Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Hey Zinn wat verschrikkelijk wat zal jij een paar angstige uurtjes hebben doorgemaakt!!
Weet je ook waarom je vriend ziek was?
Ik wens jou veel sterkte als je wil praten PB me maar.
Perlina schreef:Niet banketstaaf bedoeld hoor, maar is dit niet een beetje overdreven?
Citaat:Niet banketstaaf bedoeld hoor, maar is dit niet een beetje overdreven? Het is niet dat er iemand dood is ofzo (wat verschrikkelijk, veel sterkte..) Ik snap best dat dit voor jullie angstig kan zijn, maar zo'n reactie lijkt me wat overdreven, werkt misschien ook wel averechts?
Perlina schreef:er is dus eigenlijk helemaal geen reden om bang te zijn en aan te nemen dat er iets heel verschrikkelijks gebeurt. Ook al jaagt overgeven jullie heel veel angst aan, overgeven op zich is eigenlijk helemaal niet zo erg.
Chiqa schreef:Waarom zoeu je iemand die in doodsangst zit, dezelfde anst als waar ik al jaren inzit,
niet mogen troosten
Perlina schreef:Met geruststellen is idd niets mis
Perlina schreef:er is dus eigenlijk helemaal geen reden om bang te zijn en aan te nemen dat er iets heel verschrikkelijks gebeurt. Ook al jaagt overgeven jullie heel veel angst aan, overgeven op zich is eigenlijk helemaal niet zo erg.
Citaat:Maar je hebt dus niet het idee dat je angst in stand gehouden kan worden als het elke keer bevestigd wordt?
Zinn schreef:Citaat:Maar je hebt dus niet het idee dat je angst in stand gehouden kan worden als het elke keer bevestigd wordt?
Ik zeg het toch , het wordt niet bevestigd,niemand zegt er :' ja ,nu moet je bang zijn''.Er wordt getroost en verteld en gekalmeerd.De mensen die deze fobie hebben gaan echt niet aan elkaar vertellen : 'Overgeven stelt toch helemaal niets voor!' want dat weten ze allemaal wel! Dat zeggen alleen de mensen die totaal niet weten wat deze fobie inhoud en wat we doormaken.
En chiqa,heel erg bedankt,ik was blij dat er nog iemand online was waar ik even mee kon praten.