Touwtje tampon?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Touwtje tampon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:49

ik heb dat eens gehad..
hij knapte doormidden,toen ik hem eruit wilde trekken zeg maar.
Tamelijk bizar,maar ach,ik kon hem er wel uit krijgen hoor.
Maak je niet druk,ik draag al bijna 10 jaar tampons en het is mij dus tot op heden slechts 1 keer gebeurd..

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 19:51

essiejj schreef:
Haha Ja hoor Kirs zo'n vraag stel jij wel weer Tong uitsteken

Tja het kan denk ik wel... maar dan baal je echt wel als dat gebeurt Vork

Door jou heb ik dat toppic geopend Tong uitsteken weetje wel ons msn gesprek Tong uitsteken

Avanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:02

haha mooie verhalen allemaal... ik heb zelf een keer gehad dat t touwtje er af was gegaan.... was een jaar of 15.. helemaal in paniek... alleen mijn vader thuis (die zich ook geen raad wist en de buurvrouw heeft gehaald, schaam schaam) maar achteraf zakte de tampon toe ie te zwaar werd er vanzelf uit met een beetje persen.... een iniemini bevalling hahahahahahah kan verder niet zo gek veel kwaad

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:03

nog nooit last van gehad..

ik geef altijd een harde ruk aan het touwtje voordat ik 'm 'inbreng' om er zeker van te zijn dat die niet los zit.. Clown

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:15

Ik trek nooit aan het touwtje hoor, ik ga er gewoon vanuit dat t vast zit...Zo niet, pers ik m er wel uit...En anders heb je altijd nog handen Clown Geloof me, dat moet ook lukken Knipoog Als een ... inpast, past er ook wel een vinger bij zo'n dun tamponnetje Duivel

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 22:18

hahaha ja das waar

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 22:22

Mas schreef:
Vonnie84 schreef:
Want ik vrees dat er nu veel tampon-touw-trekkers komen Haha!

Mhuahahahahaha!!! Haha! LOL
Een nieuwe Olympische sport Tong uitsteken
And the winner in the category for best tampon-string-puller is......

*kruipt onder bureau vandaan*
*LOL*

Ik heb 't zelf nog nooit meegemaakt dat het touwtje eraf valt, maar dan komt ie er vast en zeker vanzelf wel uit..

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 22:26

Ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar het schijnt mogelijk te zijn. Nagelbijten / Gniffelen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 00:16

Ik heb er nog nooit bij stil gestaan dat het touwtje kan breken...Clown

Ik gebruik al 12 jaar tampons en ik krijg ze er altijd uit...met touwtje....Lachen

Alleen een beetje stom dat ik een keer 2 tampons in had...Nagelbijten / Gniffelen En ook die kreeg ik er allebei uit...

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 19:34

daar ben ik dus absoluut niet bang voor. is mij ook nog nooit gebeurd!

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 19:40

Maar dat van tevoren aan dat touwtje trekken snap ik dus niet he... Stel dat je em juist daarmee losser trekt!! Das toch niet echt handig. Ik zou banger zijn het touwtje er van tevoren af te trekken dan dattie er vanzelf afvalt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:29

kir_igor schreef:
CCCCorine schreef:
Volgens mij gebeurt dat echt niet snel en zou het wel gebeuren dan kan ie er zonder touwtje toch ook gewoon uit.

Uhm lijkt me eingelijk niet hoor Clown

Nou ik weet zeker van wel Lachen

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 21:45

Mas schreef:
And the winner in the category for best tampon-string-puller is......

WHaha geweldig Vork *LOL*

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 21:09

Ik ken iemand die naar de dokter is moeten gaan, omdat ze aan 't eind van haar menstruatie met een tampon zonder touwtje zat.
Ding werd dus niet 'vol' dus ook niet zwaar, heeft de dokter 'm eruit moeten friemelen.
Achja, kan gebeuren, er zijn ergere dingen. Knipoog
Ik heb overigens ook al eens 'n tampon ingebracht terwijl er nog een andere zat.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 00:57

je kunt altijd nog op de een of anderer manier vocht in de vagina spuiten zodat het ding zich nog volzuigt ... al weet ik niet of dat zal helpen

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 12:27

Nou dan haalt de dokter hem er toch 1 keer uit. Die kans is echt 1 op de ... Waar maak je je druk om? Tong uitsteken

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:47

Leanee schreef:
nog nooit last van gehad..

ik geef altijd een harde ruk aan het touwtje voordat ik 'm 'inbreng' om er zeker van te zijn dat die niet los zit.. Clown

straks zit hij daar door los,, Scheve mond
maar net niet er uit...

