Ik heb altijd hele schrale lippen, zeker in de winter.. Ik heb het al heel erg lang, ieder jaar weer dus heb al aardig wat geprobeert. Ik heb eigenlijk niks gevonden wat ik écht vind helpen, maar hier toch wat dingetjes waarmee ik weer even vooruit kon.. 1. Voor 's nachts: Natusan met zink; echt voor 's nachts of als je de deur niet uit hoeft want je krijgt er witte lippen van 2. Overdag: Natusan zonder zink, werkt ook wel verzachtend. 3. Zo'n labello-achtig-geval van Dr. Swaab, de groene werkt het beste vind ik. In het begin in het wel een beetje een prikkelend gevoel, maar ik heb sinds ik het gebruik veel minder last van mijn lippen . 4. Ik had altijd van de vellen aan mijn lippen hangen, die ik niet weg kreeg. Nou heb scrub ik ze eens in de week en dan wat vet erop, dan voelen je lippen ook beter aan
Verder heb ik nog heeel veel dingen geprobeert, maar ben ik nog niet echt iets tegen gekomen van jaaa, dat is het! Dus blijf even meelezen.
echt handig al die tips. Me lippen zijn nu even over. Misschien zijn ze gewoon bang om uit te drogen omdat ze dan al deze middeltjes erop gekwakt krijgen (H)