sweetrebecca schreef:Sannert schreef:Mn buik, mn puppy kneep me.
haha
Deed anders best wel heel erg pijn.

Ik heb hem vloekend de bench in geroepen, hij was meteen stil, hij had zichzelf ook heel erg verschrokken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sweetrebecca schreef:Sannert schreef:Mn buik, mn puppy kneep me.
haha

blauw oog
, meer een raar verhaal wat erbij hoort
..
.. dus zij mij trekken maar we moesten een scherpe bocht maken dus ik zei dat ze me los moestlaten of ik zou haar wel vasthouden zodat zij me niet mee kon trekken maar ik gewoon haar hand vast had. dus we gaan de hoek om, ik probeer los telaten maar zij had mijn hand vast...
.. dus ik val op mijn kont en krijg een blauwe plek op de voorkant van mijn been 

Ik heb ooit op een jongensfiets gefietst die te groot was en gleed van de trappers en had echt een enorm blauw kruis...heel erg pijnlijk!

Maar goed, dat was vorig jaar maart, en er zit een mooie nieuwe nagel op, dus ik helemaal tevreden. Maar hoop het niet meer mee te maken! 
opmerkelijk eigenlijk
) maar ik heb wel 2 maanden met zo'n hoef op mijn dijbeen gelopen
Emmaa schreef:Op mn k.ut
Tegen de tafel aangelopen!
Oeh! En op mn borst!
Een keer van een draaimolen ding afgemieterd.
Is nooit meer weg gegaan, zit net onder mn tepel.

tottaly schreef:aahh!
ik heb nu op elke bil een blauwe plek!
hoe?:$ nou,, laten we het zo zeggen: vriendje
Op mijn onderrug een blauwe plek en net boven m'n knieën, erg pijnlijk !!!!
Hoe het kwam : Pony springt met de voorbenen normaal maar gooit z'n kont veel te hoog de lucht in waardoor ik op zijn nek beland en hij rent vrolijk verder... Nouja, dan weet je het wel !!!
Op het laatst hing ie nog aan een haakje en later ben ik 'm verloren, heb ik niet eens gemerkt !!! Er zat gelijk weer een mooie nieuwe op.
In elk geval erg pijnlijk !!!
Ik wou via een muurtje zonder zadel op mijn paard stappen, maar hij deed net een stap opzij toen ik mijn been er overheen zwaaide (ik zat nog niet).
Toen gleed ik terug en kwam ik heel hard met m'n hiel op de grond neer, wat er met mijn pink gebeurde weet ik niet precies.
Het was het bovenste kootje van mijn pink, is nog steeds wel pijnlijk als ik erin knijp... Mijn hiel was heel vervelend, want ik kon er niet op steunen en het kan niet ingebonden worden.
Ik heb dus een paar dagen noodgedwongen op mijn tenen gelopen met 1 voet, zeer irritant !!!