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:54

Kaiya schreef:
[edit] Pak anders eens een nieuwe tampon en begin als een gek aan dat touwtje te trekken? Clown

dit gebeurde er,,
Het touwtje werd langer *trok het touwtje iets er uit*
Maar hij ging er niet uit Haha!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:18

Ik heb het ook nog nooit gehad.. Maar ik moet wel zeggen dat ik zo'n tampax-ding er wel eens in een bijna ontbonden staat heb uitgehaald. Nagelbijten / Gniffelen Oke, dat klinkt wel erg vies. Maar ik kon wel merken ie niet zo sterk was..

Ik gebruik nu dus altijd ob, nooit problemen mee. Ik ben wel een touwtjes-trekker, altijd even checken. *LOL*

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 21:08

ik gebruik geen tampons maar een divacup, dat is een siliconen 'bekertje' waar geeneens een touwtje aanzit. die kan ik zonder problemen pakken.

ik heb ongeveer 10 jaar tampons gebruikt maar er is nog nooit een touwtje geknapt.

Maar goed, ik denk dat wanneer het toch zou gebeuren, je even op je hurken moet gaan zitten, een beetje meepersen en dan kan je hem gewoon pakken.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 00:26

Laura24 schreef:
Ik trek nooit aan het touwtje hoor, ik ga er gewoon vanuit dat t vast zit...Zo niet, pers ik m er wel uit...En anders heb je altijd nog handen Clown Geloof me, dat moet ook lukken Knipoog Als een ... inpast, past er ook wel een vinger bij zo'n dun tamponnetje Duivel

haha dat dacht ik dus ook meteen bij het lezen van de topic titel Knipoog

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:20

Heb het wel eens vaker gehad. Bij de liddl kon je goedkopen pakken tampons krijgen. Njaa super, wat wil je nogmeer? Goedkoop jezelf schoonhouden. Meestal gebruik ik geen tampons of het moet heel erg zijn. Maar soms ben ik heel onregelmatig. Echt 1 a 2 maanden achter elkaar aan (nu dus al ruim 2 weken weer). Dus dat telt goed aan in die dingen dan. Op vakantie heb ik hem er 2 keer zelf uit kunnen krijgen en 1x moest mijn moeder me helpen ( Bloos ). Geen pretje. Dus die dingen meteen terug gebracht en worden nu niet meer verkocht. Netjes ons geld terug enzv.

Nou lagen er nog een stuk of 3 los in me kast. Agja.. laat toch maar gebruiken anders moest ik naar de buren. Tjaa heb het geweten hoor. Na een dagje zwemmen en hem eruit willen halen kon ik het touwtje niet vinden. Niet aan gedacht dat dat al vaker was gebeurd dus gedacht dat ik het vergeten was in te doen ofzo sochtends. Wand wist het ook echt niet meer zeker..

Met gevolg tot blaasontsteking. Langer de buikgriep gehouden en daardoor meer ontstekingen inmijn onderbuik en blaas. Njaa.. heb ik wel vaker dus niet mee naar de huisarts gegaan. Waarop hij na een weekje er toch uitkwam Lips are sealed .. Wat voelde ik me toen stom!! Heb ook meteen de andere 2 weggegooit.

Nu nog heb ik er last van! Ben al erg gevoelig inme blaas en buik dus die kunnen niets hebben. Maar een behoorlijke pijn aan overgehouden. Dus ik hou het nu gewoon weer bij de goeie (duurdere) merken. (Dan maar ruzie met me portomonee Tong uitsteken)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 15:45

Ik heb dat nog nooit gehad.. maar ik test ook niet van t evoren het touwtje.. ik denk dat het wel goed zit en zoniet zijn er genoeg dingen die je kunt doen...

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 22:13

Britt_Sisi schreef:
Ik heb dat nog nooit gehad.. maar ik test ook niet van t evoren het touwtje.. ik denk dat het wel goed zit en zoniet zijn er genoeg dingen die je kunt doen...

Ja inderdaad, daar ben ik 't eigenlijk ook wel mee eens.