Wegens Mishandeling Depresief.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_RoosJ_

Re: Wegens Mishandeling Depresief.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 22:38

WildWings schreef:
_RoosJ_ schreef:
JEZUS!!! sorry voor dit taalgebruik maar hou je bek!!!!!!!!!!!!

de reden dat ik nu echt depri ben ik dat hij: mijn moeder, zus, broer en andere zus ook zo inelkaar heeft gemept met stoelen ect.....

als jullie willen zeiken ga lekker ergens anders heen!

IK HAAT JULLIE!
IK ZIT AL BIJ EEN VERTROUWENSPERSOON!!!!!!

_RoosJ schreef:
ik meen het... ik ben lief tegen mn ouders, scheld niet, luister gewoon, praat normaal als ik het ergens neit mee eens ben

Zoek de fout.

Sorry, ik heb mijn mening over wat er gebeurd is al gegeven, maar iedereen gaan uitschelden en daarna doen alsof je heilig bent en nooit scheldt oid... dat gaat er bij mij niet in.

zijn jullie mn ouders dan?
en zeg ik dat ik een heilig boontje ben?

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:40

Ik vraag me af wat jouw symptomen zijn, omdat je aangeeft dat je depressief bent.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:41

wildwings, nee ik bedoelde dat niet perse tegen jou hoor, maar in het algemeen voor deze situatie, wat ik ermee zeggen wou is hoe je het ook bekijkt, een ouder mag zo niet met zijn of haar kind omgaan.
ik had verder niet gekeken wie precies wat postte.

avanti4ever, ik heb ervaring met geweld, en ik vind echt, dat het zo erg is als hoe je het zelf, persoonlijk, ervaart..
de 1 kan nuanceren, is niet snel bang, ect, de ander trekt zich dingen erg aan, is sneller bang, ect.
daarom is het zo erg als je het zelf ervaart, snap je (weet niet helemaal zeker of ik het duidelijk zeg zo maar weet even geen andere woorden).

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:42

@marigold ik snap je wel hoor....en ik weet dat andere dingen ander kunnen interpreteren ik weet ook dat een ander er anders mee om kan gaan ik weet ook dat je je voelt zoals je t ervaart...nou ja ik snapje iig

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:44

avanti4ever schreef:
@marigold ik snap je wel hoor....en ik weet dat andere dingen ander kunnen interpreteren ik weet ook dat een ander er anders mee om kan gaan ik weet ook dat je je voelt zoals je t ervaart...nou ja ik snapje iig

*LOL* oke Tong uitsteken

_RoosJ_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 22:45

sorry hoor sluit dit poedersuiker topic maar... ik ben volgens de meeste hiero ene 13 jarige puber die alles overdrijft en de maar een ''duwtje'' heeft gehad....die ZEGT dat ze deprsief is en dat helemaal NIET is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:46

_RoosJ_ schreef:
zijn jullie mn ouders dan?
en zeg ik dat ik een heilig boontje ben?

Ten eerste, wat jij schrijft is dit:

'Ik ben lief tegen mijn ouders, scheld niet, luister gewoon, praat normaal als ik het ergens niet mee eens ben'
Je zegt daarmee dus dat je lief tegen je ouders bent.. maar de rest geldt voor 'in het algemeen'. Ik kan er niets aan doen dat jij het zo verwarrend opschrijft. Knipoog

Ten tweede, als jij je al zo gedraagt tegen anderen vraag ik me eerlijk af of jij je wel zo lief gedraagt tegen je ouders als je zegt. 'Nou moet je je bek houwe' (oid) vind ik nl. WEL schelden en NIET normaal praten als je het ergens niet mee eens bent- en dat heb je tegen 1 van je ouders gezegd, dus je spreekt jezelf hoe dan ook tegen.

_RoosJ_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 22:50

ik had het over mn ouders toen ik dat schreef, mn familie! duuh!!

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:51

_RoosJ_ schreef:
sorry hoor sluit dit poedersuiker topic maar... ik ben volgens de meeste hiero ene 13 jarige puber die alles overdrijft en de maar een ''duwtje'' heeft gehad....die ZEGT dat ze deprsief is en dat helemaal NIET is!

