Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nadine0204 schreef:idd hoe meer mensen zeggen dat ze moet stoppen hoe stoerder ze het vindt om door te gaan
Botervlieg schreef:'Ontbijten als een koning
lunchen als een edelman
dineren als een bedelman'
Dát is de gezonde volgorde!!
.
GalopRacer schreef:Een aantal pagina's geleden heb ik hier ook iets gepost (ik dacht pagina 2) en ik kan nu dus weer beter eten. Smorgens eet ik weer, smidags meestal ook weer en savonds ook. Ookal is het nog niet zo heel veel, het is íets. Bovendien moet je jezelf zo nemen als je bent, en niet op die modetrutjes gaan lijken. Laats is er weer een gestorven, die woog nog maar 40 kiloehm, bedankt, maar dan weeg ik liever gezond
CoolFlower schreef:ey allemaal.
Dank jullie voor alle reacties! Ik voel mezelf echt niet stoer daardoor hoor maar ik kan gewoon niks door me keel krijgen, vandaag tosti genomen(goed he
)
Lous schreef:CoolFlower schreef:ey allemaal.
Dank jullie voor alle reacties! Ik voel mezelf echt niet stoer daardoor hoor maar ik kan gewoon niks door me keel krijgen, vandaag tosti genomen(goed he
)
Ik zou ook meteen even langs je huisarts gaan, want het is nog steeds niet gezond. Misschien is er meer aan de hand waardoor je niet goed kunt eten.
CoolFlower schreef:Lous schreef:
Ik zou ook meteen even langs je huisarts gaan, want het is nog steeds niet gezond. Misschien is er meer aan de hand waardoor je niet goed kunt eten.
Ik mag van me ouders niet naar een huisarts , die vinden het niet erg
Welshcobfan schreef:[
Ik woog ooit 45 kilo, en dat was niet erg ongezondligt namelijk ook aan je botstructuur hoeveel je 'moet' wegen. Ik ben nu net onder de 50 kilo en met mijn 1.65 een erg gezond gewicht!
CoolFlower schreef:Maar ikb en nog maar 12 en weet het nummer niet