. Als je geen sex hebt kun je volgens mij altijd stoppen. Het is hooguit voor jezelf prettiger als je in de stopweek stopt ivm ongesteldheid.
Als je wel sex hebt moet je de strip afmaken en dan beginnen met condooms, anders is het niet veilig wat betreft zwangerschap.
Mloui schreef:Ik zit sinds ong. 1,5 mnd aan de prikpil....maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik weet dat je menstruatie aanzienlijk kan verminderen of zelfs helemaal kan verdwijnen bij gebruik van de prikpil, maar kan het al zo snel verdwijnen? Iemand die daar het fijne van weet? Alvast bedankt!
Rhiannon schreef:Als je afgelopen week niet gesekst heb kun je inderdaad gewoon stoppen
Ik sta er nooit meer bij stil dat het slikken van een pilletje voor sommige mensen nog best lastig kan zijn, maar dat had ik vroeger ook! Paracetamol moest ik altijd in 4 delen (oplossen in water vond ik helemaal smerig)
Ik ben er vanzelf aan gaan wennen. Gelukkig, want nu moet ik wel (ik moet bloedverdunners slikken)! Zelfs hele paracetamol's gaan erin zonder water. Dus: er is hoop!
Rhiannon schreef:Ja de huisarts heeft het gedaan.
Ik heb de avond voor de afspraak voor 't slapen gaan een tablet Naproxen gehad (500 mg) en een uur voor de afspraak nog zo'n een.
Maar ik weet niet of iedereen Naproxen krijgt, want bijvoorbeeld Ibuprofen mag ik niet ivm de bloedverdunners die ik slik voor trombose
Anna01 schreef:Even een vraag over mijn pil: Normaal moest ik gisteren terug begonnen zijn na mijn stopweek, maar wegens de rommel op mijn kamer (die ik heus achter de examens, damn morgen (!), ga opruimen) vond ik deze dus niet. Vandaag nieuwe gaan halen. Sla ik nu 1 over zodanig dat ik weer op schema zit, of pak ik vandaag gewoon mijn eerste?
pianka schreef:@ poes, Waarom ben je gestopt met de Nuvaring? Begin nu zelf nl ook wat te twijfelen...
zweetvos schreef:Mooi, dan stop ik nu. Ben ik met de wintersport ook niet ongesteld, komt mooi uit haha.
Slikken met water gaat op de een of andere manier nog minder. Dan slik ik altijd al het water door en die pil mooi niet..
Het beste bij mij gaat nog, pil in mn mond en alleen maar denken slikken slikken slikken. Soms heb ik mazzel :p.
zweetvos schreef:Mooi, dan stop ik nu. Ben ik met de wintersport ook niet ongesteld, komt mooi uit haha.
Slikken met water gaat op de een of andere manier nog minder. Dan slik ik altijd al het water door en die pil mooi niet..
Het beste bij mij gaat nog, pil in mn mond en alleen maar denken slikken slikken slikken. Soms heb ik mazzel :p.
Barco schreef:ik weet het niet, maar ik zou voor de zekerheid maar even stoppen met de thee. (ondanks dat het heerlijke thee is)
poes schreef:zweetvos schreef:Mooi, dan stop ik nu. Ben ik met de wintersport ook niet ongesteld, komt mooi uit haha.
Bedenk dat je ongesteldheid een hele tijd onregelmatig kan zijn na het stoppen, bij mij kwam mijn cyclus niet op gang en heb ik 5 dagen lang een soort pilletjes moeten nemen.
poes schreef:pianka schreef:@ poes, Waarom ben je gestopt met de Nuvaring? Begin nu zelf nl ook wat te twijfelen...
Waarom begin jij te twijfelen? Ik was een tevreden nuvagebruikster eigenlijk.