Dat is NIET wat ik zeg lees mn post is goed wil je? dankjewel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:51

@RoosJ: Ik zeg dat je het dan duidelijker neer had moeten zetten omdat je het nu gewoon verkeerd opgeschreven hebt, niet mijn fout, duh.
Lees jij ook wel eens ipv alleen maar te schrijven over jezelf? Volgens mij heb je de 'Ten tweede' ook al niet doorgelezen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-11-06 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:55

ik geloof dat ik hier stop met posten verspil mn energie denk ik

ts als er meer is gebeurt dan die duw heeel veel sterkte maar van 1 duw kan je niet die verwondingen hebben dan moet er meer zijn wat je niet durft of kan zeggen..

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:00

_RoosJ_ schreef:

Een topic wordt niet zomaar gesloten omdat jij niet met het commentaar eens bent.....

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:21

Ik vind het hier supergezellig Haha! Boos!
1 ding.. ik vind dat ze zich aanstelt.
Ik ben misschien ook wel pas 15, maar heb ook genoeg meegemaakt.
Ik geloof je wel dat je vader je een duw enzo gegeven heeft....maar overdrijf niet.
Maar je reageer veels te agressief op iedereen. Iedereen mag hier zn mening geven. Iemand die depressief is reageert meestal wel iets anders, maar goed daar hebben we het nu niet over.
Wij proberen ons taalgebruik netjes te houden ( meningen mogen gegeven worden) dan moet jij dat ook doen. Of je nu mishandeld, verkracht of weet ik veel wat bent.
Ik wens je veel sterkte en khoop maar dat je er weer bovenop komt!
Maar maak het niet erger dan het is.
Er zijn hier vast wel mensen die weten wat depressief of mishandeld worden/zijn is.
Je bent niet alleen op de wereld. Vork

Ik hoop niet dat ik nu weer allemaal mensen op mn nek krijg Duivel zo bedoelde ik dat alles niet.
Zo denk ik er gewoon over, en ik vind het ook echt wel rot voor dr dat het thuis niet gaat... Ach gut

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:25

*springt op nek* geintje:)

Rota

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:35

Ik heb hier verder niet zo'n mening over..

Maar ik, als leerling verpleegkundige-psychologie, heb geleerd, als iemand het er over heeft: ik ben bijna voor de trein gesprongen, is wel degelijk een aandachtrekker.
Uit (werk)ervaring, weet ik, dat als je depressief bent, en dat soort gedachtes in je hoofd rondspoken, je het niet uit naar de buitenwereld..

Ik geloof best meis, dat het heel rot is nu thuis (bij je vader..), maar pas alsjeblieft op met wat je zegt over voor de trein springen.. Dat is niet zomaar iets! En kan bij mensen héél gevoelig liggen!

Ik snap best dat je je verhaal kwijt wil, maar probeer wel even realistisch te blijven, ookal ben je van streek!

Sterkte..

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:43

Weet je? Ik vind dat hier dus ontiegelijk overdreven wordt gereageerd door bepaalde mensen! Bah!
Je kan niet vanachter je schermpje kijken hoe de thuissituatie daar is! En ik zeg niet dat het aandachttrekkerij van haar is, want je kan in niemand zijn lichaam kijken. Een 13 jarige heeft meer gevoelens dan je denkt.. En je weet niet hoe lang dit al aan de gang is! Ik vind dat we maar wat milder moeten reageren, want een vader die zo tegen z'n dochter doet is echt niet normaal!

Rota

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:47

_Marjolein_ schreef:
Weet je? Ik vind dat hier dus ontiegelijk overdreven wordt gereageerd door bepaalde mensen! Bah!
Je kan niet vanachter je schermpje kijken hoe de thuissituatie daar is! En ik zeg niet dat het aandachttrekkerij van haar is, want je kan in niemand zijn lichaam kijken. Een 13 jarige heeft meer gevoelens dan je denkt.. En je weet niet hoe lang dit al aan de gang is! Ik vind dat we maar wat milder moeten reageren, want een vader die zo tegen z'n dochter doet is echt niet normaal!

Er is hier al genoeg over gezegt, maar dan moet je het niet in een bokt toppic schrijven, dan kan je meningen verwachten..
En hoezo een 13 jaroge heeft meer gevoelens dan je denkt..?
Volgens mij is iedereen 13 geweest?!
Nogmaals, ik vind het aandachtrekkerij, als je gaat opschrijven dat je bijna voor de trein bent gesprongen.
Verder heb ik respect voor gaar verhaal!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:49

ik vind het juist goed dat ze het opschrijft, en begrijp wel dat ze zich radeloos kan voelen.
hoe vaak openen mensen op bokt wel niet zo'n topic, en normaal wordt er met begrip op gereageerd, ik snap dus niet waarom hier best sarcastisch wordt gereageerd op dit verhaal?

