Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shets_rulez schreef:zo'n bitterig-smaakje lakje
Marchador schreef:Bij mij helpt het als ik nepnagels plak. Dan heb ik niet de behoefte er aan te zitten.
De nagelstyliste van nu vond het geen goed idee om nepnagels (acryl/ gel) te zetten, haar ervaring is dat je die er ook af knaagt.
ik heb een potje meegekregen elke kee als ik de zin heb om te bijten dan moet ik dat erop smeren. Het is gewoon verzorging voor je handen en omdat je daar mee bezig bent heb je niet de behoefte om te bijten.. Hielp het maar
Dito schreef:Smeer er gewoon iets op dat ontzettend vies smaakt. Geloof dat er zo'n speciale nagellak bestaat trouwens, meisje van mijn klas kreeg dat er allesinds voor.
missmiekie schreef:Dito schreef:Smeer er gewoon iets op dat ontzettend vies smaakt. Geloof dat er zo'n speciale nagellak bestaat trouwens, meisje van mijn klas kreeg dat er allesinds voor.
Ja dat klopt, je hebt verschillende speciale nagellakken voor, ik heb essence: No More Bite. Ik ga vanaf vandaag elke dag smeren, hopelijkhelpt het, maar meestal niet...
Poenarie schreef:Je hebt zo een ontzettend vies spulletje wat je erop kunt smeren en dan word je als het ware gestraft.
Kan je kopen bij de Etos, moet je er even naar vragen.
I kweet niet hoe het heet, want een vriendin gebruikte het, ik heb zelf lange nagels.
Marloez schreef:Verschrikkelijk is het. Ik ben er mee begonnen toen ik een kleuter was en ik niet wilde dat mijn moeder m'n nagels knipte. Dus ik scheurde ze eraf. Later had ik mezelf écht voorgenomen te stoppen en toen ging het een paar weken goed! Maar toen begon ik ze eraf te bijten.. En dat doe ik nu nog. Ik heb er zelfs nog iets bijgekregen en dat is als je onder de douche staat bijv. dat witte vel om je nagels weg bijten. En mijn vinger doen daarna helemaal zeer en bah.. dan heb ik echt van die vervreten afgekloven boutjes..
Ik heb ook ooit eens van dat bittere spul gehad maar dat helpt ook niet. (Bovendien gaat alles wat je eet daar dan naar smaken..).
Nep nagels heb ik een hekel aan, en nagellak werkt maar tijdelijk.
Het is om gék van te worden!