_Martine_ schreef:NoujaAls je dan tóch bezig bent, komen die sjablonen toch best goed van pas!
maar dan toch wel in spiegelbeeld, anders krijg je zo;'n appart effect

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Martine_ schreef:NoujaAls je dan tóch bezig bent, komen die sjablonen toch best goed van pas!
marleen_usar schreef:Ik heb er een kerstboom instaan, alleen was het een heel gedoe om er lampjes in te krijgen(aj aj aj)
marleen_usar schreef:Ik heb er een kerstboom instaan, alleen was het een heel gedoe om er lampjes in te krijgen(aj aj aj)
Sall schreef:hmmmm hoe doe je dat met paardrijden?
Oh nee daar is ook een topic over toch? (hoe voorkom het stukrijden van mijn flamoes)
Enne heb je dan een accu op je rug hangen? of een enorm lang verlengsnoer..
CielitoLindo schreef:Billy schreef:Ik heb getemd.
Ga asjeblieft op een ander forum vervelen.
Zeikerd
PintoNatal schreef:Ja oke, sorry maar ik vind het niet meer als normaal je schaamhaar te scheren als je dat hebt.
Dus ook op je vijftiende of veertiende..
marleen_usar schreef:Ik smeer het wel altijd in met pokon zodat ik een flinke boom heb in december.
boaz1 schreef:PintoNatal schreef:Ja oke, sorry maar ik vind het niet meer als normaal je schaamhaar te scheren als je dat hebt.
Dus ook op je vijftiende of veertiende..
hoezo???
als je t hebt en je wilt t niet??
dan mag het er toch af??
marleen_usar schreef:Ik smeer het wel altijd in met pokon zodat ik een flinke boom heb in december.
PintoNatal schreef:en sorry hoor maar uuhm als jij een meisje ziet lopen van 15 ofzo, en een bos schaamhaar uit haar bikini, heb je er ook commentaar op, en als iemand dan vragatr v 15 over t scheren dan magf het niet
PintoNatal schreef:marleen_usar schreef:Ik smeer het wel altijd in met pokon zodat ik een flinke boom heb in december.
whahahaa
ging plat vant lache