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:20

ik kan begrijpen at ze zich radeloos voelt kan ik me heel goed voorstellen want er zijn vele andere met haar die zich zo voelen en t uitsppreken van zelfmoord gedachtes is niet per definitie om aandacht te trekken ,,in algemeen dan he

wel vindt ik dat wat zij opschrijft over de verwondingen die ze heeft overgehouden na aanleiding van n gooi tegen de deurpost wat tegenstrijdig kijk of er is meer gebeurt wat ik niet hoop zou ik echt heel erg vinden! wat ze hier niet kan zeggen of ze overdrijft een beetje en dat kan ook zonder dat ze daar erg in heeft omdat de ts zich dus radeloos en bang voelt en dat ze t gevoel heeft haar vader te verliezen aan die vriendin
een vader hoort de dingen ookal was t 'maar' een duw niet te doen nee mee eens
maar de ts moet ook goed voor ogen houden dat ze (als ze overdrijft)er mensen mee kan kwetsen die wel in die situatie zit of heeft gezeten
en als ze niet overdrijft is er imo meer gebeurt want de beschrijving van haar letsel klopt niet van 1 duw
ik hoop dat ze t n plekje kan geven en dat haar moeder haarsteunt.
maar ik vindt t niet gek dat mensen iets wat twijfelen neemt niet weg dat de reacties soms overdreven hard zijn geformuleerd

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:27

Ik vind inderdaad ook dat de reacties soms wat hard overkomen op de TS, weet niet of dat in werkelijkheid ook zo bedoeld is, maar ik vind ook dat de TS zelf ook niet al te '' normaal'' reageerd. Ze vraagt hier om hulp, tips en natuurlijk komen er ook meningen uit. Ik vind het alleen jammer dat er zoveel gepraat wordt over ZM en dat er dingen worden gezegd van verkr*achting, want dat is niet ter sprake in dit topic. Ik bedoel er verder niets mee, maar dat wilde ik er gewoon even bij zeggen. Maar dertien of geen dertien, iemand van 17 of 22 kan ook meer gevoelens hebben. Ja verwoord het allemaal een beetje raar, hoop dat het een beetje goed overkomt, want bedoel het allemaal niet kwaad.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:34

Citaat:
JEZUS!!! sorry voor dit taalgebruik maar hou je bek!!!!!!!!!!!!

de reden dat ik nu echt depri ben ik dat hij: mijn moeder, zus, broer en andere zus ook zo inelkaar heeft gemept met stoelen ect.....

als jullie willen zeiken ga lekker ergens anders heen!

IK HAAT JULLIE!
IK ZIT AL BIJ EEN VERTROUWENSPERSOON!!!!!!

Citaat:
paasei wat zijn mensen weer aardig, ik heb nooit maar ook echt NOOIT tegen mn vader of zn vriendin gescholden! alleen die avond met het hou je bek dicht deel.
en ik ben dol op mn vader* edit: was* en dan ineene doet ie zoiets.
en ik heb respect voor mn ouders en scheld nooit tegen ze.

beeeeeeeeeeetje tegenstrijdig vind je niet???

je bent dol op je vader die je moeder je broer en je zussen in elkaar heeft gemept met een stoel??? Ach gut

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:36

kinderen houden vaak ondanks heel veel van hun ouders..
ik las ergens in dit topic dat ze haar best deed om als enige nog wél met haar vader om te kunnen gaan..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:37

Marigold schreef:
kinderen houden vaak ondanks heel veel van hun ouders..
ik las ergens in dit topic dat ze haar best deed om als enige nog wél met haar vader om te kunnen gaan..

dat kan... maar je weet denk ik ook dat kinderen alles vaak mooier maken (in dit geval slechter maken) dan iets is?? Haha!

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:52

Ik heb zo'n vermoeden dat een zeker persoon hier zichzelf eens een goed spiegel moet voorhouden.
Waar mensen vechten is er zelden een schuldig.

Ook ik vind het dreigen met ZM aandachttrekkerij.
Mensen die er zover doorheen zitten die doen het ook.
Ik ben wel mensen verloren door ZM en word nogal misselijk als ik dit soort zielige opmerkingen lees.

Verder vermoed ik hier eerder een persoonlijkheidsstoornis dan een depressie Knipoog

Hoe dan ook,succes ermee

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:52

jeetje mineetje, doe eens normaal ts.
wij geven jouw tips en jij wil ze niet eens aannemen.
misschien maar vragen of er een slotje op komt.