Nagelbijten...help

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sannee1992x

Re: Nagelbijten...help

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:10

vind ik ook wel leuk!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:11

Shets_rulez schreef:
zo'n bitterig-smaakje lakje

Dat werkt bij mij niet hoor Haha! Vork

Zal ik een topic openen in HK met Onverbeterlijke Nagelknagers? OF wil iemand anders de eer? OF is iemand het niet eens met de naam?

sannee1992x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:13

ik vind het goed! Haha!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:15

Oke, ik ga wel even openen, ik zet hier straks wel een link...

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:16

oooow eindelijk het nagelbijten is toch ergens goed voor Haha!

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:17

whaha, :') eigenlijk moet ik me nagels nu gaan doen, eigenlijk al een week geleden. maar heb geen zin. Bloos!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:33

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 23:41

Dat byte-x helpt bij mij al niet meer, bijt er gewoon doorheen.
Ik vind het echt stom dat ik het doe, maar het is zo'n gewoonte dat ik het vanzelf doe. Behalve als ik vieze handen heb, dan doe ik het automatisch niet Nagelbijten / Gniffelen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 00:16

Bij mij helpt het als ik nepnagels plak. Dan heb ik niet de behoefte er aan te zitten.
De nagelstyliste van nu vond het geen goed idee om nepnagels (acryl/ gel) te zetten, haar ervaring is dat je die er ook af knaagt.
ik heb een potje meegekregen elke kee als ik de zin heb om te bijten dan moet ik dat erop smeren. Het is gewoon verzorging voor je handen en omdat je daar mee bezig bent heb je niet de behoefte om te bijten.. Hielp het maar Clown

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 00:46

Marchador schreef:
Bij mij helpt het als ik nepnagels plak. Dan heb ik niet de behoefte er aan te zitten.
De nagelstyliste van nu vond het geen goed idee om nepnagels (acryl/ gel) te zetten, haar ervaring is dat je die er ook af knaagt.
ik heb een potje meegekregen elke kee als ik de zin heb om te bijten dan moet ik dat erop smeren. Het is gewoon verzorging voor je handen en omdat je daar mee bezig bent heb je niet de behoefte om te bijten.. Hielp het maar Clown

En ik maar stug volhouden dat het was, omdat ik met paarden werk Haha! Schijnheilig Mijn nagelstyliste geloofde het gelukkig wel Haha! Op het moment dan mijn nagels langer zijn, dus iets over de top, ga ik weer acryl laten zetten...

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 00:47

Ik heb ook heeeel lang nagels gebeten,
gelukkig wordt het minder en heb ik op het moment wel weer
goede mooie nagels die weer beginnen te groeien..

En nu maar hopen dat ik het vol hou!
Bytex helpt voor mij ook helaas niet, ik bijt er doorheen..

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 00:51

Smeer er gewoon iets op dat ontzettend vies smaakt. Geloof dat er zo'n speciale nagellak bestaat trouwens, meisje van mijn klas kreeg dat er allesinds voor.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 00:55

Dito schreef:
Smeer er gewoon iets op dat ontzettend vies smaakt. Geloof dat er zo'n speciale nagellak bestaat trouwens, meisje van mijn klas kreeg dat er allesinds voor.

Ja dat klopt, je hebt verschillende speciale nagellakken voor, ik heb essence: No More Bite. Ik ga vanaf vandaag elke dag smeren, hopelijkhelpt het, maar meestal niet...

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 00:59

missmiekie schreef:
Dito schreef:

Ja dat klopt, je hebt verschillende speciale nagellakken voor, ik heb essence: No More Bite. Ik ga vanaf vandaag elke dag smeren, hopelijkhelpt het, maar meestal niet...

Zij had van die "nepnagels" laten zetten en dan dat erover, zodat haar nagels terug konden groeien geloof ik. Lachen

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 01:04

Ja, maar dan smeer ik niet en dan bijt ik die nagels gewoon eraf/kapot etc..

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 01:06

Ik hou ze knippend altijd kort, ben ook nagelbijter/velletjesbijter weet ik wat niet allemaal bijter, of beter gezegd, ik vreet mezelf op Vork. Nagels kort houden zorg er bij mij voor dat de drang minder word, als mijn nagels nu even langer zijn kan ik ze sinds kort weer ongeveer een week lang houden...

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 14:23

oeuw ik ben slacht bezig Nagelbijten / Gniffelen
ik zag dit topic bij "mijn berichten"
en ik was me er opeens heel bewust van dat ik weer een nagel was aan het mishandelen...

Renskeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 16:17

Ik bijt ook nagel, en dan voornamelijk 's nachts. Boos!
Vind 's ochtends regelmatig nagels op mijn kussen Nagelbijten / Gniffelen
Mijn handen zien er echt niet uit, en ik kom er maar niet vanaf.
Ga dus ook maar eens evne gluren in de HK, want kan ook nog wel wat tips gebruiken Knipoog

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 16:18

Je hebt zo een ontzettend vies spulletje wat je erop kunt smeren en dan word je als het ware gestraft.
Kan je kopen bij de Etos, moet je er even naar vragen.
I kweet niet hoe het heet, want een vriendin gebruikte het, ik heb zelf lange nagels.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 16:37

Poenarie schreef:
Je hebt zo een ontzettend vies spulletje wat je erop kunt smeren en dan word je als het ware gestraft.
Kan je kopen bij de Etos, moet je er even naar vragen.
I kweet niet hoe het heet, want een vriendin gebruikte het, ik heb zelf lange nagels.

Ja, dat spul heb ik dus ook Essence No more bite heet het, maar op een gegeven moment ga je daar ook aan wennen hoor Haha!

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 16:47

kauwgom! Dan heb je al iets in je mond! En voor de rest er een beetje proberen op te letten. Of van die vieze nagellak maar daar krijg je daadwerkelijk braakneigingen van dus niet ideaal als je in de klas zit Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 22:01

Ik denk eigenlijk dat ik als ik die nep-nagels krijg dat die er ook aan gaan. Hoe weet ik niet, maar ik weet het wel dat dat zou gebeuren Clown

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 00:24

Verschrikkelijk is het. Ik ben er mee begonnen toen ik een kleuter was en ik niet wilde dat mijn moeder m'n nagels knipte. Dus ik scheurde ze eraf. Later had ik mezelf écht voorgenomen te stoppen en toen ging het een paar weken goed! Maar toen begon ik ze eraf te bijten.. En dat doe ik nu nog. Ik heb er zelfs nog iets bijgekregen en dat is als je onder de douche staat bijv. dat witte vel om je nagels weg bijten. En mijn vinger doen daarna helemaal zeer en bah.. dan heb ik echt van die vervreten afgekloven boutjes.. Scheve mond
Ik heb ook ooit eens van dat bittere spul gehad maar dat helpt ook niet. (Bovendien gaat alles wat je eet daar dan naar smaken.. Rolleyes).
Nep nagels heb ik een hekel aan, en nagellak werkt maar tijdelijk.

Het is om gék van te worden!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 00:26

Marloez schreef:
Verschrikkelijk is het. Ik ben er mee begonnen toen ik een kleuter was en ik niet wilde dat mijn moeder m'n nagels knipte. Dus ik scheurde ze eraf. Later had ik mezelf écht voorgenomen te stoppen en toen ging het een paar weken goed! Maar toen begon ik ze eraf te bijten.. En dat doe ik nu nog. Ik heb er zelfs nog iets bijgekregen en dat is als je onder de douche staat bijv. dat witte vel om je nagels weg bijten. En mijn vinger doen daarna helemaal zeer en bah.. dan heb ik echt van die vervreten afgekloven boutjes.. Scheve mond
Ik heb ook ooit eens van dat bittere spul gehad maar dat helpt ook niet. (Bovendien gaat alles wat je eet daar dan naar smaken.. Rolleyes).
Nep nagels heb ik een hekel aan, en nagellak werkt maar tijdelijk.

Het is om gék van te worden!

Dat doe ik ook*zucht* maar ik ben al anderhalve dag gestopt, dat is heel veel voormij...

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 22:30

Steekt vinger op.

Ik doe het ook al sinds ik me kan herinneren. Ik doe elk jaar weer mezelf de belofte er mee te stoppen. Dat was tot op heden niet gelukt. Nu gaat het beter. Enkel mn pinken en wijsvingers moeten het nog wel eens ontgelden. De nagels dan... Mede overigens door de hulp van mensen om mij heen, hen heb ik de vrijheid gegeven om me een tik te verkopen als ze me bezig zien, en dat helpt best.

Nagelbijten is dan wel stukken verminderd, de velletjes erom heen moeten het nog steeds ontgelden. Ik merk het niet eens, vaak tot bloedends toe, en vaak is het achteraf toch wel pijnlijk. De laatste tijd zijn de binnekant van lippen en wangen ook iet meer veilig...

Waarom ik het doe? Onrust van binnen. Als ik lang moet wachten, ergens last van heb (bv beetje buikpijn), zenuwen, zin in iets, of me gewoon dood verveel. Eigenlijk altijd. En het stomme is dat ik het vaak niet door heb...

Ik doe er verder niet echt veel aan, maar toch zou ik er wel mee willen stoppen. Al denk ik dat ik dan heemaal door het dak ga uiteindelijk, omdat het toch een soort van 'uitlaatklep' ofzo is, hoe je het ook wilt noemen...

Ach, mensen moeten me maar accepteren met wondjes aan mn nagelranden en dergelijke...

Al baal ik wel van mezelf hoor. En probeer er ook af te komen door me er van bewust proberen te worden. Alleen heb ik er niet echt vele vertrouwen in, omdat ik het al zooooo lang doe, en het gewoon mijn manier van uitlaatklep is soort van....